Hediye kitap: Pamuk Karga

Eveeet, hediye kitap uygulamamıza bugün başlıyoruz.

İlk kitabımız Erdem Yayınları’ndan Pamuk Karga.

Pamuk Karga’yla biz (ben ve Deniz) oldukça uzun süre önce tanıştık. Hatta Deniz’in Kitaplığı’nda da tanıtmıştım, taa geçen senenin Temmuz ayında. Şöyle demişim o zaman:

Meşhur çocuk masalları yaratıcısı Hans Christian Andersen’in Çirkin Ördek Yavrusu adlı masalında olduğu gibi burada da kardeşlerinden farklı olarak beyaz doğan bir karganın etrafında dönüyor hikâye… Serçelerle beraber aynı çınar ağacında yaşayan ve bağırıp çağırmalarından bir türlü rahat vermeyen Bay ve Bayan Karga’nın bir gün sesleri kesilince ortalığı bir merak alıyor. Bir de bakıyorlar ki yumurtadan yeni çıkan yavrulardan biri beyaz! Olur muydu, olmaz mıydı derken ulu çınar “Farklılık güzeldir” diyerek noktayı koyunca aralarına kabul ediyorlar adını Pamuk Karga koydukları bu beyaz kargayı.

Ben Çirkin Ördek Yavrusu’nu masalını hep acımasız bulmuşumdur. Farklı olduğu için ilk etapta dışlanan bu kuşun hikâyesi de ilk bakışta üzücü gelse de farklılığın güzel olduğuna dair doğru bir mesaj verilmesi güzel bir tat bırakıyor minik ve anne-baba okurların damağında…

Pamuk Karga, Gakgukların Maceraları adlı 6 kitaplık bir serinin üçüncü kitabı. Ve bence en sevimlisi. Yazar Melike Günyüz tarafından kaleme alınan ve İranlı ressam Reza Hemmatirad tarafından parmak boyası tekniği ile resmedilen kitabın kapağında 4+ yazsa da biz Deniz üç yaşına yaklaşırken okumaya başlamıştık. O zamandan beri de keyifle okuyoruz.

Erdem Yayınları, bu kitabı resmeden Reza Hemmatirad imzalı bir de Çizelim – Parmak Boyası ile Sanat Teknikleri kitabı hazırlamış.

Bu kitapla ilgileniyorsanız eğer, gün bitimine kadar yorum kısmına yorumunuzu bırakın. Gün içinde yorum bırakanlar arasından çekilişle belirleyeceğim talihliyi yarın açıklayacağım.

İki not:

  1. Haftaya bir de ebeveyn kitabı hediye edeceğim.
  2. İlk etapta aylık yapmayı planladığım bu uygulama yayınevlerinden oldukça ilgi görüyor, dolayısıyla daha sık yapacağız gibi görünüyor.

Hediye kitabı kazananı belirlemek için gerçekleştireceğim çekilişi noter huzurunda yapmasam bile nasıl olması gerektiği konusunda yaratıcı fikirlerim var. İsimleri kağıda yazıp Derin’in önüne vermek, ve hangisini tutarsa onu seçmek gibi. Ya da Paphia’nın önüne sermek ve hangisini ilk koklarsa onda karar kılmak gibi. Her nasıl olursa olsun, bir noter titizliğinde karar vereceğimizden emin olabilirsiniz 😉

99 Yanıt

  1. d&r listem hazirdi, bugun yarin siparis verecektim. artik gunsonunu bekleyeyim, senden cikmazsa listeye eklerim 😛 ille alirim yani 🙂

  2. Kitabın adı çok şeker ve Çirkin Ördek Yavrusu konusuna katılıyorum adı bile gayet ayrımcı. Çekiliş fikriniz de çok hoş. Sevgiler…

  3. coook sevindim baslamasina hediye kitap uygulamasinin. 3 yasindaki oglusum ve ben ilk yorumu birakarak acilisi yapip, sansimizi deneyelim bakalim 🙂 oglusumunda dogum gunu yarin, bakarsiniz sans yanimizda olur 🙂

  4. ben şimdiden dualara başladım 🙂 bizim olsun bizim olsun..derin çeksin 🙂

  5. Kitap diyince hiç dayanamam ben Elif yaaaa…. insallah benim Doruk’uma çıkar bu kitap…… Sevgiler

  6. pamuk karga çok güzelmiş

  7. günaydın,
    Türk bir yazarın kitabı olması güzel, genelde çeviri çocuk kitapları var piyasada. bunu da merak ettim doğrusu 🙂

