Deniz’in Babası’na sordum…

Her şeyden önce biz vardık...

Benim lise aşkım, 16 senelik sevgilim, 10 yıllık eşim, kucağımdaki oğlum Deniz’in, karnımdaki oğlum Derin’in Babası’na sordum. O da cevapladı.

İşi başından aşkın, ketum kocacığıma her ne kadar sorularıma vakit ayırdığı için teşekkür etsem de yanıtlarının kısalığı beni yer yer ekleme ya da yorum yapmak durumunda bıraktı. Ben de parantez içinde ekledim.

-Sevgiliydik, evlendik ne değişti?

Hala sevgiliyiz. Hiçbir şey değişmedi. (Bunu duymaya çok ihtiyacım varmış meğer)

-Evliydik, çocuğumuz oldu ne değişti?

Sevgiliydik, aile olduk. Ama artık film seyredemiyoruz. (Nerede sabahlara kadar Yüzüklerin Efendisi’ni seyrettiğimiz günler…)

Devamı Annelerin Dünyası’nda…

5 Yanıt

  1. Ne kadar guzel bir fotograf! Mutlulugunuz daim olsun! Harikasiniz!

  2. Aglatiniz beni sabah sabah! ALLAH ayirmasin..sonzusa dek sevgili kalin!

  3. Çok teşekkürler…

  4. blogunuzu çok beğendim dünden beri okuyorum daha yarısını okumadım çok güzel bilgiler çok eğlenceli yazılar kısacası bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim eşinizle yaptığınız kısa anketede bayıldım müsadenizle akşama eşime yapıcam:)takibinizdeyim vakit yaratabilirsem bende blog yapmak istiyorum bakalım deniycem…

Bir Cevap Yazın

