Değişiklik iyidir…

Hamilelerde, İngilizcede ‘nesting instinct’ denilen, Türkçeye ‘yuva yapma içgüdüsü’ olarak giren bir davranış varmış.

Birçok memeli hayvanda görülen bu davranışa insan gebelerinde de rastlanırmış. Özellikle de doğum yaklaştıkça gebelere bir enerji gelir, evi bebeğe hazırlamak adına halıları silmek, perdeleri yıkamak, dolapları yeniden düzmek gibi kendi cüsselerinden beklenmeyecek bir derleme toplama işine girişirlermiş.

Deniz’de böyle bir şey yaşamadım, evim zaten genelde topluydu. Şimdi evimin halini sormayın, ayrı mesele.

Ancak sanırım bu sefer bu davranış bozukluğuna yakalandım, üstelik de beni sanal yanımdan vurdu.

Oturdum, Blogcu Anne’yi yeniden organize ettim!

Ne zamandır sinir olmaya başlamıştım, çok kalabalıklaşmıştı. Ne, nerede belli değildi. Ancak istediğim gibi bir tema da bulamıyordum.

Sonunda eli yüzü düzgün herhangi bir görüntünün kalabalık, insanın gözüne gözüne giren bir blogdan daha iyi olacağını düşünerek seçimimi yaptım.

Yeni formatta konular kendini daha bir gösteriyor. Eskisinde kuyudan çıkarmak gerekiyordu, ben bile bulamıyordum aradığımı.

İlk etapta yeni görüntünün renklerini çok tutmasam bile şimdi gözüm alıştı. Sanırım bir süre böyle kalacağım.

Umarım beğenirsiniz. Ben beğendim 🙂

12 Yanıt

  1. İşte şimdi olmuş ! …Vallahi böyle çok daha güzel …Hatta bir ara söylemeyi bile düsünmüstüm bazı kelimeler üstüste binmisti ayrıca…
    Ama tabi ki okumaktan vazgeçmiyordum o ayrı 🙂

    Harika olmus ellerine saglik.. Fazla renk cümbüşü olmamasi da iyi ayrıca … Gercekten çok beğendim…

  2. Merhabalar.
    Doğrusunu söylemek gerekirse daha önce çok iyi takip edemedim onun için sayfanın eski halini çok da iyi bilmiyorum. Ama yeni halini takipteyim artık 🙂 Hayırlı olsun yeni düzeniniz 🙂

  3. ben de neden değişti bu sayfa diyordum dünden beri, bana bu versiyon daha ciddi duruyor gibi geldi, önceki hali daha sıcaktı sanki, alışmışım ona , olsun buna da alışırız hayırlı olsun 🙂

  4. Eline sağlık, gerçekten güzel görünüyor.
    Sadece (eğer ukalalık saymazsan) fondaki gri biraz fazla gri gibi geldi, o kadar…
    Blog yenilendiğinde ne denir ki?”Güle güle yaz” veya “konuların, etiketlerin bol olsun” nasıl?

  5. ilk etapta yadirgasam da, gozum alisti:)
    Daha profesyonel gorunuyor ayrica…

  6. Yorumlar için teşekkürler. Ben de çoğunuz gibi ilk başta yadırgadıysam da şimdi alıştım 🙂

    ANNEYAZAR – Hoş geldin!

    BANU – Griye ben de takmış durumdayım (ne demek ukalalık?!) ancak onunla uğraşabilmem için WordPress’i upgrade edip biraz kod işlerine girmem gerekiyor. Şu aşamada beni aşan bir olay 🙂

  7. Elif yeni sayfan cok guzel olmus. Bana da daha derli toplu ve duzenli geldi. Bir tek onerim olacak, sol taraftaki buyuklu kucuklu etiketlerin herbiri altlari cizili olarak gorunuyor ve karisik bir goruntu olmus, alt cizgisini yok edebilirsen cok guzel olacak.

    • Teşekkür ederim Bahar. Çok güzel söylüyorsun ve fakat benim kısıtlı kabiliyetimi aşan şeyler bunlar. Bu WordPress sana bir şeylerin ucunu koklatıyor, daha fazlasını yapmak için kod mod bilmen gerekiyor. Ancak eşimi taciz halindeyim, ve değiştirteceğim ilk şey gri fonla birlikte bahsettiğin çizgiler olacak. Katılıyorum, çok göz alıyorlar.

  8. Evet bende de olmuştu, doğum iznine çıktıktan sonra neme gerekse ev işi yapmak…

    Bloğun güzel olmuş bence de ufak tefek değişiklikler de zamanla olur bence.

    Ben de sadeleştirdim bloğumu , gördünmü?

    • Teşekkür ederim Filiz. Senin bloguna da az önce göz attım, bence eskisinden daha iç açıcı olmuş. Ellerine sağlık. Demek böyle zamanları beklememiz gerekiyor derin temizlik yapmamız için 🙂

  9. Ya erken yorum yapmayım, biraz zaman tanıyayım dedim ama ben nedense hala eskisini arıyorum. Ne bileyim bir tek benim galiba. Hatırlıyor musun hatta bilgisayarımda bir problem olduğu için sayfanın formatı bozuk gözükmüştü de sana dehşet içinde mail atmıştım “formatı mı değiştirdin ” diye…Tam da onun üzerine formatını hakikaten değiştirince ben alışamadım sanki ama olsun vardır bir bildiğin.

    • Evet, hatırlıyorum, ve gerçekten bu değişiklik de hemen onun üstüne geldi. Umarım alışırsın buna da… Bunun navigasyonu inan daha kolay, sen eskisine alışık olduğun için belki buluyordun bazı şeyleri ama yeni gelenler çok zorlanıyorlardı.

      Biraz zaman? 🙂

Bir Cevap Yazın