  8. Merhaba Elif,

    Yazılarını ve çalışmalarını ilgi ile izliyorum.
    Hediye Kitap çalışman ayrıca keyifli olacak diye düşünüyorum:))

  9. çocukluğumdan beri kitap okuyorum,belki de çocuğuma bırakacağım en güzel miras bu olacak,umarım o da çok sever okumayı,o büyülü dünyada gezinmeyi,düşünmeyi,sorgulmayı,kitabı eline aldığında koklamayı-ki ben çok severim yeni kitap ko0kusunu-

    bu tarz kitapların çocuğa çok şey kattığını düşünüyorum ben,özellikle başkalarını fiziksel özelliklerinden dolayı aşağılamamayı,üzmemeyi öğretmeye bu yaşlarda başlamalı,okuduklarından bu yaşlarda ders çıkarmaya başlamalı…Güzel bir kitap önerisi ,teşekkürler…

  10. Bu hediye kitap işi ço iyi olmuş , bakalım şans kime gülecek

  11. Bizde eksik kalmayalım 😉 Bu arada çirkin ördek yavrusu demişken, benimde bu aralar kitap seçerken kafamı karıştıran şeyler var. Mesela Hansel ile Gratel okunmalımıdır çocuğa. Üvey anne terkedilmek falan. Bu tarz pekçok klasik hikaye var. Acaba hayatın gerçekleriyle tanıştırmalı mı, yoksa bu negatif hikayelerden uzak mı durmalı?

  12. ÇOK GÜZEL BİR FİKİR OLMUŞ,UZAKLARDAN BİRİNDEN NET ÜZERİNDEN TAKİP ETTİĞİMİZ BİRİNDEN BÖYLE GÜZEL BİR HEDİYE ALMAK HOŞ BİR DURUM ,İNŞALLAH DOĞA’MA OKURUM,BÜYÜYÜNCEDE DENİZ’İME :)) SEVGİLER..

  13. tabi ki istiyorum, kitap çok hoşuma gitti bize çıkmasa da alacağım sanırım:)
    bu arada random.org’u kullanabilirsin çekiliş için

  14. Derine bayılıyorum ama ben paphianın burnuyla seçilmekten gurur duyardım. 🙂

  15. tamda yeni kitap arayışına girmişken bize çıksa çok sevinirsik kesin..
    Çıkmazsa da listemize eklenecek bir kitap olacak…

  16. Ali’ye kitap okuma serüvenim böyle manevi değeri yüksek olacak olan bir kitapla başlar umarım.

    sevgiler

  17. hediye kitap cok guzel bir fikir..sonucu merakla bekliyorum

  18. Bu kitap bizde yok. Eylül’ün şansına kuraya katılayım. Benim şansım zayıftır zira.

  19. Ben ve kızım kitapları ve kitap okumayı çok seviyoruuuz…

  20. hikayeyi ve parmakboyasi teknigini cok merak ettim dogrusu, umarim cekiliste kazanan talihli olabilirim:)olmasam da kitapligimda yer alacak bi kitap olacagi kesin.

  21. Farklılığın güzel olduğu bir mesaj vermesi çok hoş, biz de deniyoruz şansımızı :))

  22. bizim de ilgimizi çeker elifcim tebrik ediyorum seni. çok güzel bir uygulama.

  23. çok güzel bir hilayeymiş. harika:)

  24. Reza Hemmatiradla bir ropörtajı izlemiştim..Okadar yaratıcıydı ki…Kızım kuşları genel olarak sever…Kitapları ise ayrı bir sever.Ama birde ebeveyn kitabı dedin..aklım karıştı..Yinede şansımı deneyeyim

  25. merhaba,
    öncelikle uygulamanızla ilgili olarak sizi tebrik ediyorum.Kentimizde okul öncesi kitap seçebileceğimiz bir yer olmadığı için dr dan siparişi kullanıyorum. ancak internet üzerinden almak hiçbir zaman elinize alıp incelemek gibi olmuyor,özellikle kitabı tanıtması ve listeme ekleyeceğim kitaplar konusunda sıkıntıma çare olması açısından sevdim uygulamanızı.
    herkese iyi şanslar

  26. farklılıklar güzeldir,ilköğretim müfredatında da işleniyor,çok uyumlu olmuş

  27. karga demeyi öğrendik ama karga kitabımız olamadı henüz daha benim yoğunluğumdan, olmasını isteriz elifcim…çok güzel bir uygulama , takibindeyim herzaman.

