Pamuk Karga’nın sahibi

Günaydın,

İlk hediye kitabımız Pamuk Karga’yı kazananı açıklıyorum.

Dı rı nı nıııııın…

Nihat’ın annesi

Adres bilgilerinizi almak için sizinle iletişime geçiyorum.

Açıkçası 99 tane adayı ne Derin’in, ne de Paphia’nın önüne sunmakla uğraşabildim. Direkt Random.org’a gittim, oh, ne kolay şeymiş o öyle. Bundan sonra böyle. (Bir not: aynı e-mail ya da IP adresiyle birden fazla yorum bırakanlar çekilişe bir kez katılmış oldular)

Bu çekilişte şans yüzü gülmeyenler – kitabı gerçekten tavsiye ederim.

İlginize çok teşekkürler.Haftaya ebeveyn kitabıyla devam edeceğiz.

Author Comment
Ahu Sayarer Guner
ahu_sayarer@yahoo.com
92.45.21.66

Merhaba Elif,

Çok güzel bir uygulama. Heyecanla bekliyoruz :) ) Ata yarın tam 6. ayını dolduracak. Henğz küçük ancak yine de kitap okuyoruz beraber.

hikmet kadir bozok
hkb_hp@hotmail.com
195.174.101.22

Bu sayfayla Reza abimin profili sayesinde tanıştım.Reza Hemmatirad’ın hayranıyım.Evet lütfen ben de istiyorum.Benim için çok değerli olacak ;)

nurgul
nurgul_ozturk29@hotmail.com
173.34.178.68

tuh yaa zaman farkindan kaybettim sanirim bizde tarih daha 10 kasim ama sizde 11 kasim oldu bile neyse bakalim yinede yorum yapamadan gecemedim

jale
jaleninalemi.blogspot.com/
jalealem@gmail.com
85.97.148.26

yegenim icin cok ama cok istiyorummmmm
http://jaleninalemi.blogspot.com/

isil
Isilakar1@hotmail.com
88.251.35.9

Bu gunun anlamuna uygun bu hediye olmus kitap.yas ne olursa olsun cocuklar hep okumalu.bu gusel kitap bize cikarsa bende seve seve okucam derinime

Neko
Daydreamingneko.blogspot.com
Mavileblebi@gmail.com
88.227.61.21

Ay çok seker bir kitap. Bizim olursa kızımın ilk kitabı olacak :) )

elifsahingoz
elifeglence@hotmail.com
78.160.14.53

Gün daha bitmedi değilmi hala şansım var:)

nihan keçeci tali
parmakkurabiye@gmail.com
188.58.67.120

sizi severek takip ediyor,yazılarınızı okuyorum.
kitaplarla ilgili bu çalışmanız çok güzel :)
ebeveynlerle ilgili kitabınızı da bekliyorum.umarım şanslı olurum.
sevgiler

inci
inci@glob.com.tr
188.58.71.18

ne kadar iyi dusunulmus bır olay: bu olmadı ebeveyn kıtabını alırız artık:

doruk
bensema@gmail.com
95.7.236.57

elifcim ben oğlumun adıyla katılıyorum belki onun şansına kitap çıkar ve onun da ilk kazandığı şey bir kitap olun inş.
öpüyorum güzel çocuklarını hep sevgiyle kalın

Aynur T.
alya_su@hotmail.com
85.100.89.26

Tam da yıkanmayı sevmeyen karga gakguku okuyorduk..kızım hem kitap hem de karga hastası :) iki sayfalık akıllı karga şiirini kendiliğindn ezberledi herkese gururla söylüyor..Deriiinnn..burda o karganın kıymetini iyi bilecek minik bir kız var :) ..şaka bir yana çok iyi bir fikir kitap hediyesi..sevgiler..

şevin
sevingunce@hotmail.com
95.10.137.110

gün bitmeden ben de çekilişe katılayım dedim..derine çektirmek fikri daha bir hoşuma gitti…içimde derin bir his bu kitabın ikizlerime çıkacağını söylüyor….

