Mahallenin En Mutlu Yumurcağı haftaya kitapçılarda

Dikkat dikkat!..

Son zamanlarda şahsıma en çok yöneltilen sorulardan biri olan “Harvey Karp’ın kitabını nereden bulabilirim?” sorusunun yanıtına nihayet ulaşmış bulunuyorum.

O kadar çok soran oldu ki bu kitabı nereden, nasıl temin edeceğini…  Sonunda araştırmacı blogcu şapkamı takarak kitabı yayınlayan Yakamoz Yayınları’na sordum ve editörlerinden şu yanıtı aldım:

Kitap Mahallenin En Mutlu Yumurcağı adıyla dün matbaadan çıktı. Sanırım en geç bir hafta içinde kitap evlerinde bulabilirsiniz. D&R, Remzi gibi kitap evlerinden kitabı temin edebilirsiniz.

Kitap sizin de ifade ettiğiniz gibi çok iyi bir çocuk gelişim kitabı. Ancak  2006 yılında ilk baskısını yaptığımızda kitap maalesef beklediğimiz ilgiyi görmedi. Bu nedenle yeni bir isim ve kapak çalışmasıyla (Anne Babalar için başarılı bir çocuk yetiştirmenin yolları) tekrar bastığımızda, biraz hareketlilik gözlediysek de ikinci baskıyı yapacak kadar bir sonuç elde edemeyince diğer eserini de yayımlama konusunda tereddüte düştük.

Yazarın Türkiye’de seminer vermesi, haber yapılması talep doğmasına neden oldu. Biz de yeni baskıyı eski adıyla ve yeni bir kapak tasarımıyla tekrar yaptık.

Satış durumuna göre diğer eserini de yayımlayabiliriz… Şu an süreci izliyoruz…

Kitabın adını neden orijinaline sadık kalarak yayınlamadıklarını sormuştum. Anlaşıldığı kadarıyla orijinal adıyla ilgi görmemiş. Yeni baskı yine orijinal adıyla çıkmış, ki bunca tanıtımdan sonra umarım hak ettiği ilgiyi görür.

Bir de Baby kitabını yayımlayıp yayımlamayacaklarını sormuştum. Ona da bu kitabın satışına göre karar vereceklerini söylemişler.

Baby kitabının da Türkçeye çevrilmesini isteyenler! Sesinizi duyurun hele… İster buraya yorum yazın. İster Yakamoz’a mail atın (iletişim adresleri burada). İster kitapçılarda sorun. Bir şekilde yayınevini haberdar edin.

Ben İngilizcesini okudum. Güzel bir çeviriyle Türkçeye de kazandırılsa ne iyi olur.

Paylaşın:

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

11 Yanıt

  1. Elif sen çevirsene yayın evi ile görüşürp :))

  2. Artan talepteki katkılarınızdan dolayı pay istemelisiniz bence 🙂

  3. Süpersiniz Elif Hanım, Ankara’da ki bütün kitapçılara sormuştum, bulamamıştım bir türlü.Sevindim okuyunca bu yazıyı.

  4. ben her 2 kitabı da istiyorum 🙂 haftaya D&R dayım demekki

  5. ben harvey karp türkiyeye seminer verip gittikten hemen sonra ankarada kentpark arkadaş kitapevinde bulmuştum 2. ismiyle. şimdi eski adıyla piyasaya sürülcekmiş ne güzel. bilge hanım sizde arkadaş kitapevine bakabilirsiniz.
    baby’yi siz çevirseniz süper olur elif hanım

  6. Elifcim , Birkac haftaya kadar dogum yapacak bir arkadasim icin ariyordum bu kitabi . D&R Malatya ‘da 1 tane var demisti, seminerden sonra o da kalmamis. Ben de kendi kitabimi vermistim 😦 . Harvey Karp seminerinden bugune , D&R da soruyordu bu kitabi . Sonunda dayanamayip 3 gun once biz de D&R Iskule ile sorduk Yayinevine . Aldigim cevabi senin de teyid etmis olmana cok sevindim . Ve aldigim cevaba inandim . Kitabin ilk adiyla yeniden basilmasina sevindim ben. Mahallenin en mutlu Yumurcagi bu kitaba yakisan bir isim bence .
    Tesekkurler katkilarin icin 🙂
    Hasene

  7. Çok teşekkürler, bende ingilizcesini almak üzereydim. İnşallah yeterli ilgiyi görür ve diğer kitabı da çevrilir , hatta dvd’si de.

  8. Acaba çevirisi güzel mi Elif? Bu konuda bilgin var mı? İngilizcesinden okumak mı lazım?

  9. AYÇA, MÜRVET – vallahi çevirmiş kadar oldum kendi kafamda, bir yazıya dökmediğim kaldı aslında 🙂

    NEKO – Kesinlikle, hem kendime, hem Harvey Karp’ı duyuran diğer annelere kesinlikle pay çıkarıyorum bu son Karp furyasından 😉

    BUSE – Hiç bilmiyorum. Benim elime İngilizcesi geldi diye okudum, ama çeviri kötü değilse -ki olmadığını umuyorum- bence Türkçesi de tatmin edecektir.

  10. ben de baby kitabini okumak isterim ikinci bebegimden önce:) ingilizceyi okumaya üsenirim ben, umarim benim hamileligime yetisir baby kitabi. Elif sen düsünmez misin çevirmeyi hakikaten. isten anlayan birilerinini çevirisiyle konuya hakim olmayaninki çok fark ettiriyor kendini…

  11. ben kitabı sürekli alışveriş yaptığım http://www.kitapyurdu.com sitesinden “Anne Babalar İçin – Başarılı Birçocuk Yetiştirmenin Yolları” adıyla sipariş verdim ve elime ulaştı.

Bir Cevap Yazın

