Hediye Kitap: Neşeli Saklambaç

Bu haftaki hediye çocuk kitabımız Pearson Education Yayıncılık’tan.

Pearson’ın 2010’da yayına sunduğu Neşeli Saklambaç serisi dört farklı kitaptan oluşuyor. 1-3 yaş arası çocuklara yönelik bu sesli kitapların her biri farklı bir konsept etrafında toplanmış.

Harrr Harrr! kitabında sırasıyla aslan, maymun, baykuş, yılan ve fili bulmaya çalışıyorsunuz. Kitabın sayfalarındaki kapakları tek tek kaldırıyorsunuz. Kükreyen aslan nereye saklanmış olabilir? Yeşil kovanın arkasına mı? Üçgen bayrakların altına mı? Acaba yumuşak battaniyenin altına mı saklanmış? diye sora sora en nihayetinde aslanı buluyor ve kükreyişini duyuyorsunuz.

“Board book” denilen ve küçük çocukların haşin muamelesine karşı dayanıklı malzemeden üretilen bu kitabın canlı renkleri dışında bir diğer artısı çıkan seslerin -genelin aksine- kulak tırmalayıcı olmaması.

Derin henüz pek oralı olmadı bu kitapla. Boyu büyük geliyor biraz; şu an önüne konulan her şeyi alıp ağzına atma aşamasında olduğundan oturup da sayfaların çevrilmesini bekleyecek sabrı da yok. Sanırım biraz daha uzun süre konsantre olabilmeye başlayınca keyifle okuyacağız.

Neşeli Saklambaç Harrr Harrr ile ilgileniyorsanız bu yazının altına yorum  bırakmanız yeterli. Yorum kısmı kapanana kadar bırakabilirsiniz. Bir kişi, bir yorum lütfen.

Bu sevimli kitap için Pearson Education Yayıncılık’a teşekkürler…

113 Yanıt

  1. Elif Hnm tekrar yolladım maili.Size bir sürü soru sordum:)

  2. bu sefer hissediyorum doruğumun olacak bu kitap:))

  3. HARR HARR LA İLGİLENİYORUZZ,ŞANSIMIZI DENİYORUZZ,TEŞEKKÜRLER.. BU ARADA İLK HEDİYE KİTABINIZIN SONUCU NE OLDU BEN ONUNLA İLGİLİ BİR YAZI GÖREMEDİM ??

  4. Buna katılırım çünkü Ada bayılıyor bu seriye 🙂

  5. Çok güzel bir kitaba benziyor, bu kez çekilişe Ozi de katılsın istedim 🙂

  6. bizde istiyoruzzz bakalım bu sefer şansımız tutacak mı harr harrrr için :))

  7. gerçektende neşeli bir kitap gibi gözüküyor..

  8. yine ve hep yegenim icin………
    http://jaleninalemi.blogspot.com/

  9. Cikmaz demeyin sansinizi deneyin 🙂

  10. Bunu gerçekten istiyoruz:)
    Yaklaşan doğumgününe hediye olur inşallah…
    Sevgiler
    Pearson Education Yayıncılık a gerçekten teşekkürler

  11. bizde şansımızı deneyelim..

  12. olur olur bize çıksa ne güzel olur 🙂

  13. bizim olsun bizim olsun!

  14. tam da Kerem’e uygun :))

  15. Bizde varız 🙂

  16. Beni dahil etmeyin secime, sadece bu kitabı kızım cok seviyor, farklı bir serisi bende olanı, icinde kedi, kopek, essek, arı ve civciv var biz de… Onların sesler cıkarmasıına bayılıyor, zaten acılıp kapanan butun kitaplar favorisi. Bunun sesli olusu farklılık kazandırıyor. “Dear Zoo” kitabını da tavsiye ederim

  17. ben de istiyorum bendeeeee

  18. biz bu kitabı kitapçıda incelemiş ve çok beğenmiştik.inşallah miniğime çıkar:)

  19. yeğenim için ben de katılıyorum…

  20. ayyyy bayıldım ben bu kitaba bende çekilişe katılıyorum,çıkmazsada bu veya başka serisini muhakkak almak istiyorum ve sizede bize bu kitapları tanıttığınız için teşekkürediyorum.Tunayekta kitabın geliyor annecim.

  21. Sesli bir kitap deyince once bir durdum, cunku piyasadaki sesli kitaplar cok fena:) sesinin kulak tirmalamamasi guzel birsey, sansimi deneyeyim ben de.

