Uygun fiyata hamile kıyafeti LCW’den alınır

Bu üst 16,90 TL.

Önemli açıklama: Fotoğraf çektirmeyi seven, daha doğrusu poz vermeyi becerebilen dişilerden değilim. Resmimi çekmek için seslendiklerinde olduğum gibi kalırım. Sonuç: Neysem o.

Bu posttaki resimlerde ağzımın kulaklarımda olduğunu göreceksiniz. Sebebine gelince: Cumartesi günü kız kardeşimle gittiğimiz alışveriş merkezinde karşımıza çıkan LC Waikiki’de “Hadi bir bakınalım” dedikten sonra yaklaşık 1 saat ve 90 TL harcayarak pek mutlu ayrıldık. Resimleri de eve dönüşümüzdeki heyecanla çektik.

“Uygun fiyata hamile kıyafeti olmalı” girişimimin bir parçası olarak amme hizmeti gerçekleştirmek adına yayınlıyorum. Fotoğraflar o açıdan değerlendirilmeli. Hatta hiç değerlendirilmemeli. Direk kıyafetlere odaklanılmalı.

Resimlerde görmüş olduğunuz dört parça üstü LC Waikiki mağazasından aldım. LCW’nin hamile koleksiyonu olduğundan haberim yoktu, zaten de geçtiğimiz ay mağazalarında yerini almış. Fiyatlar 11 TL – 35 TL arasında değişiyor. Tasarımlar bence hiç fena değil.

Şal desenli bu üst 23,90 TL. Koton değil ancak elastik olduğu için çok rahat.

Bu hırka ise 29,90 TL.

Bu kıyafetleri aldıktan sonra salına salına gezdiğim alışveriş merkezinde bir de Bella Mom mağazası vardı. Merak benim ya, girdim. Benzer bir hırka, geçmiş gün, yanlış hatırlamayayım ama sanırım 147 TL civarındaydı. Teşekkür ederim, almayayım. (Bella Mom’daki sigara kokusunu da anlamlandıramadık bu arada… Sorduğumuzda kem küm ettiler, belli ki mağaza çalışanları sigaralarını tüttürmek için dışarı çıkmaya üşenmişlerdi.)

Benim favorim olan bu üst 19,90 TL

Gebeler – rahat, şirin, acımayacağınız, uygun fiyata hamile kıyafeti istiyorsanız LC Waikiki mağazalarına mutlaka uğrayın derim. 90 TL’ye dört adet rahat kullanabileceğiniz üst alınca sizlerin de benim gibi gülümseyeceğinizden eminim!

Son not: LC Waikiki’yle hiçbir alakam, dostluğum, hısımlığım yok. Bu yazıyı da onları desteklemek için değil, benim gibi birkaç ay giyecekleri kıyafetlere tonla para bayılmayı tercih etmeyen gebelere yol göstermek adına yazdım.

Bunlar da ilginizi çekebilir:
Uygun fiyata hamile kıyafeti…
Pozitif Doğum Hikâyeleri

20 Yanıt

  1. Su magazalardaki sigara kokusu yuzunden buradaki geleni-gideni coook olan bir alisveris merkezindeki bir magazada cingar cikartmistim. Alpi bebekti daha ve kokuyu birak icerisi resmen duman altiydi. Perde seklindeki kapilari olan giyinme kabinlerinde iciyorlarmis! Dun de bir tanesiyle dalastim. Cocugunuz buyumus artik! dedi ukala. Evet, daha da buyuyebilmeleri icin buna dikkat etmem gerek! Off ki ne off! Gule gule giyiniz:)

  2. Sigara konusuna inanamadım ama bu sefer artık yorum yapmayacağım. Kıyafetleri güle güle giyin. Ben LC Waikiki’den alıyorum kızımın kıyafetlerini. Yazlık-kışlık-mevsimlik tüm kıyafetleri Waikiki’den. Bir ara kendime ve eşime de almıştım ama epey zamandır bize birşey almadım oradan. Güzeldir ve hesaplıdır gerçekten de.Mağazadan mağazaya da farklı ürünler bulmak mümkün. Ben mesela en çok annemin oturduğu semttekini beğenirim. Ablam İzmir’de yaşıyor. Kızıma oradan aldığı elbiseleri Ankara’da bulamamıştım. Daha deniz kenarına uygun askılı elbiselerdi. Kotun da çok güzelmiş bu arada. Hamile pantolonu gibi durmuyor.O nereden?

