10.10.10

Yağmurdan kaçarken doluya tutuldum.

10.10.10’da mini bir nüfus patlaması yaşanacak, herkes çocukları “özellikli” bir tarihte doğmuş olsunlar diye planlı sezaryenle sıraya girecek diye yas tutarken bir basın bülteni düştü posta kutuma:

10.10.10 – Ben 10 günü!

Son yılların Avrupa ve Amerika’da fenomen olmuş karakteri Ben 10, Cartoon Network Türkiye’nin 2008 Ocak ayında yayına başlamasıyla, Türk çocuklarıyla da buluşmuştur. Serinin ilki  olan Ben 10 Klasik ile başlayan Ben 10 çılgınlığı, Ocak 2010’da tüm Avrupa ile aynı anda lansmanı yapılan Ben 10 Alien Force ile artarak devam etmiştir.

10.10.10 tüm dünyada Ben 10 günü ilan edildi. Avrupa ülkeleri ve Amerika’da Ben 10 gününe özel çeşitli etkinlikler yapılıyor.

Ne kadar süper, değil mi?!

Peki, neymiş bu çeşitli etkinlikler?

İstanbul’un çeşitli alış veriş merkezlerinde Ben 10 günü çeşitli sürprizlerle kutlanacak ve çocuklar Ben 10 maskotlarıyla buluşacaklar, ayrıca çeşitli hediyelerin dağıtılacağı (Ben 10’in yayınlandığı malum televizyon kanalının standlarında) Ben 10 maskotlarıyla fotoğraf çektireceklermiş.

Aman ne güzel!

Bunun yanında, çocuk izleyiciler, bu malum kanalda yayınlanacak olan Ben 10’in final bölümünü, Avrupa ve Amerika malum kanal izleyicileriyle aynı anda izleme imkanı bulacaklarmış.

Vay be, ne büyük ayrıcalık!

Tüm çocukların Ben 10 günü kutlu olsunmuş.

Ben 10 günüymüş!

7 Yanıt

  1. Bugün Hurriyet gazetesi’de Pinar Reyhan’in bu etkinlikleri ‘Bu eğlenceyi kaçırmayın!’ diye lanse etmesine ne demeli??

  2. Eger Kipircan 2 gun once dogsaydi veya ben cizdirseydim 5/25/2005 te dogmus olacakti. Ama zaten bu tarih onun beklenen dogum tarihinden 1 hafta gecti. Eger beklenen dogum tarihinden 2 hafta evvel cizdirseydim 5/5/2005 te dogmus olacakti ki bu tarihte de sezeryan patlamasi yasandi. Amerika’da bile.
    Kadin dogumcum dogum kendiliginden baslamadan degil cizdirmeyi, induction bile vermeyi kabul etmedi. Hos benim derdim tarih degildi de artik due date i 10 gun gecmis olmakti.

  3. Sanki o gün dogunca yada o gun evlenince ne oluyor! Diğer günler gibi bir gün iste. Allah akıl fikir versin…

  4. 8. sınıfa giden koca adam bile BEN 10 okul çantası ile geliyorsa okula ben bir yorum yapamıyorum sevgili Blogcu anne.Okulda Ben 10 ve kızlar için Winx çılgınlığı sınırları aşırı derecede aştı .Ne de önemli dimi ?

  5. 10.10.2010 tarihi saat 01:00 ve şuan itibariyle zeynep kamil hastanesinde doğmuş bebek sayısı 12 dir, bilginize…

  6. ben sezeryan ile doğum aypmak zorund kalan annelerdenim 😦 serezryen zorunlu hale gelmişti artık ve benim kminiciğim 21’inci yüzyılın 3’üncü palindrom 01.02.2010 da dünyaya geldi… bu tamammen onun şansı 🙂

  7. Ben normal doğum bekleyen bir anneyim. Sezeryan olmayı kesinlikle düşünemiyorum bile. Aklımdan herkes gibi benimde 10unda doğum yapma fikri geçti. tabi doğumu müdahale ile başlatmak geçmedi kesinlikle.. Sadece o gün olsun istedim akılda kalıcı bir tarih olduğu için ama olmadı doğurmadım henüz:)
    Şimdi 20.10.2010 olsun istiyorum. Kızım bakalım ne zaman gelmek isteyecek? Bugün yarın eli kulağında hatta bir kasılmayla sancı geldi bile 🙂

Bir Cevap Yazın

