İlk resim, ilk detaylar…

Bunu “doğum hikâyesi” olarak nitelendirmiyorum, çünkü asıl hikâyeyi yazabilmek için önce olanları sindirmem lazım. Her şey o kadar hızlı gelişti ki… Daha dün sabah bu saatlerde hamileydim!

Pazartesi gününden başlayalım: Gün boyu düzensiz, kâh 15 kâh 25 dakikada bir gelen ancak daha önceki (neredeyse her gün yaşamaya alışmış olduğum) kasılmalardan daha şiddetli kasılmalarım vardı.

Gün içinde tuvalete girdiğimde tuhaf bir görüntüyle karşılaşmıştım. Tuvalet kâğıdının üzerinde sarı, hafif koyu kıvamlı bir akıntı vardı. Gün boyu bu akıntılar devam etti.

Deniz’de böyle bir şey yaşamamıştım, ama bunun “mucus plug” denilen “nişan” olduğunu anladım. Nitekim internette biraz araştırıp okuyunca öyle olduğunu kendimce onayladım ve fakat pek önem vermedim. Birçok yerde bunun çok önemli bir gösterge olmadığı, doğumun 1 gün sonra da, 1 hafta sonra da, 3 hafta sonra da başlayabileceği yazıyordu. Doktorumla zaten Perşembe günü randevum vardı, o yüzden hemen arama ihtiyacı hissetmedim.

Pazartesi gününü zaman zaman kasılarak, ama oldukça enerjik bir şekilde geçirdim. Hatta Deniz okuldan geldikten sonra onu bahçeye indirdim, döndüğümüzde yemek yaptım — ki uzun zamandır bunları yaparken çok yoruluyordum. Bu sefer bir enerjik hallere bürünmüştüm, içimden de “Herhalde doğum yaklaşıyor, o yüzden bana bu haller geldi. İyi bari, hiç olmazsa eve çekidüzen veririm biraz” diye geçirdim. Doğumun bu kadar yaklaştığından haberim yoktu tabii…

Pazartesi gecesi sorunsuz ve neredeyse kasılmasız bir şekilde yattım. Salı sabaha karşı saat 4’te kasılmayla uyandım. Yine 15-20 dakikada bir, oldukça şiddetli bir şekilde geliyordu. Uyuyamadığım için saat 5 buçukta kalktım. Cumartesi günü düzenlediğimiz bebek partisinin resimlerini organize etmeye çalıştım ki burada paylaşayım… Ne mümkün!

İlerleyen saatlerde duş aldım, 8 buçuk gibi doktoru aradım. (O noktada Deniz uyanmış, ben hareket etmeye başlamıştım. Kasılmaların da düzeni biraz bozulmuştu.) Düzensiz ama şiddetli kasılmalarımın olduğunu, bir de nişanın geldiğini düşündüğümü söyledim. “Önemli olmayabilir ama görmem gerekli” dedi. Kalkıp gittik.

NST’ye girdik, her şey normal. Ciddi bir kasılma yok. Vajinal muayeneyi bir yaptı ki:

Doktor: “Açılma var, doğum başlamış!”.
Elif: “Hadi canım, ne kadar?”
Doktor: “5 santim!”
Elif: “Neee?!”
Doktor: Evet! Bebek bugün geliyor.
Biz: “A-aaaaa!”

Doktorumuz eve gidip toparlanmamızı, kasılmalar 15 dakikada bir düzenli olarak gelince yola çıkmamızı söyledi. “Bol hareket, istediğini yiyip içebilirsin, acele etmeyin ama ağırdan da almayın” dedi. Biz de dediğini yaptık. Eve geldik, hastane çantamızı toparladık, bu arada annem, kız kardeşim, kayınvalidem ve kayınpederim geldiler. Eşyaları toparladıktan sonra kız kardeşim ve annemi de alarak yola çıktık. Ekibin diğer kısmı Deniz’den ve Paphia’dan sorumlu devlet bakanları olarak evde kaldılar.

Evde toparlanırken kasılmalar 10 dakikada bire inmişti. Çıkarken beş dakikada bir geliyordu. Hastaneye geldiğimizde saat 3’ü çeyrek geçiyordu. Odamızı doktorumuzun yardımıyla ayarlamıştık, hemen yerleştik. Bu sırada kasılmalar daha da sıklaşmış ve şiddetlenmişti.

