Öyle mi yapsam, böyle mi?..

Annem küçükken çok konuşmamdan yakınırdı. “Allah sana ne çene vermiş be kızım!” diye isyan ederdi. En çok da “son sözü ben söyleyeceğim” takıntıma sinir olurdu. “Sen kesin avukat olmalısın. Bu çeneyle hakim senden yaka silker, “Sen nasıl istiyorsan öyle olsun, yeter ki sus” der” derdi. (Düşünüyorum da, çok haksız değil kadıncağız. Neyse ki blogu okumaya vakit bulamıyor da bu kabullenmelerimi görmüyor!)

Şimdi… Bu blogu tutmaya başladığımda ne yazacağımı bilmiyordum. “Yeter ki yazayım, bir şeyler yapayım” diye yola çıktım. Öyle de oldu. Aklıma ne gelirse onu yazıyorum.

Ancak son zamanlarda annemin yaka silktiği bu gevezelik klavyeme de yansımış olacak ki, yazmaktan neredeyse kendimi alamayacak hale geldim. Deniz’den bir mani çıkmazsa, her gün en az bir kere yazıyorum. Bir aralar kız kardeşim “Elif, biraz az yazsana, yetişemiyorum!” demişti. E iyi de, bekletmek de istemiyorum ki aklıma gelen şeyi!

Biliyorum ki çoğu insan Reader’lardan, Feed’lerden takip ediyor yazılarımı… Bazıları da birkaç ay önce başlattığım posta servisine üye. Yani o veya bu şekilde kendilerine ulaşıyor yeni yazılar. Ama yine de merak ediyorum: Günde bir iki kere, yer yer daha da sık yazacak olsam, çoğunluk yetişebilir mi? Yoksa arada kaçıranlar olur mu? Buraya yorum yazabilir ya da aşağıdaki ankete cevabınızı bırakabilirsiniz.

5 Yanıt

  1. Evet, evet, yaz,yaz, daha çok yaz!
    Bende kısa sürede “Blogcu Anne yazıları okuma” alışkanlığı yarattın. Benimle bu alşkanlığı paylaşan daha bir sürü kişi olduğuna eminim. 🙂

  2. ne oyle, ne boyle, bildigin gibi yap:)
    rss’ten, mailden okuyanlar arasinda kaciranlar olabilir, ama sayfa kapi gibi duruor webde.
    not: 2 oglana ragmen arkaplan pempe:)))) takdir ettim.

  3. Şahsen yazılarını zevkle takip ediyorum.Ben memnun olurum:)
    Çok güzel yazılar yazıp,aklımdaki soru işaretlerini kaldırıyorsun.
    sevgiler

  4. bende seni zevkle takip edenlerdeniz, hatta “yer imi araç çubuğun”nda sen kayıtlısın, girebildiğim zaman mailin gelmesini beklemeden giriyorum bakalım bugün bana göre bişey varmı diye:) tabi ki her yazını okuyamıyorum şimdi açık söyliyim ama mutlaka tıklıyorum blogu, denizden daha çok haber bekliyorum çünkü benim ilgi alanım daha çok deniz:))

  5. HAZIRLIKSIZ, BİGE ve ZEYNEP – çok teşekkür ederim yorumlarınız ve desteğiniz için. Okuyanların faydalı bir şeyler buluyor olması beni çok mutlu ediyor.

    TERKEN – senin bu mantıklı, “azı karar, çoğu zarar” yaklaşımlarını, dostluğunu çok özledim. Bakalım ne zaman yine göreceğiz birbirimizi… Kapı gibi pembeye gelince, ikinci oğlan haberinden önce yapmıştım ama belki de içime doğmuş 🙂

Bir Cevap Yazın

