Sex and the City-II’nin Fragmanı

Sex and the City filminin ikincisi 28 Mayıs 2010’da ABD’de gösterime giriyormuş. Türkiye’de ise 4 Haziran 2010’da gösterilmeye başlanacakmış.

Filmin fragmanı 24 Aralık’tan itibaren internette dolanmaya başlamış.

Fragmanı izlemek için resme tıklayın.

Sex and the City’yi Mr. Big’le iş icabı tanıştıktan sonra “onun hatırına” takip etmeye başlayan biri olarak bendeniz ilk filmi oldukça beğenmiştim. Daha doğrusu “eldeki malzemeden daha iyisi çıkarılamaz” diye düşünmüştüm. Kız arkadaşlarla birlikte güzel vakit geçirmek, güzel makyajlı, güzel saçlı güzel kadınlar ve güzel kıyafetler seyretmek, güzel New York sahneleri görmek için oldukça keyifli bir filmdi.

İkinci film birincinin bıraktığı yerden iki sene sonra başlıyormuş. Fragmanından pek bir şey anlamadım ama bizimkiler Kleopatra gibi giyinmişler, Sahra Çölü’ne benzer bir yerlerde keyif yapıyorlar. Biraz fazla mı abarttılar bu sefer, konu bulamadılar da ne yapacaklarını mı şaşırdılar, bilemedim. Bildiğim, ben yine de kaçırmayacağım. Ne de olsa Chris’çiğimin hatrı var.

(“Deli mi ne bu kadın, nedir bu Chris Noth’la olan samimiyet?!” diyenler için açıklama: Blogcu Anne’yle Mr. Big arasında geçenlerin iç yüzü)

2 Yanıt

  1. Her zaman abartıydı zaten bu dizi de tabi ki film de…Ama nedense hiç kaçırmadım…Hani bazen bir şeye anlamsız takılırsın ya..İşte öyle kafa dağıtsın diye:) Saçlar,kıyafetler,mekanlar…
    İlk filme de hemen gittim,gözlerim kamaştı:)
    İkinciyi de bekliyorum…Bu sefer sanki daha çok kamaşacak gibi:)
    Hem o Chriscik:) yok muu:))))Severek izliyoruz:)))

  2. Demek Mr. Big’le tanistin Elif:) ben daha sex and the city’nin ilk filmini yeni seyrettim:) dizisini de baya bir izlemisligim vardir, gece olan tekrarlarindan…eglenceli bence:)

Bir Cevap Yazın