Doğum sürecinin detaylarını daha sonra, sakin kafayla paylaşacağım. Ama kısaca:

  • Yaklaşık 3 saat boyunca kasılmaları odada atlattım. Bu sefer daha farklı, daha bilinçli bir doğum oldu. Sürekli yatakta yatmak yerine odanın çeşitli yerlerinde aklıma gelen her türlü pozisyonu denedim. Doktorum gelip gidiyor, bazen bizimle sohbet ediyordu. Kasılmalar arasında ben de sohbete katılıyordum. (Hatta iki kasılma arasında Doğan’ın iPhone’undan bloga “Biz hastanedeyiz” diye bir güncelleme yazmaya çalıştım ama teknik bir sorun çıktı, yapamadım!) Kasılmaların daha sıklaştığı, yaklaşık 1-1.5 dakikada bir ve gerçekten şiddetli gelmeye başladığı noktada hafiften ıkınma hissi de başlamıştı.
  • Doktorum muhteşemdi. Doğan yine başyardımcımdı. (Evet, Deniz’in Babası artık Derin’in de Babası olduğuna göre, ona artık kendi ismiyle hitap etmem daha pratik olacak.) Annem beni rahatlatıyordu, kız kardeşim fotoğraf çekiyordu.
  • Bu noktada su kesesi hala patlamamıştı. Doktorum ben istemedikçe gerekli görmemişti, ancak sonlara doğru çok fazla baskı hissediyordum.
  • Saat 6’yı çeyrek geçe gibi doğumhaneye girdik. Kese hala patlamamakta direnince doktorum yumuşak bir şekilde patlattı. İnanılmaz bir rahatlama hissettim. Ikınma hissi de kısa bir süre sonra iyice arttı.
  • Ve doktorumun yönlendirmesi, Doğan’ın yine “Az kaldı, hadi aşkım, çok iyi gidiyorsun” telkinleri, sonuna doğru benim “Çıkmıyor!” haykırışlarım ve tatlı bir hemşirenin “Öyle şey olur mu? Çok az kaldı” desteğiyle yaklaşık 45 dakika sonra Derin kollarımdaydı. 3 kilo 205 gram ağırlığı, 50 santim boyuyla, bir ay erken doğmuş olmasına rağmen, 38 hafta 6 günlük doğan abisinden sadece 25 gram daha hafif ve 2 santim daha uzun olarak!

Her ne kadar haftasına göre kilosu, boyu-posu yerinde olsa da baktığınız zaman küçük olduğu belli… (“Bir ay daha bekleseydi çıkışı nasıl olacaktı acaba” konusu dünden beri kulislerde tartışılıyor, ben de merak ediyorum!) Zaten ufak bir solunum sıkıntısı yaşadı, gözlem altına aldılar. Henüz odamıza gelmedi, biz yanına gidip geliyoruz.

Ama çok küçük, çok şirin ve -tabii ki bence- çok güzel benim oğlum! Ve en başından beri bu kadar erken gelmeye çalıştığı için de çok afacan…

Daha her şeyin yeni başladığını şimdi şimdi idrak ediyorum. Meme vermeler, alt değiştirmeler, süt geldi-geliyor muhabbetleri, emzirirkenki rahim kasılmaları, … Ne çok şey varmış unuttuğum.

Beni takip eden ve bebeklerini kucaklarını almayı bekleyen tüm gebelere sağlıklı, kolay doğumlar diliyorum.

Bu yolculukta ve özellikle de dünden beri bizi düşünen, yorum bırakan-bırakmayan, arayan, SMS atan, e-mail gönderen, kısacası bu serüveni bir şekilde benimle paylaşan herkese çok, çok teşekkür ederim. Bu mutluluğu sizlerle paylaşabildiğim için çok kendimi çok şanslı hissediyorum.

İyi ki varsınız…

78 Yanıt

  1. Bu haberleri almak ne güzel. O kadar duygu doluyum ki Elif. Doğrusu normal doğum yapamayacağını düşündüğüm zamanlar olmamış değildi ama oldu işte..Valla da billa da oldu. Bizi de habersiz bırakmadığın ve herşeyi bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz (Gizemli eşinin adı da buna dahil!!) Derin bebek çok güzel…Bizim yerimize de onu öp, kokla..

