Arabamın anahtarı buzdolabında ne arıyor??

P1010683Resimde görülen arabamın anahtarı neden buzdolabında olabilir?

a) Deniz muzırlık olsun diye koydu.

b) Paphia gıcıklık olsun koydu.

c) Plasenta beyinli, hamile kafalı blogcu gebe Elif sebebini bilmediği bir şekilde anahtarları buzdolabına yerleştirip, ne kadar olduğunu bilmediği bir süre sonra A-a! diye buldu.

(İpucu: Hamilelerin beyni küçülüyormuş!)

7 Yanıt

  1. 🙂 Çok güldüm çok 🙂

  2. Annemin de gardropta bir torba limon bulmuşluğu vardır…

  3. Benim de telefonum kaybolduğunda

    – “dur bir çaldırıyım, daha kolay bulurum” diyip arayarak…
    – “yok canım bu ses buzdolabından gelmiyordur” diyip buzdolabını pas geçerek…
    – “ferhan kabullen ve aç şu dolabın kapısını” diyip buzdolabının kapısını açarak…

    buz gibi bir telefona kavuşmuşluğum var 🙂

    ve üstelik bunları hamile olmadan yapma becerim var!

  4. bunu yapmak için hamile olmaya gerek yok. anne olmak yeterli. benim kayıp eşyalardan oluşan bir listem bile var 🙂

  5. bencede annelik unutkanlık yapıyor:)) elif bu konudada bir araştırma bekliyoruz sadece hamileyken unutkan olunmuyor annelik yeterli:)))

  6. ben de gecenlerde marketten yeni aldigim aci sus biberi torbasini ariyorum. dolabi alt ust ettim yok! kizdim kendi kendime aldigim yerde unuttun degil mi diye!!
    sonra corba yapmaya daldim, en son blendirdan geciricem birden bi takir tukur ses..aman allahim corbanin icine sise kapagini dusurmusum ve o halde cirpmaya calisiyorum. hertaraf batti tabii ve corba heba oldu 😦 kendi kendime soylenirken..bi parca ekmek yiyeyim dedim sakinlesirim ekmekligi actim icinden bi poset biber cikti!! :d ….
    benim durumum daha beter tamamen unutkan bisey oldum bu hamilelik yuzunden..

Bir Cevap Yazın