Can
Tubabey@gmail.com
88.243.198.211

Ben 4 aylik ogluma simdiden 2 kitap aldim okuyoruz. İnsallah okumayi sever

dilek
cocuklahaftasonu.bogspot.com
dilekb@hotmail.com
93.186.31.237

Bir turlu yorumumu goremiyorum o nedenle sansimi bir daha denemek istedim

ezgi
eezgialkan@hotmail.com
85.110.189.74

Bizim Cin Ali etrafımda gezinip dururken, tüm gün uyumamış ve beni de zombi kıvamına getirmişken….Ne dersin, Cin Ali amuk Karga’yı okuyarak uyur musun?
Umut uykusuzun ekmeği,işte:)))

Deniz Taylan
Dsenocak@hotmail.com
88.240.31.107

Guzel bir kitaba benziyor :-)

meral akçal
oguzveiremblogspot.com
meralakcal@ymail.com
88.240.0.21

sitenizi takip ediyorum ben de

umarım miniklerim şansldır ve bize çıkar

sevgiler

Ebru Yılmaz
melihebru50@hotmail.com
195.174.119.4

Merhabalar hikaye çok güzeldi…Reza Hemmatirad resimledi ise eminim güzel olmuştur merakla bekliyoruz…Pamuk Karga ismi süper..

senem
senembay66@hotmail.com
217.131.115.51

hadi bakalım…neyse halimçıksın falım dermişim..inşallah bu güzel kitap benim oğluşumun olsun…herkese bol şans..hırs yaptım bak şimdi:)

Nese
mavi49@yahoo.com
128.104.68.28

Su siralar 2.5 yasindaki oglum icin Turkce kitaplar listesi hazirlamakla mesgulum, ozellikle Nurturia annelerinin tavsiyelerine gore. Babaannesi Turkiye’den ziyaretimize gelecek de yakinda, gelirken oglusuma beraber okuyacaklari kitaplar getirsin istiyorum. Bu kitabi listeme alayim mi, yoksa blogcuanne ailesi bize hediye mi gonderecekler acaba? :-)

Sema
ozalp_sema@yahoo.com
153.39.187.192

Hande Hanim, dogum lekesi ise uzulmeyin benim kiziminda vardi gecti, emailinizi verirseniz daha genis anlatabilirim.

handes
handesa@gmail.com
193.254.229.150

Benim kızımında da ufacık güzel bir farklılık olduğu için bu kitap bana ayrı bir cazip geldi. İlerde takarmı korkusu yaşadığım için, sizden bu kitabı kazanamasamda hemen gidip alacağım. Tavsiyeli güzel kitaplar almak çok güzel. Teşekkürler :)

Hande

elif
elifaltiok@hotmail.com
188.3.29.99

bizde şansımızı denemek istiyoruz ….

sinem
sirinpati.blogspot.com/
sinempelinozer2005@gmail.com
85.105.28.202

şansımızı denemek istiyoruzzz bizdeee :)

sinem&deniz

bahar
bahartuz@gmail.com
88.233.42.199

kızım ve bende varız

esra akdağ
esra-emiraydn.blogspot.com/
esrayugnak@hotmail.com
212.253.195.34

blogcu anne kutlarım seni.güzel fikirlerinle iyiki varsın.
bizde şansımızı deneyelim bakalım.

Zerrin
zerrin.karaagacli@gmail.com
88.236.18.24

yaaaaaa, benim kızımın daha hiç kitabı yok:( sadece 2 tane bez kitabı var onlara da sadece bakarak sesler çıkarıyor. 2.5 aylık olduğu içinde tam elleri ile kavrayamıyor…Pamuk Karga kitaplığının ilk kitabı olsun çok isterim…

Uğur Böceğim Elif Alya

nurşen
ncakmak63@yahoo.com
78.163.110.214

bloglardaki kitap tanıtımları sayesinde şimdiden zengin bir kitaplığımız ve herşeyden önemlisi kitaplarla arası çok iyi olan bir kızımız oldu.Bize çıkar mı bilmiyorum ama kitaplığımızda yerini alacaklar arasında sevgiler…