  2. Canım çok çok sevindim… Blogcu anne’den mesaj geldi uyarisini görünce de şaşırdım… En az bir hafta bloga falan yazamazsın diye düsünmüstüm..Valla tebrik ederim…Harikasın:)) Sağ salim atlatmış olmaniza sevindim…Allah analı babalı abili büyütsün insallah … Kokladim küçük melegi :))

  3. Tberikler tebrikler çok çok çok güzelsiniz hikayeni heyecanlarını hissederek okudum öyle güzel yansıtmışsınki maşallah diyorum allah analı babalı büyütsün sevgi ile

  4. Çok güzelsiniz, iyiki blogcuanne olmuşsun Elif, baksana ne büyük bir sanal aile yaratmışsın kendine. İnan seninle birlikte heyecanlandık, seninle birlikte sevindik. Bu arada Deniz Abi’ye de kocaman öpücüklerle selamlar gönderiyorum.

  5. Ne güzel bir doğum olmuş! tekrar tebrik ederim. Analı babalı, sağlıklı ve huzurlu büyüsün Derin.

  6. gözünüz aydın. / gözümüz aydın:)
    Allah analı babalı, sağlıklı ve mutlu günler yaşatsın hepinize:)

  7. Harikasın ; şükürler olsun 1 ay once dogu ve nerdeyse zamanında doğmus gibi .. Rabbim hayırla büyütmeyi nasib etsin inşallah ..

  8. Derin bebek çok güzel, BlogcuAnne çok güzel, ikiniz, hikayeniz çok güzel. Sağlıklı mutlu bir yaşamınız olsun, ailecek dolu dolu uzun yıllar yaşayın Elifcim. Sen de iyi ki varsın, ikinci çocuğu yaptıracaksın bana böyle giderse 🙂

  9. :))Sorma bende 3.yü yapacağım nerdeyse :))Tabii önce istekli bir eş şart:(

  10. yine gözlerim doldu iyi mi:))
    ne muhteşem bir olaydır şu doğum, tam anlamıyla bir mucize….

  11. çok başarılı bir doğum olmuş:) tebrikler. hakkaten bir ay daha içerde kalsaymış tosuncuk olup çıkacakmış.
    delirtici soruyu ilk soranlardan olayım: emiyor mu :))))))))

  12. Okurken gözlerim doldu, heyecan yaptım, kesinlikle normal doğumu yaşamak istedim…
    Sağlıkla, sevgiyle büyütün.

  13. Elif’ciğim hayırlı ve uğurlu olsun 🙂 Sağ salim atlattığına çok sevindim. Öpüyorum ve kucaklıyorum ikinizi de…

    Sevgilerimle,
    Hülya

  14. Harikasiniz 🙂
    Saglikla ve huzurla buyusun Derin Oglunuz . Keyifle buyutun Deniz Oglunuz gibi.
    Sevgiler
    Hasene

  15. Çok fazla söz yazamayacak kadar duygulandım, hüüüüü…
    benim kızım gibi bir anda, istediği zamanda dünyaya merhaba demiş Derin oğlan…
    bir gün giremedim şu nete, hemen doğurmuşsun Elif Hanım:))))

    Sağlıklı, güzel bir ömür diliyorum Derin kuzuya, annesi, babası ve Deniz abisiyle…Allah mutluluğunuzu daim etsin…
    sevgiler…..

  16. hayırlı uğurlu olsun herşey gönlünüzce olsun.Bende sizinle bi çok şey öğrendim.Darısı başıma13 hafta sonra inşaallah.Allah a emanet olunuz.

  17. Elif şimdi gördüm yazılarını… tebrik ediyorum seni ve güzel oğlunu 🙂
    Sağlıkla,hazurla büyütmeni dilerim.Derin oğlan,sanada kocaman bir hoşgeldin.

  18. Hoş gelmiş Derin çok sevindim, uzun sağlıklı bir hayatı olsun..

  19. Öncelikle geçmiş Olsun Elif…
    Gözünüz aydın. Derin Oğlana sağlıklı, analı-babalı ve ağabeyli sevgi dolu uzun bir ömür diliyorum…Sevgiler..

  20. Öyle güzelsiniz ki! Mutluluk gözyaşlarıyla okudum! Allah analı babalı abili büyütsün! Öpüyorum hepinizi çok!

