Pozitif Doğum Hikayeleri kısa bir aradan sonra devam edecek…

Unutmadım. Vazgeçmedim. Anne adaylarına ilham olan, severek takip edildiğini bildiğim güzel doğum hikayelerini yayınlamaya devam edeceğim.

Sadece biraz ara verdim. Sayfayı toparlayıp daha organize, daha güzel bir hale getireceğim.

O zamana kadar biraz sabır.

3 Yanıt

  1. Bende dün senin doğum hikayeni yazmandan da gaz alarak, daha önce başlayıp fırsat bulup bitiremediğim doğum hikayemi yazdım bitirdim. Bugünde fotoğrafını halletim. Göndermek için biraz bekleyeyim mi?

  2. Sadece 3 hafta kaldı…Ben de normal doğum yapmak, pozitif şeyler yaşamak ve bunları yazmak istiyorum. Sancı anında kendimi bununla motive edeceğim =)

    Güzel anıların paylaşılması çok işe yarıyor. Onları okudukça rüyalarım bile pozitifleşti.

    Size ve paylaşan herkese çok teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