Ahu
ahuev@garanti.com.tr
194.29.214.244

Merhaba,
Çirkin ördek yavrusunu ben de acımasız bir hikaye olarak düşünsem de bir yandan da gerçeklerle bir açıdan karşılaşması için iyi bir fırsat gibi geliyor :)
Sevgiyle,

elif
elifaltiok@hotmail.com
188.3.19.206

bu sene kızım ile kitap fuarına gitme fırsatımız oldu ve çok güzel geçti …. özellikle cemile serisini tavsiye ederim çok okurken çok eğlendik ….
sevgiler …..

bahar
bahartuz@gmail.com
88.233.42.199

kızım ve ben de pamuk kargaya talibiz

filiz
annesininyigiti.blogspot.com
filizy@ymail.com
85.100.58.100

Henüz bizim kitaplığımızda da yok bu kitap..Kazanamazsak bile alınacak:))

damla özcan
nilidileris.com
damlaozcan@gmail.com
212.15.29.170

Benim ilgimi çok çekti, 5 aylık kızıma okusam tepki verir mi acaba :-D Resimleri bol kitaplara dokunmaktan çok hoşlanıyor :) sevgiler

sibel
sibelkaskal@yahoo.com
24.98.121.83

sansimizi deniyoruz:)

Elif
elif93@mynet.com
88.231.22.98

Bende kitaba dayanamam hele oğlum içinse bende katılmak istiyorum…

Raşide
rasidebas@hotmail.com
78.184.137.23

bizde varız blogcu anne..
heyyyy sadece çekiliş için yorum yazmıyorum,
sevdim seni, bilesin emi :)

melise
melise.emre@dhl.com
85.105.197.45

oglum için özenle olusturmaya calıstııgım kutuphanesine pamuk karga guzel bir katkı olacak :) )

bahar
bcetin83@hotmail.com
88.233.42.199

kızım ve ben biz de pamuk kargaya talibiz

emel toy
eto@nomeco.dk
87.51.204.210

6 yasindaki yeğenim Elif için çekilişe katılmak isterim :)

Burcu
hddisplay@mynet.com
93.215.138.153

bizde variz..burcu:)

Dilek Bıçakcı
cocuklahaftasonu.blogspot.com/
dilekb@logo.com.tr
193.192.108.70

Çıkmaz demeyin şansınızı deneyin :)

Ayça
ruzgarist.blogspot.com
aycasurul@gmail.com
78.188.34.221

Hay allah. Sürekli sitenizi takip ediyor ama hiç yorum yazmıyordum. Çekiliş uğruna yazmak ayıp geldi başta. Sonra düşündüm de niye ayıp olsun. Bana çıkarsa sizden bir hediye olur fena mı… Kolay gelsin, bana çıksın:))

Bu arada çok eğlenceli bi iş bu yaptığınız, nerden aklınıza geldi bilmiyorum ama çok iyi etmişsiniz…

bilge
arastirmacianne.blogspot.com/
bilgecavus@gmail.com
212.175.130.20

Bu güzel kitabı kazanırsak eğer benim ve kızım için senden hoş bir hatıra olacak ve okurken de keyifli vakit geçireceğiz. Ancak kazanamazsak bu kitap en kısa zamanda alınacak kitaplar listesinde birinci sırada yerini aldı. :) )

Hale Ezer
hale@altez.com.tr
78.179.78.226

Hergün takip ediyorum bugün neler yazdınız diye merakla bekliyorum
Çekilişte kazanamaz isem alınacaklar listeme ekledim
Bekliyorum
Keyifle takip ediyorum
Sevgiler

kadriye erkek
kadriyeerkek@hotmail.com
194.27.51.40

oğlumun şu ana kadar hiçbir kitap ilgisini çekmedi,benim için bu durum çok üzücü bakalım şans bizden olursa bu bir dönüm noktası diyeceğim:)) katkılarınıza teşekkürler..

buse
ivirzivirdefteri@blogspot.com
ivirzivirdefteri@gmail.com
213.43.66.131

Biz de istiyoruz :) )))

seda
seda_celik@msn.com
78.179.116.16

lütfen beni seç deriinnn:)

yeliz
yelizaltayli@hotmail.com
94.54.179.37

şanslı olduğum söylenemez aslında.ta ki meleğim dünyaya gelene kadar:)bakalım oğluşum Alp Metin in şansına kitap bize çıkacak mı:)

