Türkiye’de organik tarım

Türkiye’de organik tarım ve organik gıda tüketimi kafamı çok kurcalayan bir konu…

Fikir Sahibi Damaklar‘ın kurucu lideri Defne Koryürek dün bana vakit ayırdı, ve Türkiye’de organik gıdanın üretiminden dağıtımına, konvansiyonel tarımdan ilkel tarıma kadar merak ettiğim birçok konuda sorularımı yanıtladı.

Haftaya Blogcu Anne’de 🙂

4 Yanıt

  1. Merhaba Elif,
    Yazını merakla bekliyorum. Bu arada buğday derneği ile de iletişime geçmeni tavsiye ederim. Ekolojik tarımın yaygınlaştırılmasıyla ilgili çalışmalar yapıyorlar ve bunu çok özveriyle ve kar amacı gütmeden yaptıklarını biliyorum. Sağlıklı bir bilgi kaynağı olabilir senin için.
    Sevgiler,

  2. http://sineksekiz.wordpress.com/
    Peki Sinek sekiz yayınevinin kurucularını biliyor musun?
    Bodrum’da yaşadıkları doğal yaşam ve bizimle paylaştıkları onca güzel şey…Bayılıyorum ben onlara:)
    Yazını da merakla bekliyorum…
    Sevgiler..

  3. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Buğday Derneği’ni biliyordum ancak Sinek Sekiz’den haberim yoktu.

Bir Cevap Yazın

