Elif’in Kitaplığı

Önceden roman, öykü, fantastik, yer yer tarih alanlarında yoğunlaşan kitap okuma alışkanlığım 2006 yılında anne olmaya hazırlanmamla beraber hamilelik, doğum, doğal doğum, bebek bakımı, çocuk büyütme alanlarına kaymaya başladı.

Her ne kadar bu blogu başlattığımdan beri Deniz’in kitaplarını paylaşıyor olsam da, kendi okuduğum kitaplara yer vermek aklıma gelmemişti. Bu konuda çok daha iyi iş yapanların olduğunu düşündüğümden sanırım. Ancak geçenlerde bana iletilen bir öneri üzerine kendi okuduğum kitapları da paylaşmaya karar verdim. En azından zararı olmayacaktır!

Bundan sonra hem geçmişte okuduğum, hem kütüphanemde okunmak üzere bekleyen, hem de kitapçıda gördüğüm, göz gezdirdiğim ve okunmaya değer bulduğum, özellikle hamilelik, bebek bakımı, annelik gibi konulardaki kitaplara Elif’in Kitaplığı bölümünde yer vereceğim.

Ancak yine de paylaştığım kitapları sadece annelik ve çocuk bakımı ile kısıtlamak istemiyorum. Günün önemli bölümü bu konuyla uğraşarak ve yazarak geçtiği için zaman buldukça nefes almak için özellikle okuduğum, ilgi çekeceğini düşündüğüm her türlü kitaba da zamanla yer vereceğim.

Herhangi bir önem sırası olmadan, en son okuduğum Freud’a Ne Yaptık da Çocuklarımız Böyle Oldu? kitabıyla yarın başlıyor, hayrının görülmesini diliyorum.

3 Yanıt

  1. Yeni okudum, beğendim..Ben de yazacağım yakında..

  2. ne güzel düşünmüşsün. takipteyim…

Bir Cevap Yazın

