Birinci trimesterin bittiğinin resmidir

BirinciTrimesterBittiGüle güle mide bulantıları…

Arrivederci ağzımdaki metalik tat…

Görüşmemek üzere Paphia’nın burnunu kıskandıracak nitelikteki koku alma hissi…

Hoş geldin tekrardan parfüm sürebilme özgürlüğü!..

“Hamileliğin altın çağı” denilen ikinci trimestere girmiş bulunuyorum. Düşük riskinin büyük oranda azaldığı, yorgunluğun üç ay sonra geri gelmek üzere şimdilik bedenimi terk ettiği, sürekli uyuma ihtiyacı hissetmeyeceğim bir üç ay var önümde – inşallah. Bir yandan da kiloların birikmeye başlayacağı, en olmadık zamanda içerilerden yiyeceğim bir tekmeyle zıplayacağım, içimdeki şu an karides büyüklüğünde olan hayatın 12 hafta sonra karnıbahar büyüklüğüne ulaşacağı bir üç ay.

Kız kardeşimin erkek arkadaşının “Ağzımda para yemişim gibi bir tat var!” benzetmemi ti’ye alarak “Elif belki yemek ister” diye hafta sonu gittiği Bükreş’ten getirdiği madeni paralar onun olabilir.

Ben bu üç ayın tadını çıkaracağım.

4 Yanıt

  1. Öcelikle hamileğini tebrik ederim.
    Ve 2. trmester gerçekten en keyifli zaman tadını çıkart. Denizi bu süreçte nasıl hazırlayacağını merak ediyorum. Bende 2. çoçuk düşünüyorum da 🙂

    • Teşekkür ederim Melek!

      İşin aslı ben de Deniz’i nasıl hazırlayacağımı merak ediyorum 🙂 Ufaktan ufaktan ona hamilelik resimlerimi, doğum resimlerimi göstermeye başladım. İleride bir bebek daha olacak, karnımda olacak, sonra gelecek falan diyorum. Şimdilik ilgili görünüyor, “Gelsin, ben ona yemek yemeyi öğretirim” diyor, ama doktor “Hiiiç aldanmayın, o öyle der. Bebek gelince külahları değişeceksiniz” dedi. Artık o noktada başa gelen çekilecek.

      • Off off doktorda ne kadar içinizi rahatlatmış 😀
        Oğlumla yaşıt kızı olan bir arkadaşıma, karnının büyüyeceğini sonunda bebekle eve geleceğini ve daha sonra o bebişin hep onlarla kalacağını peşpeşe resimler hazırlayıp duvar asarak anlatması fikrini vermiştim.
        Birde evcilik oyunlarında bebek bakımı ile ilgili şeyler oynanabilir diye düşünmüştüm. Senin kuzu daha büyük gerçi ama belki fikir olur 😉

Bir Cevap Yazın

