Günün Sorusu – Nasıl olmuş?

Az önceki blog çalışmasını büyük ölçüde sonlandırmış bulunuyorum.

Yepyeni bir görüntüyle karşınızdayım. Görüşlerinizi, yorumlarınızı bekliyorum. Söz – kırılmaca, gücenmece yok.

16 Yanıt

  1. selamlar…ben daha ferah ve aydınlık buldum…okuması daha rahat…senin diger blogda en ustte duran basliklar arama yapmak icin cok faydaliydi…
    sevgiler,
    irem

    • Yorumun için çok teşekkür ederim İrem. Eski blogdaki “sayfalar”dan bahsediyorsan, onlar burada da var. Bu sefer en üstte değil, başlığın hemen altında yer alıyorlar.

  2. bence güzel olmuş, arada sırada her insanın değişikliğe ihtiyacı vardır, örneğin, odalarımızın şeklini arada nasıl değiştiriyorsak bu da çok olağan bence… destekliyorum:)

  3. Hayırlı olsun sekerim. Degisiklik iyidir.

  4. şaane olmuş elifim ellerine saaalık ..lov yu..

  5. ben rss’den okudugum icin siteye ayrica tiklamiyorum. hem yeni halini gormek, hem de bu yorumu yazmak icin girdim ama:) onceki tasarimin genel havasi benim cok hosuma gitmisti. su andaki acik renk arka plan ve koyu renk metin kesinlikle iyi bir secim. bir kac detay: blogcu anneden mektup var basligi alttaki zarfi aciklamiyor. blogcu annede ara ve ara diye iki ayri baslik olmus. bir de banner sayfanin geri kalan kismiyla kopuk gorundu. sonuncusu tamamen kisisel begeni tabii.
    gayet guzel olmus. gule gule kullanalim hep beraber:)

    • Öncelikle değerli yorumların için teşekkür etmekle birlikte bu “banner ayrı olmuş” noktasında kilitlendiğimi itiraf etmeliyim. Bana da fazla kalın göründü o başlık kısmı, gel gör ki teknik yardıma ihtiyacım olacağı için düzeltmesi biraz vakit alacak 🙂 Diğer söylediklerini de hemen dikkate alıyor ve düzeltmeye koyuluyorum. Çooook teşekkür ederim!

  6. Ellerine sağlık cınım… ben renk talebinde bulunabilir miyim 🙂
    Öncekinde her bölüm farklı renkte olduğu için daha kolay algılıyordum sanki…

    • Evet, ona ben de katılıyorum, haklısın. Yazılar ayrı ayrı daha çok gözüne çarpıyordu, bunda hangisinin nerede başladığı daha zor belli oluyor.

      Bu ve bunun gibi beni aşan teknik talepleri bir kenarda biriktiriyorum. Yakın zamanda bana yardım etmek üzere taciz edeceğim birini bulacak ve gereğini yapmak üzere tehdit edeceğim 😀 (Hoş, yazıları ayrı renklere bölmek bu şablonda mümkün olmayabilir, ama not ettim isteğini.)

  7. Bu temanın arkaplan renkleri falan da değiştirilebiliyor, bilginize. Daha hoş durur farklı renkler 🙂

    Takip edeceğim ben de bundan sonra bloğunuzu

    • Peki… İşini bilen birisini yakalamışken sorayım: Bendeki desktop version değil, yine de değiştirebiliyor muyum sizce? Çünkü anladığım kadarıyla downloadable olanlar daha bir oynamaya müsaitmiş.

      Takip edin tabi, çok sevinirim.

Bir Cevap Yazın

