“Kanguru mu, sling mi?” sorusunda gelinen nokta

Budur.

Deniz henüz birkaç haftalıkken kullanmaya başladığımız Baby Björn’e henüz dokunmuş değilim. Daha önce de dediğim gibi, bebeğin içindeki pozisyonunun yenidoğanlar için uygun olmadığı tezi, hipotezi, dedikodusu, her neyse işte, bana mantıklı geldi. O yüzden Derin biraz daha büyüyene kadar o tür taşıyıcılara dokunmayacağım, belki de bu sefer sadece sling’le idare ederim.

O yüzden şimdilik Derin’i bu sling’de taşıyorum. Bu pozisyonu yakalayabilirsek herkes memnun. Derin rahat uyuyor, benim belim ağrımıyor. Ama nedense her seferinde rahat bir şekilde yerleşemiyor, ya da ben yerleştiremiyorum.

Bu tür sling’lerin yasaklanma sebebi, bebeği düzgün bir şekilde yerleştiremezseniz çenesi göğsüne yapışıyor. O noktada da nefes alması güçleşebiliyor. Ama anlamadığım şey şu: bebeği taşıyan kişinin bunu fark etmemesi biraz zor gibi geliyor bana. Örneğin, Derin’i düzgün yerleştiremezsem zaten kıpır kıpır kıpırdanıyor içinde, söyleniyor, o zaman anlıyorum ki yanlış bir pozisyonda.

Ikea’da gezerken çekilen bu resimdeki pozisyonda Derin dik durduğu için öyle bir sıkıntı yaşamıyoruz. Bu haldeyken oldukça rahat ettiğimizi söyleyebilirim. Evdeyken bile, rahat durmadığında Derin’i bunun içine atıp çamaşır astığım oluyor.

Bu sling’i daha önce kullanan ve çocukları büyüyen bir arkadaşımdan ödünç aldım. Markası Peanut Shell, burada daha fazla bilgi var.


Bunlar da ilginizi çekebilir:
Kanguru mu, sling mi?
Bebek için gerekli OLMAYANLAR listesi


Paylaşın:

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

7 Yanıt

  1. Elif, çok hoş gözüküyorsun….Geçen haftaki kilosal söylenmelerin boşunaymış bana kalırsa. Daha ne kadar fit olacaksın?:))

  2. abd’de bir dönem maclaren pusetler geri çağrılmıştı. gerekçe de 3-5 çocuğun parmağının sıkışıp kopması. sanırım salak amerikalılar çocuk içindeyken katlamaya çalıştı. hayır aynı pusetten bizde de var ve hakkaten bunu nasıl becerdiklerini merak ediyorum

  3. Kullanabildigine cok sevindim. Buyuyunce de kalcana oturtabiliyorsun seninle dolasiyor cocuk. O sekilde de hayat kurtarabiliyor.

  4. VUSLAT – Derin’in kapattığı kısım görünmüyor!

    HÜLYA – Katılıyorum.

    BAHAR – Evde kullanma tavsiyesini sen vermiştin, teşekkür ederim 🙂

  5. Ben 3 aya kadar sadece arabasinda disari cikardim yatar pozsiyonda, doktor kanguru icin erken oldugunu soylemisti kullanan vardi ama ben kullanmadim cok kucukken kanguruya koymak istemedim, sling denemistim onlada ne ben ne de o rahat edebildik. 3 aya kadar arabada gezdik sonra kangruda cok guzel durmaya basladi.

  6. MERHABA,
    Ateşli Sling taraftarı olarak ben, omurga üzerine çalıştıkça, bu konuda daha da önemine değer verir oldum.
    Htta üretmeye başladm.
    Sling kullanımında en önemli faktör, bebeği doğru yerleştirmek ve annenin bebeğe güven duygusu ve huzur yansıtması..
    kullanımı için izleyebileceğiniz linkler:http://hamilelerkulubu.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=108&Itemid=162

    Bu arada Elifim…süpersin..

  7. […] sling: Bu slinge daha önce burada da değinmiştim. Derin’de en çok kullandığım sling bu oldu. Bir arkadaşımın Amerika’dan […]

Bir Cevap Yazın