ZELİHA AVCI
zeliha_kara4@hotmail.com
212.156.204.74

oğlum kasım 23 te 1 yaşında giriyor onunda ilk kitabı
olur inş. oğlumun şansınına…… sevgiler :) ))))

sezin
sezino@hotmail.com
78.182.239.123

Senin ve Deniz’in kitap zevkine güveniyorum ve en azından alınacaklar listeme ekliyorum :)

sezin-ozan

Berna
bernaaktas@gmail.com
94.121.242.249

Ben pek şanslı değilim ama bakalım kızımın şansı var mı? Sevgiler…

ümmühan
ummuhancevik@hotmail.com
88.255.170.65

inş.kızımın şansına bize gelsin kitap esma ya bayram hediyesi olur

Funda
liyaazelya.blogspot.com
ilafun@hotmail.com
62.248.53.162

çocukların dikkatini çekecek bir kitaba benziyor bakalım kime nasip olacak :)

Elif
elifozyurthascelik@hotmail.com
212.252.135.200

kitap güzele benziyor:-)

hrzara
hulya.zara@mail.com
212.253.218.192

merhaba
yazılarınızı ikizlerim fırsat verdikçe takip ediyorum :) bakalım bu haftanın şanslısı ela ve uzay olabilecek mi:))

Gulay
gulay.duruk@db.com
160.83.42.131

kulaga hos geliyor ,ben gormemisim bu kitabı kitapçılarda…

ÖZLEM
ozlemkizilirmak@gmail.com
95.0.83.2

Merhabalar benim kuzum 1.sınıfa yeni başladı ve ilk kez kendisinin okuyabileceği kitap pamuk karga olsa ne güzel olur.Bol şans o zaman şimdiden bize:)

Pelin
pelin.akkoc@gmail.com
64.208.49.21

Bence kitaplari burada tanitmanda cok faydali oluyor Elif, kizima kitap bakarken buralarda yazilanlari da hep aklimin bir kenarinda tutuyorum. Kitaba turkiye’ye geldigimde bakacagim ben de.

nilgün
ncorak@windowslive.com
78.185.207.31

uygulamanız çok hoş kurada bize çıkmazsa listemize bir kitap daha eklenmiş olur

Senem
cikolatalipasta.blogspot.com
senem.yildiz@gmail.com
193.140.200.38

Aaaa bu kitap benim gözümden kaçmış. Harika bir uygulama harika bir kitapla başlamış :)

Bayse
baysesen@gmail.com
195.177.206.65

Çirkin ördek kitabını ben de acımasız bulmuşumdur hep. 19 aylık kızım Mercan’a bazı akşamlar okuyorum ama içeriğini bir azcık değiştirip anlatıyorum. Güzel bir uygulama. Takipteyim :D

çiğdem
c.arslan86@hotmail.com
88.243.50.67

daha çok ilgimi ebeveyn kitabı çekmiş olsada derin’in ellerinden şansımı denemek istiyorum :)

Sevgi
sevgi.onder@gmail.com
193.140.168.254

Bende bende istiyorum:)

Sevgi Sönmez
sevgi.onder@gmail.com
193.140.168.254

Bende Duru kızımla şansımızı deneyelim dedim. Seni her zaman ilgiyle izliyoruz.

Mine
mineirener@yahoo.com
85.103.219.192

:) Ben de kitap istiyorum ipek böceğim içinnn .. Sizinle ve yazılarınızla yeni tanıştım. Ama 3-4 gündür soluksuz tüm yazdıklarınızı okumaya çalışıyorum tabi bebişimden fırsat bulabildikçe.. Çalışan kadın çalışan anne olmak zor bir işmiş ama verdiğiniz fikirler yazdıklarınızda anlattıklarınız ohh sadece böyle düşünen ben değilmişim dedirtti bana.. Teşekkürler içimi rahatlattığınız için..