  28. Merhaba,

    Ben kitaplara hiç dayanamam… Kitapta çok güzel sanırım…. Heyecanla bekliyoruz çekilişi….da da dam….

  29. Elif Hanım, Hediye kitap uygulamasından dolayı size teşekkür ediyorum. Hediye edilecek ilk kitabın Pamuk Karga olması da manidar. Farklılıkları kabullenmeyi ve hoşgörü dilini, seçtiğiniz bu kitap sayesinde çocuklar çok daha rahat benimseyecekler. Kazanan hanımefendiye veya beyefendiye şimdiden iyi okumalar diliyorum.

  30. Ga galadığımız şu günlerde bu kitap bizim için süper olur.

  31. 4,5 yaşındaki kitap kurdu kızım Elif Neris için ben de şansımı denemek istiyorum 🙂

  32. biz de oğlumla çekilişe katılmak isteriz 🙂 henüz çok küçük ama yavaş yavaş kitapları kemirmekten dinleme aşamasına geçebilir diye umuyorum..

  33. Bunu dene şekerim; http://www.random.org/
    Buraya giriyorsun, üste 1 alta kaç yorum varsa onu yazıp GENERATE diyorsun.Ardından çıkan random sayı kaç ise; mesela 13. 13. yorumu bırakan kişi kazanmış oluyor.
    Hem print screen yaparak kimin kazandığını adil yollardan olduğunu göstermek için posta da koyabilirsin.
    Muckkkk

    ps Bende katılmış sayılıyorum di mi?Kazanırsam torpilsizim.DUYRULUR :)))

  34. Eğer ben kazanırsam.Bu Poyraz’ın ilk kitabı olucak. Böyle bir uygulama için teşekkürler Elif.

  35. bende ebeveyn kitaplarından istiyordum ama neyse kızım ve oglum içim yararlı olacagını düşünüyorum herkeze iyi şanslar

  36. 🙂 Ben de kitap istiyorum ipek böceğim içinnn .. Sizinle ve yazılarınızla yeni tanıştım. Ama 3-4 gündür soluksuz tüm yazdıklarınızı okumaya çalışıyorum tabi bebişimden fırsat bulabildikçe.. Çalışan kadın çalışan anne olmak zor bir işmiş ama verdiğiniz fikirler yazdıklarınızda anlattıklarınız ohh sadece böyle düşünen ben değilmişim dedirtti bana.. Teşekkürler içimi rahatlattığınız için..

  37. Bende Duru kızımla şansımızı deneyelim dedim. Seni her zaman ilgiyle izliyoruz.

  38. Bende bende istiyorum:)

  39. daha çok ilgimi ebeveyn kitabı çekmiş olsada derin’in ellerinden şansımı denemek istiyorum 🙂

  40. Çirkin ördek kitabını ben de acımasız bulmuşumdur hep. 19 aylık kızım Mercan’a bazı akşamlar okuyorum ama içeriğini bir azcık değiştirip anlatıyorum. Güzel bir uygulama. Takipteyim 😀

  41. Aaaa bu kitap benim gözümden kaçmış. Harika bir uygulama harika bir kitapla başlamış 🙂

  42. uygulamanız çok hoş kurada bize çıkmazsa listemize bir kitap daha eklenmiş olur

  43. Bence kitaplari burada tanitmanda cok faydali oluyor Elif, kizima kitap bakarken buralarda yazilanlari da hep aklimin bir kenarinda tutuyorum. Kitaba turkiye’ye geldigimde bakacagim ben de.

  44. Merhabalar benim kuzum 1.sınıfa yeni başladı ve ilk kez kendisinin okuyabileceği kitap pamuk karga olsa ne güzel olur.Bol şans o zaman şimdiden bize:)

  45. kulaga hos geliyor ,ben gormemisim bu kitabı kitapçılarda…

  46. merhaba
    yazılarınızı ikizlerim fırsat verdikçe takip ediyorum 🙂 bakalım bu haftanın şanslısı ela ve uzay olabilecek mi:))

  47. kitap güzele benziyor:-)

