Dört sene önce bugün…

… geldi Deniz oğlum kollarıma.

Fotoğraf: Baba Doğan 🙂

Dört sene önce anne oldum ben.

Kalbim dışarıda atmaya başladı.

***

İyi ki doğdu canım oğlum.

***

Deniz’in doğum hikâyesi burada.

42 Yanıt

  1. Elif’cim iyi ki doğmuş Deniz, iyi ki doğurmusun… nice yaşlara 🙂

  2. nice mutlu yillar kuzuya..

  3. “Kalbim dışarıda atmaya başladı” ne kadar güzel, ne kadar herşeyi anlatan bir ifade.

    Nice yaşlara Denizciğe!

  4. Nice mutlu yıllara. Sırf bu fotoğraf için bile insan yeniden doğurur!!

  5. fotoğrafın büyüsüyle boğazım düğümlenmiş durumda. keşke böyle kareler bolca olsa ama nerde…
    iyi ki doğmuşsun deniz oğlan. neler neler getirmişsin gelirken 🙂
    sevgiler

    Aslı

  6. Ne güzel fotoğraf. Koca bir ömür, kocaman kocaman mutluluklar diliyorum. 🙂

  7. nice yıllara Deniz, nice senelere güzel anne…

  8. Ne güzel bir fotoğraf. Doğum günü kutlu olsun Deniz’in.

  9. Aman tanrım, fotoğraf… muhteşem!!!! Yüzünün ifadesine bayıldım!!!

    “kalbim dışarda atmaya başladı” 🙂

    nice mutlu yaşlara Deniz!!!! hayatın hep sevinçlerle dolu olsun!

  10. İyi ki doğdun Deniz, Nice nice mutlu yaşlara 🙂

  11. Cok duyguluu 🙂 gozlerim doldu.. Allah saglik sihhat versin. Nice guzel dogum gunlerine…

  12. Süpersiniz hikayeye bayıldım,gözlerim doldu.Nice mutlu yıllara Denizcim.

  13. iyi kidoğdun deniz nice yıllara

  14. “Kalbi dışarıda atmak” bir anneyi ne güzel ifade ediyor.Nice nice sağlıklı,mutlu,huzurlu yaşlar Deniz oğlana…

  15. Nice mutlu yıllara Deniz oğlana…

  16. iyiki doğdun Deniz.

  17. iyi ki doğdun deniz nice yıllara……

  18. Mutlu Yıllar Deniz, nice mutlu sağlıklı yaşlara…

  19. bende bende anne oldum 4 sene once bugunnnn:) aynı yasta aynı gun dogmus ve biz ilk anneliğimizi aynı anda tatmısız:)

  20. fotoğraftan çok etkilendim, çekenin ellerine sağlık.

    Deniz’e de sevdikleriyle, sevildiği, sağlıklı nice yıllar diliyorum.

  21. Iyi ki dogdun deniz, iyi ki dogurdun elif 😉

  22. nice mutlu sağlıklı yıllara iyiki doğdun denizcim…

  23. bahtı açık ömrü güzel olsun minik deniz’in
    doğum günün kutlu olsun denizcim:)
    senin de elif’cim:)

  24. Anne olmak; her doğum hikayesinde, her doğum fotoğrafında ağlamak demekmiş meğer…..

  25. Nice guzel saglik ve mutlulukla dolu senelere hep beraber! Resme ben de bayildim, cok guzel bir kare olmus

  26. Super foto! Happy Birthday Deniz!

  27. Ne güzel bir anı yakalamış Doğan!!! Bakar bakmaz gözlerim doldu… Ne garip, ne yüce, ne tarifi imkansız bir an o!!!!!…. Aferin Doğan’a!
    İyi ki doğmuş Deniz’cik de iyi ki tanışmışız 😉

  28. Öncelikle bu heyecanda bu pozu yakalayabildiği için eşini tebrik ediyorum, sonra seni ve Deniz’i 🙂
    Nice mutlu, sağlıklı yaşları olsun 🙂

  29. mutlu yillar Deniiiiiiiiiiiiizzzzzzzz 🙂

  30. canım ya gözlerim doldu inan…daha nice senelere:)

  31. fotoğraf çok güzel….
    bende bu şekilde yaşamış olmak isterdim doğumu ama hayırlısı
    beraber nice nice yaşlara……

  32. tüylerim diken diken oldu fotografı görünce ne güzelmiş

  33. denizi’in yeni yaşını sizinde anneliğinizin 4.yılını kutlarım :))

  34. nice yillara Deniz,dogum gunun kutlu olsun 🙂

  35. fotoğraf beni mahvetti şu an,çok duygulandım..Allah uzun sağlıklı mutlu bir ömür versin sevdikleriyle.

  36. mUTLU YILLAR….

  37. IYI KI DOGDUN DENIZI’M

  38. Mutlu sağlıklı neşeli bir ömrü olsun inşallah. Ailesi ile bu ömrü doya doya yasasın inşallah.

  39. Iyi ki dogdun Deniz:)) saglikli, mutlu ve upuzuuun bir omrun olsun:) seni de tebrik ediyorum Elif’cim:))

  40. Ne güzel ifade etmişsiniz, kalbim dışarda atmaya başladı diye…

    Tebrikler, daha nice yaşlara!

  41. Nice yıllara Deniz, Nice annelik yıldönümlerine sevgili Elif.

  42. Anneliği tek bir kelimeyle özetlemişsin elif, kalbim dışarıda atmaya başladı…oldukça içtennn…nice yaşlara, nice yıllara sağlıkla, mutlulukla oğlumun adaşı DENİZ…

Bir Cevap Yazın