  3. ELF ANA – buna gerçekten inanmak istemiyorum. Sigara dumanına maruz kalmak için yaş sınırı kaçmış diye sormak istiyorum bu dangalak insanlara! Kaldı ki, çocuk-büyük fark eder mi, ben de yetişkinim ama sigara dumanı solumak istemiyorum kardeşim! Bak, zaten sabahları nefes darlığı çekiyorum iyice fena oldum sinirden…

    VUSLAT – LCW’den benim de bir iki yazlık alışverişim olmuştu. Kalitesinden çok emin değilim ama bence çocuk alışverişi için için gerçekten iyi bir mekan. Kotum hamile pantolonu ama görümcemden devşirme… Bilmem ki nereden aldı :)

  4. Daha önce de dediğim gibi lcw’den hiç alışveriş yapmamıştım, üstelik mağazaya girmemişim bile. Hamileliğin ilk günlerinde tavsiye üzerine girmiştim ve henüz hamile koleksiyonları mağazalarada yerini almamasına rağmen beli lastikli bir sürü ürün bulmuştum. 5. Ayıma başladım hala da giyiyorum :))

    Fiyatlar da süperrrr.. Eşime de bir kaç bir şey almıştım, bundan sonra mutlaka uğrayacağım bir mağaza :)) Bebek kıyafetleri geldi hediye, lcw’den alınmış vallahi çok şahaneler… Ben de tavsiye ediyorummmm bayanlarrr

  5. Ben Rüzgar için birşey bulamıyorum LCW’ de. Çünkü hepsinin üstünde o maymun baskısı var, sevmiyorum öyle maymunlu ayıcıklı kıyafet, benimki 6 aylıktan bu yana herif muamelesi görüyor. Ama kız çocuk koleksiyonunu çok başarılı buluyorum, renkler şahane!!!Kendime bayılarak 1 pantolon aldım geçen sene, öyle hızlı diz yaptı ve rengi soldu ki yuh dedim. ama hala gider ve arada alışveriş yaparım. Bazen çok şık şeyleri öyle ucuza buluyorum ki, almadan duramıyorum. Ay ne çok yazdım, kalite tartışılır ama alınır da demek istedim özetle..

  6. Hepsi çok yakışmış güle güle daha nice hamileliklerinde giyesin :)

    Ben de geçen yıl hamileliğimde hemen hemen bütün kıyafetlerimi İpekyol ve Twist’ten almıştım. LCW kadar olmasa da indirimden aldığım için çok da pahalı değildi. Üstelik hamile kolleksiyonu da değiller hatta 38-40 bedenler ama hamilelik için ideal modeller mutlaka sizler de görmüşsünüzdür.

    LCW’ye gelince 5-6 sene önce bir kot pantolon almıştım sık giymeme rağmen daha yeni eskidi.

  7. Hepsi de çok yakışmış, güle güle giy :)) Ben de zaman zaman LCW’den alışveriş yaparım. South Blue adında bir markanın ürünlerini de satıyor, fiyatı azıcık daha pahalı ama daha kaliteli, ben genellikle onun serilerine bakıyorum.
    Çocuk kıyafetlerinde ben de baskıdan hoşlanmadığım için pek oradan oğluma birşey alamadım, gelen hediyeler de baskılı ile, baskısız birşey ile değiştirdim.

  8. Harika kıyafetler bunlar ve size de çok yakışmış, hamilelik güzelliğiniz içimi açtı :) Favoriniz olan benim de favorim oldu :) Ben hamileyken nedense hiç bakmamışım LCW ye ama oğlum için en sık alışveriş yaptığım mağaza diyebilirim. Çok çabuk büyüdüğü ve kıyafetleri çok çabuk küçüldüğü için kalite pek aramıyorum. Umarım bizim iki numaranın geleceği zaman da devam eder LCW hamile koleksiyonunu üretmeye :)

  9. Elif, kiyafetler uzerinde cok hos durmus. Bence hakkini da yeme, gayet guzel poz verebiliyorsun :-)
    LCW tavsiyen ve sunumun icin sagol, ben Frankfurt da hos bir kiyafeti 80-90liraya bulabiliyorum, tabiki cok yazik bu surecte okadar para harcamaya diyerekten bazi bol kiyafetlerimle bu son ayimi rahat gecirdim.
    Ama bunuda listeme hemen ekledim, Ocak da Istanbul`da en yakin LCW ye kendimi atacagim. 4 ayim gelecek hafta bitiyor ve geldigimde 5 aylik olucam. Eh artik hamile kiyafeti almanin da zamani gelmis oluyor dimi :-)
    LCW den acikcasi hic alisveris yaptigimi hatirlamiyorum, ama ablam 2 oglu icin ve arkadaslarinin cocuklari icin hep ordan alisveris yapardi. Acikcasi her kiyafetin ustune o maymunu koymalari benimde pek hosuma gitmiyor.
    Neysem kisacasi hamile kiyafeti tavsiyesi icin tesekkurler :-)

  10. Hepsi çok yakışmış ama ben en çok sonuncuyu beğendim.
    Bu arada Blogcu Anne, olur da günün birinde anne olmaya karar verirsem, senin yazıların ve verdiğin haberler sayesinde profesyonel bir hamile olacağım. Ne, nerede, nasıl, her konu hakkında fikir ediniyorum sayende. Şimdiden sağol :)

  11. Kiyafetler cok yakismis, gule gule giy.
    Ben resmen bir pantolonla idare ediyorum. Iyi ki bastan ‘buyuyunce de giyerim’ hesabiyla buyuk beden almisim. Simdilik uzun/bol tisortlerle idare ediyorum. Ama diger taraftan boyle hamile oldugunu iyice belli eden kiyafetlere de hevesim cok, seni gorunce daha da bir artti. Sanirim yeni yilin ilk faaliyeti aliverise cikmak olacak benim icin :)

    Bu arada, eger ABD’den bir seye ihtiyacin olursa haber ver, seve seve yardimci olurum.