şulem
bayramsule@gmail.com
88.224.216.28

bende ebeveyn kitaplarından istiyordum ama neyse kızım ve oglum içim yararlı olacagını düşünüyorum herkeze iyi şanslar

ümran
umranozguner@gmail.com
81.215.206.3

Eğer ben kazanırsam.Bu Poyraz’ın ilk kitabı olucak. Böyle bir uygulama için teşekkürler Elif.

tugce
demirares.com
dreamitbaby@gmail.com
85.101.119.128

Bunu dene şekerim; http://www.random.org/
Buraya giriyorsun, üste 1 alta kaç yorum varsa onu yazıp GENERATE diyorsun.Ardından çıkan random sayı kaç ise; mesela 13. 13. yorumu bırakan kişi kazanmış oluyor.
Hem print screen yaparak kimin kazandığını adil yollardan olduğunu göstermek için posta da koyabilirsin.
Muckkkk

ps Bende katılmış sayılıyorum di mi?Kazanırsam torpilsizim.DUYRULUR :) ))

Defne
defne_ipekci@hotmail.com
95.132.55.193

biz de oğlumla çekilişe katılmak isteriz :) henüz çok küçük ama yavaş yavaş kitapları kemirmekten dinleme aşamasına geçebilir diye umuyorum..

Sevilay Demir
sevilay.sahin@gmail.com
193.140.125.17

4,5 yaşındaki kitap kurdu kızım Elif Neris için ben de şansımı denemek istiyorum :)

reyhan
opera81@gmail.com
78.172.50.24

Ga galadığımız şu günlerde bu kitap bizim için süper olur.

Sami
samiterzi@gmail.com
78.187.204.24

Elif Hanım, Hediye kitap uygulamasından dolayı size teşekkür ediyorum. Hediye edilecek ilk kitabın Pamuk Karga olması da manidar. Farklılıkları kabullenmeyi ve hoşgörü dilini, seçtiğiniz bu kitap sayesinde çocuklar çok daha rahat benimseyecekler. Kazanan hanımefendiye veya beyefendiye şimdiden iyi okumalar diliyorum.

ahu
ahugukten@yahoo.com
88.255.123.50

Merhaba,

Ben kitaplara hiç dayanamam… Kitapta çok güzel sanırım…. Heyecanla bekliyoruz çekilişi….da da dam….

kanca
incekader@hotmail.com
212.156.50.14

karga demeyi öğrendik ama karga kitabımız olamadı henüz daha benim yoğunluğumdan, olmasını isteriz elifcim…çok güzel bir uygulama , takibindeyim herzaman.

ayşe betül
abetulakgul@hotmail.com
88.244.234.243

farklılıklar güzeldir,ilköğretim müfredatında da işleniyor,çok uyumlu olmuş

fatma davarcıoğlu özaktaş
fatmad2002@hotmail.com
194.27.224.150

merhaba,
öncelikle uygulamanızla ilgili olarak sizi tebrik ediyorum.Kentimizde okul öncesi kitap seçebileceğimiz bir yer olmadığı için dr dan siparişi kullanıyorum. ancak internet üzerinden almak hiçbir zaman elinize alıp incelemek gibi olmuyor,özellikle kitabı tanıtması ve listeme ekleyeceğim kitaplar konusunda sıkıntıma çare olması açısından sevdim uygulamanızı.
herkese iyi şanslar

ilal
ilalsezin@hotmail.com
62.248.8.153

Reza Hemmatiradla bir ropörtajı izlemiştim..Okadar yaratıcıydı ki…Kızım kuşları genel olarak sever…Kitapları ise ayrı bir sever.Ama birde ebeveyn kitabı dedin..aklım karıştı..Yinede şansımı deneyeyim

nihatınannesi
sinemistar@gmaili.com
81.214.40.43

çok güzel bir hilayeymiş. harika:)

melay
melay_981@hotmail.com
95.14.137.90

bizim de ilgimizi çeker elifcim tebrik ediyorum seni. çok güzel bir uygulama.

Bahar
egemenesas.blogspot.com/
baharkulunk@hotmail.com
81.214.74.85

Farklılığın güzel olduğu bir mesaj vermesi çok hoş, biz de deniyoruz şansımızı :) )

Yaprak Altok
yaprakaltok@yahoo.com
88.226.90.247

hikayeyi ve parmakboyasi teknigini cok merak ettim dogrusu, umarim cekiliste kazanan talihli olabilirim:)olmasam da kitapligimda yer alacak bi kitap olacagi kesin.