  22. merhaba,oglum ve yeni dogacaq kizim icin bende katiliyorum,kazaniriz INSHALLAH

  23. Haydi bari ben de deneyeyim, nasilsa Aralik ortasi Istanbul’a geliyoruz:)

  24. Kızım’ın şansı yaver gidecek mi bakalım. Kazanamasak da bu uygulama için çok teşekkürler Blogcu Anne..

  25. güzel bir kitaba benziyor şansımızı deneyelim

  26. ben de ilgileniyorum, kızım 3 yaşını geçti artık ama Mart ayında doğacak kardeşi için güzel bir hazırlık olurdu:)

  27. çok güzelmiş, biz de isteriz 🙂

  28. Maalesef buna benzer bir kitabı internetten sipariş vermek gibi büyük br hata yapmıştık. Kitap bozuk çıktı eşim çok uğraşmış ancak yapamamıştı. Eh bizim Nil Hanım da şu anda resimlerine bakmakla yetiniyor 🙂

  29. içimden bir ses kesinlikle bana çıkmayacağını söylese de ben de talibim 🙂

  30. faydalı bir kitaba benziyor, not alayım hemen…

  31. merak ettim kime cıkacak acaba 😀

  32. merhaba; öncelikle çok tebrik ediyorum sizi bu kadar paylaşımcı ve düşünceli davrandığınız için; ve tüm rakiplerime bol şans diliyorum. kime çıkarsa çıksın, bir bebeğin yüzünde oluşturacağı gülümsemeyi düşünmek bile mutlu etmeye yetiyor beni. tekrar herkese bol şans :))

  33. 2 hafta önce bu kitabı incelemiştim 🙂

  34. Bunun Havv Havv’ı var bizde ve serinin devamını alabilmek için çarşıya gitmeyi bekliyordum!

    Derin’inin de 1-2 ayı kaldı bunları sevmek için.

  35. şansımı deniyeyim.şimdiden kazanana hayırlı olsun.

  36. henüz hamileyim ama şansımı denemek istedim, sitenizi sıkı takip etmeye başladım bir süredir:)

  37. Doruk ve bende talibiz. Hadi bakalım….

  38. şansımız deneyelim biz de 🙂 teşekkürler.

  39. çok güzel bir kitaba benziyor inşallah kızım nehirin olur

  40. Ben de isiyorum bu kitaptan. Hadi bakalım herkese bol şanş.

  41. Yağmur için yaptığım kitap listesinde ilk sıralardaydı bu kitap. Umarım şanslı kişi ben olurum. Gerçi Yağmur da Derin gibi herşeyi ağzına atmaya çalışıyor ama, sesler ilgisini çeker gibi geliyor bana.

  42. kızımın ilk çekilişi.. şans ona güler inş.;)

  43. ay ne cok yazan olmus. sansim gene azaldi :-)))

  44. biz de katilmak istiyoruz cekilise

  45. aslandan korkabiliriz ama şansımızı bi deneyelim

  46. isteriz isteriz tüm kitapları isteriiizzz:))

  47. bizde istiyoruz

  48. sessiz site müdavimi olarak bizde şansımızı deneyelim.

  49. Biz de isteriz maymunlusunu denedik çok beğendik:)

  50. hem saklambaç hemde hayvanlar.. tam ipek kızıma göre bu kitap. hadi bakalım şansımız bol olsun

  51. benim Deniz’im de su aralar herseyi agzina atma surecinde ama ben yine de sansımı deneyeyim dedim:)

  52. Sansimizi deneyelimmm:))

  53. nihat’da var 🙂

  54. bu kitap oğluşumun çok seveceği bir kitap:)))

  55. merhaba, ne kadar güzel bişey yapıyorsunuz böyle, hediye olarak başka bişey değil de kitap veriyorsunuz… umarım bana çıkar 🙂

  56. bu harika uygulamanız için teşekkürler.. güzel bir kitap. Duru’yla şansımızı denemek istiyoruz biz de..

  57. ömerde şansını denemek istiyor

  58. Elif hanım da sansını denesin bakalımm

  59. yeğenim için şansımı denemek istiyorum..

  60. ben de deneyeyim şansımı

  61. bu sefer şans bize güler mi acaba:)

  62. senin tavsiye ettigin herseyle ilgilenirim canım. eminim kiziminda cok hosuna gidecek bir kitaptır.

  63. eymen’in olur mu acaba bu kitap?

  64. merhaba
    bizde istiyoruz umarım bizim olur…sevgiler…

  65. çıkmaz demiyorum şansımı deniyorum, biz de varız….

