Gidisin donusu

Yarin oglene dogru, bir hafta once baslayan Philadelphia maceramizi noktalamak uzere yola cikiyoruz. Yaklasik iki saat suren bir araba yolculugundan sonra pek sevgili Delta Havayollari’nin New York John F. Kennedy havaalanindan kalkan ucagina ben ve iki minik canavarim binecegiz.

Yanimizda, civarimizda oturacak yolcularin simdiden Tanri yardimcisi olsun.

Ama en cok da benim. Nitekim ucagin kalkis saati olan 16:45 tam de Derin’in Dr. Jeykill’dan Mr. Hyde’a donustugu saatlere, yani kolik saatlerine rastliyor.

Derin birkac gundur oldugu gibi o saatlerde de sling’de olacak. Umarim bir ariza cikmaz, cunku dun guvendigimiz karlara kar yagdi. Ne sling’de, ne memede, ne kucakta, hicbir yerde rahatlamayan Derin oglum en sonunda kucagimda yorgunluktan uyuyakaldi. Iki dakika once ciglik cigliya aglayan cocugun sesi birden bicak gibi kesildi, ben bile sasirdim. Bir de baktim ki uyumus.

Neyse, simdi bunlari bir kenara birakalim. Pozitif dusuncelere yonelelim. (Zaten bu kolik hakkinda o kadar cok okuyor ve pratik yapiyorum ki, yakinda doktora tezi edecek kadar malzeme olacak elimde.)

Ucaga binmeden onceki saatlerde surekli kosturuyor olacagimiz icin Deniz buyuk ihtimalle ogleden sonra uykusunu uyuyamayacak. O yuzden de erken uyur diye umuyorum.

Dogan’i temsilen yanimizda olacak olann iPhone’a Deniz’in henuz seyretmedigi halde karakterlerinin hastasi oldugu Cars filmini yukledik. Ilk birkac saati onu seyrederek gecirdikten sonra herhalde gece uykusuna gecer.

Ben de o siralarda koridorlari arsinliyor olurum.

Sonra Derin de gece uykusuna gecer.

Sonra ben de uyurum. Muyum? Pek sanmiyorum.

11 saatlik ucusun sonunda indigimizde de artik topragi mi operim, cocuklari annemin kucagina salip bayginlik mi geciririm, gorecegiz.

Bir dahaki yazida Turkce karakterlerle bulusmak uzere, esen kaliniz.

9 Yanıt

  1. iyi yolculuklar 🙂

  2. Çok ama çok kolay gelsin… herşey yazdığın gibi kolaylıkla gitsin, bitsin 🙂 İyi yolculuklar, sevgiler!

  3. Elif,
    iyi yolculuklar ve bol sans. Bazen isler bekledigimizden iyi gidiyor.Umarim oyle olur.
    Bu arada kolik icin Belcika da omeopatik bir ilac satiliyor, Nuxil. Camomille ozlu. Ben Idil’in kolik oldugundan suphelendigimde vermistim iyi geldi. Doktoruna bir sor istersen. Sonra aklin yatarsa sana gonderebilirim.Meltem

  4. İlahi Elif, kötümser öngörüleri bile öyle esprili ve samimi anlatıyorsun ki resmen yazılarının bağımlısı oldum.. Aileden biri gibisin çünkü ne durumdasın diye merak edip sizin için endişeleniyorum..Merak etme yolculuk sandığından iyi geçecek.. Sevgilerimle

  5. Allah yardimcin olsun canim.. iyi yolculuklar..Dua edecegim sizin icin..

  6. İyi yolculuklar, bol şanslar.

  7. bol sans,umarim kolayca atlatirsiniz yolculugu 🙂

  8. hayırlı yolculuklar..erkek kardeşim ve abla yıllardır amerikada yaşıyorlar…giderken üzüntüden,gelirken seviinçten ağlamaktan bir hal olduk:)))artık alıştık hemde daha sık gelmeye başladılar….ağlamalarımız son buldu:)))))

  9. Hepinize çok teşekkürler.

    Sağ salim döndük, az önce de yazdım.

    MELTEM – çok incesin, çok teşekkür ederim. Şimdilik sling’le atlatmaya çalışıyoruz, ancak ihtiyaç duyarsam haber vereceğim.

    Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