  12. Yilin en iyi hamile modeli sectim seni Elif :) saglikla gule gule giyin hepsini.

    Bende kiyafet almaya kiyamiyorum hani hedefim dogumdan sonra hemen kilo vermek ya guya sonra giyemem ki diye cok almayayim diyorum :)))

    Tabi sende bilirsin ABD de hamile kiyafetleri ucuz Turkiyeye gore e bide buyuk beden secenegi cok olan bir yer bi ondan bi bundan aliyorum ama benim gobegim ciktikca moralim bozuluyor cok sacma geliyor yani ne guzel bebis buyuyor ama bende buyuyorum :( bi tek bebisim buyuse keske! ya seveerek hamile elbisesi aldim dun giydim suslendim kocisime fotomu cek dedim amannnnn gorunce her an doguracakmisim gibi hissettim moralim bozuldu elbiseme elveda!!!

  13. Herkese yorumları, iltifatları ve paylaşımları için teşekkür ederim. Her ne kadar poz vermekten hoşlanmasam da “gebeler kıyafetleri görsün” misyonum amacına ulaşmış görünüyor.

    Hazırlıksız – bunlara tabii ki tek başıma yetişmeye ne zamanım, ne de param yeter. Ancak diğer gebeler de paylaştıkça önemli bir “rehber” oluşturduğumuzu düşünüyorum.

    Yakında tüm bu yorumları derleyip daha düzenli bir Hamile Kıyafeti Rehberi yayınlamayı planlıyorum! :D

  14. Birtanem ne kadr yakışmış hepsi. Güle güle giy… Çok sevindim. Hamileleri ve yenianneleri ha bir de yeni evlenecekleri enayi ve yolunacak kaz yerine koyuyorlar ya deli oluyorum..
    Canım mağazadaki sigara kokusunu yaz bana, adıyla sanıyla, tarih ve saatiyle… sitemde şikayet köşesi var oraya koyacağım…öpücükler…

  15. Biz maaile LCW’den sık sık alışveriş eder, ürünlerini çok beğeniriz.

  16. Elifcim senin yakında işine yramayacak biliyorum :=) ama bu konunun altına eklemek istedim C&A de d çok uygun ve güzel hamile kıyafetleri var dün gördüm gezerken :=)

    • Bu yorumun üzerine bugün önünden geçerken C&A’ya girdim ve gördüm :) Çeşit az gibi geldi bana ama şirin ve dediğin gibi uygun fiyata kıyafetler vardı. Çok sağ ol!

  17. Ben de Türkiye’den LCW den beyaz üzerine hamile bir çöp kadın (çöp adam gibi) ve karnında pulla işlenmiş bir kalp ve altında we are excited yazan bir t shirt aldım. Her giydiğimde ‘this is so cute’ (çok sevimli) çığlıkları atan birkaç kişi oluyor. Ben de gururla Türkiye ‘den diyorum

  18. Fiyati uygun diye alinan giysilerin, ozellikle de Turkiye disinda, Asya’da yapilanlarin kalitesinin dusuk olma ihtimali disinda, sagliga zararli kimyasallari cok yogun olarak icerebilecegini unutmayin. Ozellikle teninize temas eden giysilerde, metal aksesuar ve baski iceren giysilerde ucuza kacmaktan korkun. Bazi markalarin bu zararli kimyasallar konusunda cok ciddi politikalari var ancak cogu marka fiyata onem verip bu tur cok onemli detaylari atliyor, onem vermiyor. Ozellikle cocuklariniza, bebeklerinize aldiginiz giysilere cok dikkat edin. Bebeklerin agzina alabilecegi baskilar ve aksesuarlar olmamasina dikkat edin. Deri urunleri ise cocuklarinizdan tamamen uzak tutun, deri cantalari, ayakkabilari falan kemirmelerine izin vermeyin, deri ayakkabilari corapsiz giydirmeyin. Aldiginiz urunlerin etiketlerini okumayi aliskanlik haline getirin, nerede yapilmis bir bakin. Asya’da uretilen hersey sagliksiz ve kalitesiz demek degil tabii ki ancak fiyat her zaman olmasa da bir gosterge olabiliyor. Cunku proses ne kadar komplikeyse, kalite standartlari ne kadar yuksekse, urunun fiyati da dogal olarak artiyor.

  19. Lc waikiki mağazası benim için bir numara. sebebine gelince aradığım her şey bir arada. Çocuğuma da eşime de kendime de aynı anda alışveriş yapabiliyorum.üstelik hatalı ürünleri de hemen değiştiriyorlar.VE GÜLERYÜZLÜLER. Tüm bunlardan dolayı da rakiplerine fark atıyorlar.Az daha unutuyordum herkesin bütçesine de hitap ediyorlar. SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 456 takipçiye katılın