  66. Ben de oğluş için şansımı denemek istiyorum Elif Hanım. 2 aydır takipçinizim. 😉 Keyifle okuyorum yazılarınızı.

  67. 9 aylık kızımla biz de şansımızı deneyelim…

  68. merhaba, büyük kızımı da neredeyse ilk günlerinden itibaren kitap okuyarak büyüttüm, şimdi nerede kitapçı görse hemen içeri girip dakikalarca kitaplara bakıyor, hergün mutlaka 2 kitap okunup uyuyor, umarım ileride de iyi bir okuyucu olur, şimdi 5 aylık kızkardeşine de kitaplar okuyoruz, sizin sayenizde de değişik kitaplar öğrenip kütüphanemize katıyoruz, teşekkür ederiz.

  69. 26/11 oğlumun doğumgünü belki bize hediye sanal alemden bir hediye olur,şansımızı deneyelim

  70. Yazılarınız beğenerek takip ediyorum. Kitap tavsiyelerinizide not alıyorum, teşekkürler….

  71. şimdiden teşekkür ederek ben de katılıyorum..

  72. Hadi bakalım…Teşebbüs edelim, tesadüf etsin diyelim…

  73. Ay evde bir sürü kitap var,ama bana çıksın istiyorum bu kitap,hırs yaptım milli piyango çıkmıyo,bari bu çıksın:)

  74. Bu kez Ata Guner’e çıksın :))

  75. Kazanan miniği şimdiden tebrik ediyorum.

  76. Henüz doğmamış bebeğim için:)

  77. bizde ısterızzzzzzz=)

  78. Hiç sesli kitabımız yok, belki ilk olur.
    Teşekkürler blogcu anne.

  79. Biz de varız!!

  80. Biz de Bora icin sansinimizi denemek istiyoruz….
    Bora kucuk olmasina ragmen sesli kitaplari cok seviyor:)) Sevgiler

  81. Bize de bir şans!!

  82. merhaba bizde istiyoruz….

  83. merhaba, belki de Ayaz’in olur kimbilir?

  84. bizde bizde istiyoruz

  85. belki de kızım Zeynep Zahidenin olur, kimbilir…

  86. hadi hayirlisi

  87. Bu kitabı incelemiştim,resimleri çok güzel,eğlendirici,Elifim de bu kitaba talip,çıksa ne güzel olur:))

  88. bu seferde deneyelim şansımızı:-)

  89. Güzel bir kitap..Hakan’ımın şansına..

  90. Merhaba,
    Ben de oğluma bir kitap almak için kitapçıları dolaşıyordum. Bu güzel bir seçenek olabilir.

  91. merhabalar, umarım ben ve yeni doğacak boncuğum bu güzel kitabı okuyabiliriz

  92. merak ettim, bize de çıkar mı acaba :))

  93. bizim olmasını çok isteriz…

  94. merhaba,
    harika bir kitaba benziyor.belki de yoldaki oğlumun ilk kitabı olur :))

  95. aksam uykularımıza bir arkadas daha eklenecek ınsallah.

  96. 1,5 yaşındayım ve bu kitap bana bana göree….:))))Alper Yağız…

  97. merhaba

    belki bizim olur 🙂

  98. Kumru için yazıyorum bu yorumu…Bekleyelim görelim.

    Sevgiyle;

    Dilek

  99. Eee cikmasada alacagiz artik 🙂

  100. Merhaba ben Lara henuz 21 aylığım ama kitap ve dergi okumayı cok seviyorum! ( Annem de sizin blogunuzu okumayı cok seviyor)
    insallah bana (bize) çıkar 🙂

    Sevgiler

  101. sansimi denemeye devam edecegim 🙂

  102. seriyi inceledim şimdi internetten. çok güzeller.

  103. Bu kitap kaanima gelsinnnnn insallah

  104. Bu kez biz de deneyelim sansimizi 🙂

  105. Umarım bizim olur harr harr:)

  106. belki ilk kitabımız har har olur 🙂

  107. biz de istiyoruz.

  108. belki bu sefer biz kaazaniriz

  109. Lütfen, hadi şans perisi gül yüzümüze:)))

  110. biz de isteriz 🙂

  111. bizde deneyelim şansımızı…………………………………………………………

  112. cok guzel bir kitaba benziyor ! tesekkurler blogcuanne 🙂

  113. geçen gün internette kitap araştırırken görmüştüm,umarım biz şanslı oluruz kurabiyemle 🙂

Yorumlar kapatıldı.

