Bugün 1 Haziran. Neşe doluyor insan.

Bugün itibariyla çocukların otomobilde seyahat ederken oto koltuğuna oturtulmaları yasal olarak zorunlu oluyor.

Hayırlı olsun.

Bakalım ne kadar uygulanacak…

3 Yanıt

  1. Gerçekten bu çok iyi oldu. Hiç kimse maddi açıdan şikayet etmesin çok uygun fiyatlara da ana kucakları ve oto koltukları var.
    Merak ediyorum yaptırımı nasıl olacak. Cezası 62 liraymış. Ben 50 liraya bile ana kucağı görmüştüm 🙂

  2. Cok yerinde bir yasa ama ne kadar uygulanir bilmem!Sozde taksilerde de sigara icilmeyecekti, hamileyken – bebek bekliyorum lutfen sigara rahatsiz ediyor dememe ragmen – kac taksiyi saga cekip indigimi bir ben bilirim. Bu yasada ona benzemese- bebekler daha guvenli seyahat etse!

  3. bu konu çok karmaşık diyelim ki ben şehir dışına gittim orada annemin arabasıyla seyahat edeceğim giderken yanımda koca oto koltuğunu götüremem,dahası her tanıdığa bir oto koltuğu da alamam bakalım ne olacak.Merak içerisindeyim

Bir Cevap Yazın