  21. Oh elifcim gözün aydın, dün gece senin için de dua etmiştim, meğer akşam üzeri almışsın yeni
    meleğini kollarına.. Gözünüz aydın, sağlıkla, mutlukla büyütün inşallah..

    Şimdi ofiste salya sümük ne oldu diyecekler bana yine ama olsun, mutluluk gözyaşları bunlar..

    Çokkk öpüyorum sizi…

  22. Elif, bir an başkasını mı anlatıyorsun hissine kapıldım okurken. Nasıl şaşırdım bilemezsin.
    Seni ve aileni çok tebrik ederim.
    Derin bebek ailenize bol şans, mutluluklar getirsin. Deniz de abi oldu, onu da tebrik etmek lazım annesi, iletirsin benim adıma : )

    Çook sevgiler dört dörtlük aile : )

  23. Elifcim!!!
    Deniz,Derin ve Doğanla birlikte tarifsiz mutluluk yaşadığın şu dakikalarda her bir yazdığını gözlerim dolarak, boğazım düğümlenerek, yutkunmakta güçlük çekerek ve içim titreyerek okudum.

    Tam da hayal ettiğin gibi bir doğum yapabildiği için senin adına çok ama çok mutluyum.

    Darısı başıma arkadaşım.

    Yeniden ama yepyeni çıktığın bu serüvende başına hep en güzel şeyler gelsin.

    Demir ve ben sizi çok seviyoruz…. ve unutma ben hala hamile bir kadınım; ağlarım,ağlıyorum sizin için mutluluktan.

    Sulu gözlü hamile kadından güzel gözlü süper anneye
    :))))

    SimgeTugce (DMR’s LUV)

  24. gözümüz aydın ,analı babalı büyüsün ,ikinizde çok tatlısınız.darısı bana ama 5 hafta daha içerde dursun mümkünse.

  25. Elif’cim gözlerim doldu okuken… tekrar tebrik ederim. sağlıklı, mutlu, huzurlu büyüsün…

  26. çok güzel bir hikaye, ayrıntılısını merakla bekliyorum. güle güle büyüsün derin.

  27. Sevgili Blogcu Annemiz,
    Çok sevindik, çok mutlu olduk 🙂 Harika bir performans. Derin’i güzel günler bekliyor… Sevgiler.Sağlıklı,mutlu günler …

  28. cok sevindim herseyin yolunda gittigine..hakan coker zeynebi de yazmis, o da normal dogurdu, ona da cok sevindim..pes pese geldi haberleriniz..
    bol sütlü huzurlu bir lohusalık dilerim sana..

  29. Hayırlı olsun Elif. Güle güle büyüt kuzucuğunu. Bol sütlü az gazlı mutlu mesut bir lohusalık dilerim…

  30. ağlayacağım valla ne güzel anlatmışsın ya. gıpta da etmedim değil hani doğum yapmışsın ve hemen duygularını aktarabilmişsin. bu arada valla erken gelmemeiş olsa kilo ve boyunu bende tahmin edemiyorum.
    maşallah. allah hep birlikte uzun ömür versin. her daim mutluluklar diliyorum

  31. hayırlı uğurlu olsun allah analı babalı büyütsün yavrularınızı.herşeyin yolunca gitmesinede çok sevindim zira 2.bebeğime 8haftalık hamileyim ve bende bu sefer normal doğum yapmak istiyorum böle bi anlatımı okuyunca bende yapabilirmiyim gerçekten diye cesaret aldım doğrusu çok teşekkür ederim en yakın zamanda toparlanmanız dileğiyle…

  32. Blogcu anne harikasin!! Derin bebek de muthis sende oyle.. Super bir dogum olmus, okurken ben de cok duygulandim. Insallah Allah bana da boyle ilk dogumumu atlatmami nasip eder.
    Senin yazar olman gerekirmis aslinda, yasadigin olaylari bir hikaye gibi bukadar dogal ve guzel dile getirebilen birini daha gormedim..

