Bu logoyu yayalım mı?

Öyle mi olsun, böyle mi derken, Çalışan Gebe‘yle verdiğimiz sipariş üzerine sevgili arkadaşım Doris Emzirme Reformu için yandaki logoyu hazırladı.

Sesimizin çıkmaması bir şeyler yapmadığımız anlamına gelmiyor. Yavaş ilerliyoruz ama ilerliyoruz.

Birkaç avukatla haberleştik. Kendileri doğrudan yardımcı olamasalar da ilgilenebilecek olan birimlere yönlendirdiler.

Gerekli demekle bir yere varılmayacak tabii. Medyaya duyurmadan, sivil toplum örgütleriyle kollektif olarak hareket etmeden biz “isteriz de isteriz” deyip duralım, istediğimizle kalırız.

  • Çalışan anneler olarak haklarımızı bilmemiz lazım
  • Bu hakları kullanmamızı sağlayan işverenleri ön plana çıkarmamız, bihaber olanları bilgilendirmemiz, suistimal edenleri afişe etmemiz lazım
  • Çalışsak da, çalışmasak da, emziren anneler olarak emzirme konusunda daha bilgili ve bilinçli olmamız, kendimizi eğitmemiz, gerekirse eğitim talep etmemiz lazım
  • Yeterince güçlendiğimizde resmi birimlere ulaşıp, yanlışları düzelttirmemiz lazım.

(Çok mu pembe hayaller kuruyorum?)

Yukarıdaki logo, bu alanlarda değişiklik gerektiğini duyuran hareketi yaymaya yardımcı olsun.

Blogcular – bloglarınızda yer verir misiniz?

Yukarıdaki logoyu indirip www.emzirmereformu.com adresine link verebilirsiniz.

Yüksek çözünürlü olanı isteyecek olursanız blogcuanne@gmail.com adresine yazın, göndereyim.

23 Yanıt

  1. Elif’cim emzirmereformu.com adresi calışmıyor.
    Yazının içinde verdiğin linkde başka bir yazına yönleniyor arkadaşım. Hemen koyuyorum bloguma.

  2. sonradan maydonozluk yapiyorum elfi ama, logoda bir sekil de olsa daha guzel olmaz mi ? bir anne, bebek, meme falan 🙂 ?
    ornegin la leche league’in soyle guzel bir logosu var: (linkteki ana sayfanin sol ust kosesinde gorebilirsiniz)
    http://www.llli.org/
    Buradan farkettim ki LLL’nin her ulkede subesi var, Turkiye subesi yok. Bu organizasyon her ulkede tam da bizim yapmaya calistigimiz seyi yapiyor. Gonullu anneler ile, hem emzirmeyi yayginlasmak ve annelerden annelere emzirme konusunda her turlu destek vermek, hem de her ulkedeki emzirme ile ilgili kanunlari arastiriyor, destek saglamaya calisiyor. Turkiye LLL birimi hemen yaratilabilir ve bu cati altinda Emzirme Reformu’na destek yaratilabilir belki? Ne dersiniz? Elif oncu olabilirsin belki bunda? Bu sekilde biraz daha resmiyet de kazanabilir belki Emzirme Reformu hareketi?

    • Logo konusunda — açıkçası ilk başta öyleydi. Aynen dediğin gibi bir anne-bebek-meme yapmıştık. Fakat sonradan biraz sıradışı, biraz asi (devrim yapıyoruz ya!), ve direkt bir şey olsun istedik. Mesajı çok açık bir şekilde versin istedik. O yüzden böyle bir şeyi tercih ettik.

      LLL çok güzel bir fikir. Acaba bunca zaman Türkiye’ye uzanmamış olmalarının bir sebebi var mı? Bizim ihtiyacımız olan aynen de böyle bir kuruluş. İletişime geçeceğim. Her zamanki gibi süper önerilerde bulundun Bahar’cığım.

      • ben saniyorum ki turkiyeden bunu sorusturan gonullu cikmamistir. sonucta bu isle ilgilenen anneler olmasi gerekiyor, LLL lideri dedikleri gonulluler. bence sen super bir LLL lideri olursun :).

  3. Ben hemen koydum logoyu bloguma 🙂 Gelişmeleri ilgiyle takip ediyorum…

  4. Harika bir ise daha imzani atiyorsun .
    Logoyu hemen koydum bloguma . Ilgilili linki ve yaziyi da blogu olmayan tum arkadaslarima gonderdim.
    Tesekkurler
    Hasene

  5. Dün logoyu koyar koymaz bloga kırmızı kırmızı, mail attı emzirme sürecindeki 2-3 arkadaşım ‘nasıl yardım edebiliriz diye?’
    ‘İş yerlerinin duvarlarına mı assak acaba?’ dedi bir tanesi.
    irem

  6. Teşekkürler herkese!

    İREM – Asmak isteyenler için yüksek çözünürlü olanı gönderebilirim.

  7. merhaba,
    ben de logoyu hemen bloguma yerleştirdim. bu konuda elimden geleni yapmaya hazırım. ben %100 işveren anlayışına sahip azınlıktan da olsam, işverenler %100 anlayışlı da olsa kanunlar YE-TER-SİZ.
    bilgi işlem sektöründe çalışıyorum ve uzmanlığım web yazılımları, bu konuda da belki yardımım olabilir. verilecek her göreve açığım.
    sevgiler..

  8. Minik adamın blogunda da logonuz var artık! Sevgiler!

  9. […] sitenize Emzirme Reformu Gerekli logosunu […]

  10. Sevgili Elif, html olarak logoyu bana da gönderebilir misin?

  11. Bu duyurudan biraz geç haberdar olmuşum ama sonuna kadar destekliyorum. Bloğuma hemen logoyu yerleştirdim. Böyle bir çalışma başlattığınız için de size teşekkür ediyorum.

  12. html kodunu da göndermenizi rica ederim.

  13. Blogculukta yeniyim.. Bloguma logoyu yerleştirdim..

  14. Nerden nereye…Çok mu pembe hayaller kurmuşuz:)))

Bir Cevap Yazın