Elif
aygul.cevik@hotmail.com
88.250.93.182

Ben ve kızım kitapları ve kitap okumayı çok seviyoruuuz…

Bahar
eyluldebahar.blogspot.com
eyluldebahar@gmail.com
95.7.80.84

Bu kitap bizde yok. Eylül’ün şansına kuraya katılayım. Benim şansım zayıftır zira.

Selma
selmakafali@gmail.com
193.141.220.36

hediye kitap cok guzel bir fikir..sonucu merakla bekliyorum

öykü
oykudenhikayeler.blogspot.com
oyku1979@hotmail.com
217.131.201.138

Ali’ye kitap okuma serüvenim böyle manevi değeri yüksek olacak olan bir kitapla başlar umarım.

sevgiler

Elif
elif_akbas78@hotmail.com
78.178.214.158

tamda yeni kitap arayışına girmişken bize çıksa çok sevinirsik kesin..
Çıkmazsa da listemize eklenecek bir kitap olacak…

gülay çömlek
miyavca.blogspot.com
rosetime@gmail.com
85.102.142.101

Derine bayılıyorum ama ben paphianın burnuyla seçilmekten gurur duyardım. :)

füsfüs
fusundefne.blogspot.com
fusuntufan@gmail.com
85.107.99.157

tabi ki istiyorum, kitap çok hoşuma gitti bize çıkmasa da alacağım sanırım:)
bu arada random.org’u kullanabilirsin çekiliş için

zerrin özbaş
zerrin_ozbas@hotmail.com
78.175.209.101

ÇOK GÜZEL BİR FİKİR OLMUŞ,UZAKLARDAN BİRİNDEN NET ÜZERİNDEN TAKİP ETTİĞİMİZ BİRİNDEN BÖYLE GÜZEL BİR HEDİYE ALMAK HOŞ BİR DURUM ,İNŞALLAH DOĞA’MA OKURUM,BÜYÜYÜNCEDE DENİZ’İME :) ) SEVGİLER..

yagizlahayat
yagizlahayat.wordpress.com
fatosakyurek@hotmail.com
78.160.88.86

Bizde eksik kalmayalım ;-) Bu arada çirkin ördek yavrusu demişken, benimde bu aralar kitap seçerken kafamı karıştıran şeyler var. Mesela Hansel ile Gratel okunmalımıdır çocuğa. Üvey anne terkedilmek falan. Bu tarz pekçok klasik hikaye var. Acaba hayatın gerçekleriyle tanıştırmalı mı, yoksa bu negatif hikayelerden uzak mı durmalı?

şeyda
gokceseyda@hotmail.com
212.253.171.121

Bu hediye kitap işi ço iyi olmuş , bakalım şans kime gülecek

Berivan Acar
berivannkarakus@hotmail.com
78.190.141.189

çocukluğumdan beri kitap okuyorum,belki de çocuğuma bırakacağım en güzel miras bu olacak,umarım o da çok sever okumayı,o büyülü dünyada gezinmeyi,düşünmeyi,sorgulmayı,kitabı eline aldığında koklamayı-ki ben çok severim yeni kitap ko0kusunu-

bu tarz kitapların çocuğa çok şey kattığını düşünüyorum ben,özellikle başkalarını fiziksel özelliklerinden dolayı aşağılamamayı,üzmemeyi öğretmeye bu yaşlarda başlamalı,okuduklarından bu yaşlarda ders çıkarmaya başlamalı…Güzel bir kitap önerisi ,teşekkürler…

Nurcan
moonnurcan@hotmail.com
78.186.194.166

Merhaba Elif,

Yazılarını ve çalışmalarını ilgi ile izliyorum.
Hediye Kitap çalışman ayrıca keyifli olacak diye düşünüyorum:))

umut
tumutus@gmail.com
88.233.117.40

günaydın,
Türk bir yazarın kitabı olması güzel, genelde çeviri çocuk kitapları var piyasada. bunu da merak ettim doğrusu :)