    Derin bebisi Allah anali, babali, agbili ve o guzel ailenle birlikte buyutsun. Az gaz sancili, bol sutlu, huzurlu ve de mutlu bir lohusalik diliyorum.
    Tam da dort dortluk bir aile oldunuz, tebrikler tum aileyi 🙂

  33. Hepinize geçmiş olsun…
    Harikasınız…
    Hele resminize bakarken içim sızladı…İnsan bir kere anne olunca bu sahne hep böyle hissettirecek demek ki..Çok duygulandım ve senin adına çok mutlu oldum…
    Güzel günleriniz olsun…

  34. ya inanamıyorum biz seninle aynı haftadaydık ama:)))) hem çok heyecanlandım, senin adına da çok sevindim, bebeğine bu kadar güzel bir şekilde kavuştuğun için çok şanslısın darısı tüm hamilelerin başına. Bundan sonrası için de kolaylıklar:)

  35. Heyyy canım benim hayırlı olsun. Maşallah yazabilecek durumdasın, mükemmelsiniz.

    Sevgiler.

  36. tebrik ediyorum sevgili elif, yeni adın süper anne olmalı senin sanırım 🙂 bu kadar çabuk ve soğukkanlı olduğun için 🙂 Allah analı babalı büyütsün her ikisini de inşallah..

  37. çook tebrikler !

  38. Tebrikler…Okurken hepgülümsedim, “bebek” demek bile, düşünmek bile enerji veriyor…

    Herşey gönlünüzce olsun…

  39. blogcu anne tebrikler çok güzel bir dogum! analı babalı büyüsün yeni kuzucuk 🙂

  40. Elif,
    Sizin adiniza cok mutlu oldum. Derin bebek hosgeldi bu dunyaya! Ayrica seni de cok tebrik ederim, cok bilincli, guzel bir dogum yapmissin. Buraya bu kadar yazman da takdir edilesi bir sey. Simdi size kolay gelsin, Derin bebege de ailesi ve tum sevdikleriyle saglikli, mutlu, uzun bir omur diliyorum. Iyi ki varsiniz :)))

  41. Tebrikler! Mutlulugunuz daim olsun! Derin de biranonce annesinin yanina kavussun saglikli mutlu buyusun insallah ailesiyle. sevgiler

  42. UE de 34+3’te ve 2930 gram doğmuştu, vücud ölçülerini önemsiyorlar:P Formda görünmek önemli belli ki onlar için;)
    Evden haberlerinizi heyecanla bekliyoruz.
    Erken doğan bebeklerde, annenin her gün bir maden suyu içmesi önerisi gelmişti annemin ünlü bir çocuk doktorunun yanında yıllarca çalışmış hemşire arkadaşından. Ben denedim, belki başka nedenlerden belki bundan faydasını gördüm, aklında olsun.

  43. sevgili blogcu anne,hamikelik surecini heyecanla takip ederken,dogum olayini da bilmemiz beni oldukca heyecanlandirdi..Dilegimiz,Saglikli,mutlu,uyumlu ve hayirli bir insan olmasi..Yollariniz acik olsun..
    Selam ve Sevgiler

  44. Geçmiş olsun, ne güzel sağlıkla bebeğini kucağına aldın. Allah sağlık versin ikinize de . Hem şimdiye kadar okuduklarımdan, paylaşımların için hem de doğumdan hemen sonra herkesin merakını gidermek adına mutluluğunu paylaşmaktan geri kalmadığın için sana hayranım. dilimde sürekli bir blogcu anne’dir gidiyor zaten. umarım ben de yazılarından güç alarak hiç korkmadığım
    (ya da henüz mü demeliyim : ) normal doğumu sağlıkla atlatabilirim.
    Bebişinle güzel günler… Sağlıcakla kalın!

  45. Inanmiyorum, sadece iki gun bakamadim bloga ve Derin gelmis :))) Gozunuz aydin ailece, insallah saglikli, huzurlu bir cocuk olur.

  46. Elif’cim
    Seni, eşini ve Deniz’i tebrik ederim. Bu doğumunun da güzel geçmesine ve memnun olmana çok sevindim.
    Sütün, keyfin ve uykun bol olsun inşallah.
    Allah sizi birbirinize bağışlasın.
    Sevgiler
    nur
    http://www.do-um.com

  47. süpersin bebeiğim bravo sana ve Doğan’a ve tabii Derin’e… Harika anlatmışsın doğumunu… Herşey hepinizin gönlünce olsun güzel melekler

  48. Elifcim müthişsiniz! Öyle güzelsiniz ki! Mutluluk gözyaşlarıyla okudum! Allah analı babalı abili büyütsün! Öpüyorum hepinizi çok!