  48. çocukların dikkatini çekecek bir kitaba benziyor bakalım kime nasip olacak 🙂

  49. inş.kızımın şansına bize gelsin kitap esma ya bayram hediyesi olur

  50. Ben pek şanslı değilim ama bakalım kızımın şansı var mı? Sevgiler…

  51. Senin ve Deniz’in kitap zevkine güveniyorum ve en azından alınacaklar listeme ekliyorum 🙂

    sezin-ozan

  52. oğlum kasım 23 te 1 yaşında giriyor onunda ilk kitabı
    olur inş. oğlumun şansınına…… sevgiler :)))))

  53. şanslı olduğum söylenemez aslında.ta ki meleğim dünyaya gelene kadar:)bakalım oğluşum Alp Metin in şansına kitap bize çıkacak mı:)

  54. lütfen beni seç deriinnn:)

  55. Biz de istiyoruz :))))

  56. oğlumun şu ana kadar hiçbir kitap ilgisini çekmedi,benim için bu durum çok üzücü bakalım şans bizden olursa bu bir dönüm noktası diyeceğim:)) katkılarınıza teşekkürler..

  57. Hergün takip ediyorum bugün neler yazdınız diye merakla bekliyorum
    Çekilişte kazanamaz isem alınacaklar listeme ekledim
    Bekliyorum
    Keyifle takip ediyorum
    Sevgiler

  58. Bu güzel kitabı kazanırsak eğer benim ve kızım için senden hoş bir hatıra olacak ve okurken de keyifli vakit geçireceğiz. Ancak kazanamazsak bu kitap en kısa zamanda alınacak kitaplar listesinde birinci sırada yerini aldı. :))

  59. Hay allah. Sürekli sitenizi takip ediyor ama hiç yorum yazmıyordum. Çekiliş uğruna yazmak ayıp geldi başta. Sonra düşündüm de niye ayıp olsun. Bana çıkarsa sizden bir hediye olur fena mı… Kolay gelsin, bana çıksın:))

    Bu arada çok eğlenceli bi iş bu yaptığınız, nerden aklınıza geldi bilmiyorum ama çok iyi etmişsiniz…

  60. Çıkmaz demeyin şansınızı deneyin 🙂

  61. bizde variz..burcu:)

  62. 6 yasindaki yeğenim Elif için çekilişe katılmak isterim 🙂

  63. kızım ve ben biz de pamuk kargaya talibiz

  64. oglum için özenle olusturmaya calıstııgım kutuphanesine pamuk karga guzel bir katkı olacak :))

  65. bizde varız blogcu anne..
    heyyyy sadece çekiliş için yorum yazmıyorum,
    sevdim seni, bilesin emi 🙂

  66. Bende kitaba dayanamam hele oğlum içinse bende katılmak istiyorum…

  67. sansimizi deniyoruz:)

  68. Benim ilgimi çok çekti, 5 aylık kızıma okusam tepki verir mi acaba 😀 Resimleri bol kitaplara dokunmaktan çok hoşlanıyor 🙂 sevgiler

  69. Henüz bizim kitaplığımızda da yok bu kitap..Kazanamazsak bile alınacak:))

  70. kızım ve ben de pamuk kargaya talibiz

  71. bu sene kızım ile kitap fuarına gitme fırsatımız oldu ve çok güzel geçti …. özellikle cemile serisini tavsiye ederim çok okurken çok eğlendik ….
    sevgiler …..

  72. Merhaba,
    Çirkin ördek yavrusunu ben de acımasız bir hikaye olarak düşünsem de bir yandan da gerçeklerle bir açıdan karşılaşması için iyi bir fırsat gibi geliyor 🙂
    Sevgiyle,

  73. bloglardaki kitap tanıtımları sayesinde şimdiden zengin bir kitaplığımız ve herşeyden önemlisi kitaplarla arası çok iyi olan bir kızımız oldu.Bize çıkar mı bilmiyorum ama kitaplığımızda yerini alacaklar arasında sevgiler…

  74. yaaaaaa, benim kızımın daha hiç kitabı yok:( sadece 2 tane bez kitabı var onlara da sadece bakarak sesler çıkarıyor. 2.5 aylık olduğu içinde tam elleri ile kavrayamıyor…Pamuk Karga kitaplığının ilk kitabı olsun çok isterim…

    Uğur Böceğim Elif Alya

  75. blogcu anne kutlarım seni.güzel fikirlerinle iyiki varsın.
    bizde şansımızı deneyelim bakalım.

