Atlı Karınca

Geçtiğimiz hafta ShowMax ekranındaki Atlı Karınca programında Selin Çağlayan’ın konuğu oldum.

Derin’in de önce nazlandığı ama sonra oldukça gevrek gülücüklerle görüntü verdiği programı 2 Ekim Cumartesi sabah 11:00’de, tekrarını ise 3 Ekim Pazar günü yine aynı saatte ShowMax’te izleyebilirsiniz.

Bu çekimin yapıldığı günün ertesinde ateşlenip tüm gün yatakta yattım. Dolayısıyla borazanı andıran sesimi bu kapsamda değerlendirmenizi rica edeceğim.

9 Yanıt

  1. ayyyyaaayyyayyy:)))çok mutlu oldum vallahi:)
    İst.da buluşamadım, elime bir fincan kahve alayımda senle sohbet ediyormuş formatına gireyim bari:)))) hemen kuruyorum saatimide unutmayayım diye:)

  2. Saatimi kurdum:)

  3. Bugünkünü kaçırmışım, yarın kahvaltı sofrasında izlemeyi umut ediyorum 🙂

    sevgiler,

  4. Ben Cumartesi günü 11.30 da sayfana baktığım için izleyemedim. Pazar günüde dağda olduğumuz için izleyemedim. Seni kaçırdığıma çok üzüldüm. Kızıma bile demiştim Cumartesi, kızım Elif teyze çıkacak, oyüzden TV’ye bakalım diye. Kısmet olmadı. Nasıl izleriz ki?

  5. elifcim tebrik ederim çok sevindimmm,ama kaçırdığım için çok üzüldüm:( belkide televizyonlarda birgün kendi programını yaptığınıda görürüz…eminim seninki klasik programlardan çok daha farklı ve faydalı olur:)

  6. Internete yüklemişler: http://vimeo.com/15484301

  7. tebrkler Elif. güzel programdi.

Bir Cevap Yazın