  49. gözleerim doldu, tüylerim diken diken oldu, iki bebek, iki normal doğum, ne güzel, ne şans. tekrar tebrikler:)

  50. Elif ne kadar mutlu oldum bilemezsin. Derin bebek , çok tatlı. Onun güzel yanacıklarından öp bizim için

  51. Elif, ne güzel her şey 🙂 Senin adına çok mutluyum. İki güzel oğlun var artık. Tekrar kutlarım, detayları pozitif doğum hikayelerinde okuruz artık 🙂

    Kucak dolusu sevgiler…

  52. Tebrikler..evin tek dişisi olmak ne harika bişi…3 tane erkek…:)
    kıskançlıktan çatlama hakkımı sonuna kadar kullanmak istiyorum..mumkunmudur? 🙂

  53. Elif cok tebrik ederim. Saglikla ve mutlulukla Derin bebegi buyutmeniz dilegiyle. Dogum hikayeni paylastigin icin de cok tesekkurler. Bakalim bizim kucuk bey Derin bebek kadar aceleci davranacak mi?

  54. Ilk günlerin heyecani bir baska oluyor. Uzunca bir süre inanamiyor insan hatta.
    Mutluluk dileklerimle tekrar, tadini cikarmaya calisin.
    Bu arada ne düsündüm biliyor musun. dedigin gibi gercekten bir ay önden gitmis olabilir misin? Kilosu, dogumun baslangici filan düsünülünce cok mantikli geliyor.

  55. 41 kere maşallah, missred’in de dediği gibi allah bize de böyle güzel bir doğum nasip etsin 🙂
    analı babalı büyüsün, tekrar tebrikler Elif.
    Bana ilham veren hamile Blogcu anne’nin böyle güzel bir doğum hikayesiyle hamileliğinin sonlanması beni daha da teşvik etti, doğal doğumu bana tanıttığın ve pozitif doğum hikayelerini yayınladığın için tekrar teşekkür ederim

    Sevgiler,
    Peri

  56. Elif,

    Cok cok tebrikler. Tanismasak da artik bu blog sayesinde ben de sizlere yakin hissediyorum kendimi, cok sevindim. Herkese boyle kolay, su gibi ve pozitif bir dogum diliyorum. Kolay gelsin!

  57. Elifcim merhaba. Bugun doktordaydim ve seni dusundum. Demek dogurmussun! Cok sevindim haberlerine. Bana da cesaret verdi hikayen. Size hep beraber cok mutlu gunler diliyorum. Harikasiniz! Basak

  58. ya hakikaten 2 gun bloguna bakmadik ve doguruverdin..tebrikler 4`unuze de…

  59. Çok çok güzel bir doğum hikayesi bu. Çok mutlu anlar, çok güzel duygular. Kim bilir kaç kişi bu blogu okuyarak umutlanmış, “evet yapabilirim” demiştir içinden. Yazdıkların hep güzel şeyler hissettirmiştir bana Elif. Şimdi de öyle oldu. Seni okuyan anneler çok şanslı asıl. Hep moral veren ve hamilelere, annelere yalnız olmadıklarını hissettiren bir sesin var. Onun için seni ayrıca tebrik ediyorum. Deniz, Derin, Doğan beylerle beraber çok güzel çok huzurlu çok sağlıklı bir ömür diliyorum. sevgiler

  60. Tebrikler Elif! Minik Derin’e annesi babasi ve seker abisi Deniz ile birlikte mutlu bir omur diliyorum!

  61. Tebrik ederim Elifcim! Hayirli olsun, Derin bebek de anali babali buyusun. Sana ayrica hamileligin boyunca bize verdigin tonlarca faydali bilgi icin cok cok tesekkur ederim 🙂

    Hos geldin Derin bebek!

  62. Saglikla bebegini kollarina aldin; ne buyuk mutluluk; cok cok tebrikler! Uykusuz geceler gozunu korkutmasin; ikinci bebegi buyutmek daha kolay. Tecrubeli anne olmanin verdigi kendine guven ve rahatlikla bebegin ilk yillarinin tadini cikarmaya bak 🙂
    Kucak dolusu sevgiler tum aileye…..

