TÜBİTAK’tan yeni bir seri

TÜBİTAK Erken Çocuk Kitaplığı, harika bir dörtleme çıkarmış:

Geçen gün kitapçıya gittiğimizde ilk üçünü aldık. İlk ikisini okuyoruz, Vücudunuz’a henüz başlamadık.

Deniz, sanırım benzer yaş çocuklarında olduğu gibi, duygularla, özellikle de KORKU ile pek bir ilgili. Canavar, hayalet gibi kavramlar çok ilgisini çekiyor.

Özellikle de KORKMUYORUM! aldığımızdan beri her uyku öncesi okumak istediği bir kitap haline geldi. Kitap, herkesin bir şeylerden korktuğunu, korkmanın ayıp ya da yanlış olmadığını, ve korkunun da aslında eğlenceli bir tarafı olabileceğini anlatmaya çalışıyor.

DUYGULARIM’da da kendine hitap eden bir şeyler buldu Deniz. Özellikle de kardeşi olan büyük çocuğun bazen anne-babasının ona eskisi kadar ilgi göstermediğinin, bunun onda öfke, kıskançlık gibi duygular yaratabileceğinin, hatta kardeşini sevmediğini düşünebileceğinin anlatıldığı sayfada yorumunu esirgemedi: Ben kardeşimi seviyorum!

VÜCUDUNUZ henüz ilginç gelmedi, ama elbet onu da pazarlamanın bir yolunu bulacağım.

Her kitabın sonunda konuyla ilgili çocuğunuzla birlikte yapabileceğiniz etkinlikler (gözlerini kapayarak önüne gelen nesneleri kokularından tanımaya çalışmak gibi)  ve anne-babalar için kılavuz var.

Bu kitapların 5 TL’ye satıldığını söylemiş miydim?

Paylaşın:

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

12 Yanıt

  1. az önce “duygularimiz” kitabı hakkindaki yaziyi okudum birdolapkitap.com’dan ve 3 yas sonrasi hatta 2 yas sonrasi için alinabilir diye düsündüm. Deniz’in sevmesi de benim için güzel bir referans oldu Elif, sagol paylasimin için.

  2. Deniz’e hamile iken Tubitakın insan vücudu kitabını Ege ile okumuştuk özellikle hamilelik kardeş geldikten sonraki kısımler kardeşin anne karnındaki şekilleri gibi sorularına aydınlatıcı doğru çizimler yanıtlar var…
    Ege o dönem 3,5 yaşında idi.. En sevdiği kitaplardan idi…

  3. Belcika’da yaşıyoruz ve henüz oğlum 22 aylık ama 4’ü de var biz de 🙂 Kitap kurdu halamız sağolsun 🙂 Zaten nokta birleştirmeler hariç Tübitak’ın tüm okul öncesi serisi sayesinde tamam. Bu seri ise çok yeni biraz da bizim için erken gibi geldi o yüzden çok detaylı inceleyemedik ama eminim çok iyiler. Bu günler de bizim Tubitak yayınlarından favorimiz “Rüzgarlı Bir Gün” hatta tam da bu günden bir foto bknz : http://i36.tinypic.com/svorno.jpg

  4. TÜBİTAK yayınlarını çok seviyorum. Gayet mantıklı ve veletlerin anlayabileceği düzeyde anlatıyor. Yeni kitaplarını almaya gidiim yarın…

    Tanin uyku oncesi hikayeleri 6 ay oncesine kadar 5 adet falandi. Şimdi kendi yeni kitaplar istiyor. Benim ve babası gibi kitap okumayan ebeveynlerin cocuğuna kitabı sevdirmesi bir mucize 😉

    Favorileri; Caillou, Atakan, Cemile ve TÜBİTAK yayınlarının hikayeleri… Bu tür kitap alırken 5 TL ve altında kitaplar olmasına özen gösteriyorum. Böylece daha fazla cesit daha fazla farklı hikayeler dinleyebiliyor. Ancak Tan 3 yasında olduğu için olum, üvey anne veya canavar olan kitapları almıyorum. Daha onları öğrenmese de olur.

  5. Bu sene oluş başka dilden konuşan insanlarla tanıştı ve dillerini anlamamanın şaşkınlığını yaşadı. Ona bir dünya küresi alıp ülkeleri gostermeyi planlıyordum yanında dünya çocukları kitabıda iyi gider sanırım.

  6. Tubitak demisken:
    Ben Bilim ve Teknik dergisine aboneyim ve her ay Almanya’da abone oldugum dergilerden daha dakik bir bicimde elime ulasiyor.
    Yazik ki kitaplarini internet uzerinden yurtdisina gondertemiyorsunuz ama olsun derginin bile gelmesi inanilmaz guzel.
    Tubitak’in kitaplarinin disinda ayrica 3-6 yasa yonelik Merakli Minik ve 7-12 yasa yonelik Bilim Cocuk Dergileri var. Her ikisine de kendi sayfasi uzerinden abone olup, yurtdisinda dahi olsaniz evinize gondertebiliyorsunuz. Ve sadece 50 Euro’ya.

    Bu kadar guzel yayinlarin desteklenmesi ve devam etmesi icin bile abone olunmali bence 🙂

  7. Hemen sipariş verdim gitmeden. 🙂

  8. […] Adından da anlaşılacağı gibi, çocuğa değişik duygu hallerini tanıtmayı hedefleyen bir kitap. Bir yandan da çocukla diyalog yapma fırsatı veriyor okuyan kişiye. Çok güzel. Tavsiye ederim. Hatta baktım da, etmişim. […]

Bir Cevap Yazın