Gülsüm
gulsum.gursel@eurekosigorta.com.tr
194.29.214.248

pamuk karga çok güzelmiş

Özlem
askimizindoruknoktasi.blogspot.com/
karasu6@gmail.com
167.202.201.3

Kitap diyince hiç dayanamam ben Elif yaaaa…. insallah benim Doruk’uma çıkar bu kitap…… Sevgiler

Nazife Işık
nazdogan79@hotmail.com
85.101.28.14

ben şimdiden dualara başladım :) bizim olsun bizim olsun..derin çeksin :)

burcu
burcu@netpusula.com
212.253.144.225

coook sevindim baslamasina hediye kitap uygulamasinin. 3 yasindaki oglusum ve ben ilk yorumu birakarak acilisi yapip, sansimizi deneyelim bakalim :) oglusumunda dogum gunu yarin, bakarsiniz sans yanimizda olur :)

Thalassapolis
alminabeyaz.blogspot.com/
deniztolgabeyaz@gmail.com
194.27.72.122

Kitabın adı çok şeker ve Çirkin Ördek Yavrusu konusuna katılıyorum adı bile gayet ayrımcı. Çekiliş fikriniz de çok hoş. Sevgiler…

ulku
meledir@yahoo.com
194.24.224.64

d&r listem hazirdi, bugun yarin siparis verecektim. artik gunsonunu bekleyeyim, senden cikmazsa listeye eklerim :P ille alirim yani :)

20 Yanıt

  1. Ağlamak istiyorum 😀

  2. tebrik ederim nihatın annesi:)
    biz de bugün gidip alalım barii

  3. tebrikler Nihat için o zaman…. güzel güzel okusunlar annesiyle…..

    bizde önümüzdeki maçlara bakalım :))

  4. AAA AAA AAA ama çok mutlu oldum ben 🙂 heycandan yazamıyorum… ama şu heycanım bir geçsin neler yazcam…. Elifcim seninle ve diğer bütün annelerle sanal olarak konuşmak ve böyle küçük ama KOCAMAN bir hediyeye sahip olmak ne güzel… İşte bu benim gubuşum NİHAT’ın şansına. çok teşekkürler.

  5. bu yazıyı kaçta yayınlamıştın acaba elif ?
    iş çıkışımdan sonra demek ki zira gün içinde sayfanı çok defa yenilemiştim.
    gündüz yayınlarsan diğerlerine katılırım artık 🙂

    • Hangisini diyorsun Özden? Kitaı duyurduğum yazı ise dün (Çarşamba) öğlene doğru yayınladım. Kazananı ise bu sabah (Perşembe) açıkladım.

      Bunların gerisi gelecek.

  6. İnşaallah hep böyle talihli olursun Nihat, Uzun bir ömür sürmen dileği ile…

  7. Aman allahım, kalbim güm güm bayılcam galiba:) Oğlumun KOCAMAN ŞANSI YENİ DİŞİ ile geldi, ama yengesi Nihatı rüyasında görmüşdü balıklarla ve denizde yüzerken… çıktı rüyası 🙂 umarım hayatı böyle şaslarla dolu olur (hepimizin evladıtları içinde geçerli bu) ayyyy bu nasıl bir heycan anlatamam, inanın bana millipiyangodan büyük ikramiye çıksa ancak bukadar sevinirdim 🙂 uzun zamandır yani Nihat’ın doğum zamanından buyana yaklaşık 9 aydır takip ediyorum Elifcim seni. paylaşımlarından yayrlandığım zamanlar oldu ve bunları da sana aktardım. kurrada biz çıkmasaydık bile alınacaklar listesine yazmıştım bu kitabı. bunların hepsini saklayacağım ve Nihat Deniz kadar olunca onunla seve seve paylaşacağım.

    İlk çekilişde ilk talihli NİHAT 🙂

  8. tebrikler nihat ve annesiiii 🙂 darisi diger kitaplarda bize insallah 🙂

  9. Nihat’ın annesi tebriklerr. Güzel günlerde okuyun pamuk karga’yı 🙂

  10. tebrikler, nihatın annesi.

  11. tbrkler 🙂

Bir Cevap Yazın