  63. yeni dogum ; Bolca Uykusuz geceler demek ama ayni zamanda da kucaginda bol sut kokulu bir ana kuzusunu koklamak da demek…Cok Tebrik ederim.. Allah omrunu uzun ve saglikli etsin.. Cok Sevgiler

  64. Allah bebegini ananli babali buyutsun canim.

    Hikayeni ben de heyecanla bekliyorum Sevgilerle

    nilay

  65. cok tebrik ediyorum,allah anali babali buyutsun Elif.Istedigin gibi bir dogum olmasina cok sevindim.Ikinci sefer emziriken daha cok kasilma oluyormus.Neyse ki br kac gune geciyorlar.
    Ilk gunlerin ve bebeginizin tadini cikarin,bol sutlu gunler 🙂

  66. allah bağışlasın 🙂

  67. Elifçim,
    Haberini aldım fakat rahatsızlığım nedniylr kutlama mesajı göndermedim.
    Derin’e hoşgeldin diyorum. Abi Deniz’i ve sizleri çok tebrik ediyorum. Sağlıklı ve güzel günlerde büyütmen dileği ile. Sevgiler:)))

  68. gönderemedim olacaktı :O

  69. Cok cok tebrik ederim hem sizi hem isinizi, hosgelmis minik Derin:) Gule gule buyutun bebeginizi.

  70. Inanmiyorum birkac gun uzak kaldim neler olmus… Cok tebrikler. Cok sevindim boyle bir tecrube olmasina… Yeniden…
    Hosgeldin Derin bebek..

  71. cooooooookkk tebrik ederim! :)))

  72. İyi dilekleriniz, sıcak yorumlarınız, önerileriniz, desteğiniz için ne kadar teşekkür etsem az. Ne iyi bir iş yapmışım da yazmaya başlamışım; bizim için sevinen, bizi düşünen koskocaman bir ailemiz oldu.

    Hepimiz çok iyiyiz, evimizdeyiz. Yeni düzenimize, genişleyen ailemize alışmaya çalışıyoruz, ve sizlerin gönderdiği pozitif enerji sayesinde olsa gerek ki çok şükür her şey yolunda gidiyor.

    Tekrar hepinize tek tek teşekkür ederim, hepimiz adına…

  73. sevgili elif
    bende derin oğlanın geldiğini yeni öğrendim iki numaranın eksiklerini gidermekle ve baranın hastalığıyla uğraşmaktan kaç gündür bilgisayarı elime alamıyordum neyse sizi öyle kavuşmuş beraber görünce kelimeler düğümlendi çok mutlu oldum bebeklerinle eşinle ailenle beraber sağlıklı mutlu huzurlu uzun bir hayat geçirmeni diliyorum mutluluğunuz daim olsun.
    sende iyki varsın!…

  74. Sevgili Elif seni gercekten tekrar kutluyorum ; 35. haftada sağlıklı ve 3 kilonun üstünde bir bebeğin var masallah ; şükürler olsun .. artık bizimle de paylaşırsın neler neler yaptın da yavruşun icin de o kadar büyüdü .. benim bu konuya ilişkin kaygılarım var da.. preeklemsi ya da gebelik diyabeti korkusuyla ; kilolu oldugum icin kendım daha fazla kilo almamalıyım ama bebeğe aldırmalıyım .. bunu nasıl basaracagım bilmiyorum .. 32. haftamıza giriyoruz ; sütümü iciyorum yürüyüşümü yapıyorum yüzüyorum ; bol sebze yemeye calısıyorum ama önerdiğin baska birsey varsa senın ve diğer annelerin bu tecrübeyi ilk defa yasayacak birine cok ama cok iyi olur .. tabi senin yavruşlardan vakit bulursan ..esen kalın ..

  75. hayırlı olsun.çok sevindim.
    hayatınıza mutluluk ve huzur getirsin.

  76. Eliffffff,

    Bir suredir yoktum buralarda, yeni goruyorum yazilari… Erken gelmis Derin oglan, hos gelmis 🙂 Cok sasirdim ve coooooook sevindim! Seni ve esini tebrik ediyorum! Kolay bir dogum olmus, darisi isteyen herkesin basina…. Deniz Abiyi de opuyorum 🙂

    Sevgiler

    Banu

  77. Allah bağışlasın çok şeker..

  78. Hepinize çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

