Bodrum yolcusu kalmasın

Deniz'in kendi hazırladığı bavulu: Kitap, Mumu, Thomas pijaması, 1 külot, 1 çift çorap

Siz bu yazıyı okuduğunuz saatlerde biz çoluk çocuk arabaya doluşmuş, Bodrum’a doğru yol alıyor olacağız.

Normalde 10-12 saat süren araba yolculuğunun iki çocukla ne kadar süreceği bir merak konusu.

Bavulu topladım. Toplamda kalacağımız 8 gün için herhalde 38 günlük eşyayla gidiyorum. İşimi şansa bırakmadım 😛

Yakında Bodrum’dan görüşmek üzere…

6 Yanıt

  1. bol eğlenceler ğüneşin denizin tadını çıkarın benim gibi tatile ğitme ihtimalleri olmayan insanlar içinde bol bol neler yaptıklarınızı anlatın

  2. deniz’in bavulu tam erkek bavulu olmuş:)))

  3. iyi tatiller.

  4. İyi yolculuklar, iyi tatiller

  5. 2 çocukla, arabayla, 10-12 saate, cesarete bravooo:)

  6. Bir şeyi merak ediyorum. Siz de çocuklarla arkada oturacak mısınız? Yoksa onde oturup arkada yalnız oturmaya alışmalarını sağlamak mı gerek?

Bir Cevap Yazın