  76. kızım ve bende varız

  77. şansımızı denemek istiyoruzzz bizdeee 🙂

    sinem&deniz

  78. bizde şansımızı denemek istiyoruz ….

  79. Benim kızımında da ufacık güzel bir farklılık olduğu için bu kitap bana ayrı bir cazip geldi. İlerde takarmı korkusu yaşadığım için, sizden bu kitabı kazanamasamda hemen gidip alacağım. Tavsiyeli güzel kitaplar almak çok güzel. Teşekkürler 🙂

    Hande

    • Hande Hanim, dogum lekesi ise uzulmeyin benim kiziminda vardi gecti, emailinizi verirseniz daha genis anlatabilirim.

  80. Su siralar 2.5 yasindaki oglum icin Turkce kitaplar listesi hazirlamakla mesgulum, ozellikle Nurturia annelerinin tavsiyelerine gore. Babaannesi Turkiye’den ziyaretimize gelecek de yakinda, gelirken oglusuma beraber okuyacaklari kitaplar getirsin istiyorum. Bu kitabi listeme alayim mi, yoksa blogcuanne ailesi bize hediye mi gonderecekler acaba? 🙂

  81. hadi bakalım…neyse halimçıksın falım dermişim..inşallah bu güzel kitap benim oğluşumun olsun…herkese bol şans..hırs yaptım bak şimdi:)

  82. Merhabalar hikaye çok güzeldi…Reza Hemmatirad resimledi ise eminim güzel olmuştur merakla bekliyoruz…Pamuk Karga ismi süper..

  83. sitenizi takip ediyorum ben de

    umarım miniklerim şansldır ve bize çıkar

    sevgiler

  84. Guzel bir kitaba benziyor 🙂

  85. Bizim Cin Ali etrafımda gezinip dururken, tüm gün uyumamış ve beni de zombi kıvamına getirmişken….Ne dersin, Cin Ali amuk Karga’yı okuyarak uyur musun?
    Umut uykusuzun ekmeği,işte:)))

  86. Ben 4 aylik ogluma simdiden 2 kitap aldim okuyoruz. İnsallah okumayi sever

  87. gün bitmeden ben de çekilişe katılayım dedim..derine çektirmek fikri daha bir hoşuma gitti…içimde derin bir his bu kitabın ikizlerime çıkacağını söylüyor….

  88. Tam da yıkanmayı sevmeyen karga gakguku okuyorduk..kızım hem kitap hem de karga hastası 🙂 iki sayfalık akıllı karga şiirini kendiliğindn ezberledi herkese gururla söylüyor..Deriiinnn..burda o karganın kıymetini iyi bilecek minik bir kız var :)..şaka bir yana çok iyi bir fikir kitap hediyesi..sevgiler..

  89. elifcim ben oğlumun adıyla katılıyorum belki onun şansına kitap çıkar ve onun da ilk kazandığı şey bir kitap olun inş.
    öpüyorum güzel çocuklarını hep sevgiyle kalın

  90. ne kadar iyi dusunulmus bır olay: bu olmadı ebeveyn kıtabını alırız artık:

  91. sizi severek takip ediyor,yazılarınızı okuyorum.
    kitaplarla ilgili bu çalışmanız çok güzel 🙂
    ebeveynlerle ilgili kitabınızı da bekliyorum.umarım şanslı olurum.
    sevgiler

  92. Gün daha bitmedi değilmi hala şansım var:)

  93. Ay çok seker bir kitap. Bizim olursa kızımın ilk kitabı olacak :))

  94. Bu gunun anlamuna uygun bu hediye olmus kitap.yas ne olursa olsun cocuklar hep okumalu.bu gusel kitap bize cikarsa bende seve seve okucam derinime

  95. yegenim icin cok ama cok istiyorummmmm
    http://jaleninalemi.blogspot.com/

  96. tuh yaa zaman farkindan kaybettim sanirim bizde tarih daha 10 kasim ama sizde 11 kasim oldu bile neyse bakalim yinede yorum yapamadan gecemedim

  97. Bu sayfayla Reza abimin profili sayesinde tanıştım.Reza Hemmatirad’ın hayranıyım.Evet lütfen ben de istiyorum.Benim için çok değerli olacak 😉

  98. Merhaba Elif,

    Çok güzel bir uygulama. Heyecanla bekliyoruz :)) Ata yarın tam 6. ayını dolduracak. Henğz küçük ancak yine de kitap okuyoruz beraber.

Yorumlar kapatıldı.

