Özlem

Gece yarısı.

Az önce Derin uyandı. Emzirmek için yatağından kaldırırken onu ne kadar özlediğimi fark ettim. En son 4 buçuk saat önce görüşmüştük halbuki.

Derin’i kucağıma aldıktan sonra, emzirmeye başlamadan önce bir süre kokladım ensesini, saçlarını. Üzerine ne pudra, ne ıslak mendil, ne hiçbir şey sürmüyorum. Nereden geliyor bu mis koku, anlamıyorum. Süt kokusu dedikleri bu olsa gerek.

Derin’i emzirirken uyuyakaldı. Yatağına yatırdım. Sabaha kadar özleyeceğimi fark ettim.

Sonra Deniz’in yanına gittim. Üstünü açmıştı, örttüm. İpek tenini okşadım. Derin’le kıyaslayınca kartlaşmış gibi görünüyor Deniz, ama hala çok küçük, çok bebek o da…

Tuhaf bir sevgi bu. Biraz aşk gibi. Ama daha delice. Aşık olduğum insanı da özlüyorum ben, ama uykuda değil.

Bir insanı uyurken özlemenin mümkün olduğunu anne olduktan sonra anladım. Hani, bana birisi “Evlat sevgisi nasıl bir şey? Birkaç kelimeyle anlatsana…” dese, “Öyle bir şey ki, çocuğun uykudayken onu özlüyorsun” diye tarif ederim şu an.

İçim dışıma taşıyor bazen sevgiden.

 

 

Reklamlar

13 Yanıt

  1. Bana da sikca oluyor o patlamalar. Zor ama ikisini de icime sokasim geliyor. Uyaniklarken bolca sikistiriyorum.

  2. ah gidip İpoş’u koklayasım geldi… uyanmayacağını bilsem şimdi yanındaydım :(( ama tam da kesintisiz gece uykusuna geçmişken ya-pa-mam :(( siz öpün benim yerime de Derin’i..

  3. UYANIKLARKEN UYUSUNLARDA BİRAZ KENDİME KALSIN VAKİT ,BİRAZ DİNLENEYİM İSTİYORUM,UYUDUKLARINDADA ÖZLÜYORUM.MİS İKİSİDE MİSSS…ÇOK SEVİYORUM BENDE DELİ GİBİ,ÇOKK ÇOKKKK…

  4. ne güzel yazmışsın.ben de daha bugün yaşadım bu duyguları.uyudu uyudu uyudu ayşemmm.uyansın sarılayım istedim.sesini istedim.yankılansın boş duvarlara diye.abisi okulda,bebiş de uykudayken aslında yapayalnız olduğumu hissettim.
    onlara delicesine aşığımm bennn:)

  5. oğlum 4 aylık ve ilk çocuğum ,uyutmak için parcalanıyorum biraz kendime vakit ayırayım diye uyuyunca yanından ayrılamıyorum özlüyorum.bambaşka bi sevgi bu çoook güzel ifade ediyosunuz.

  6. Uyanma ihtimalinden gece pek odasına giremiyorum ama gerçekten özleniyormuş..

  7. gercektende aynı elif ,cok guzel anlatıyosun,bende uyanıkken yorgunluktan bıtap dusmusken uyusa keske dıyorum sonra uzunca bı sure kucakta uyutunca nasıda guzel uyuyo uyansada sevsem dıyorum:) dayanamaıyorum kucagımda uyuyakalmısken opuyorum yanagından hıc bısı demıyo ya cok hosuma gıdıyo.buyuyunca zaten ıstemıcek bızı :(( barı tadını cıkaralım doya doya.Annelik gercekten cok guzelmis.

  8. İçim ısındı. Ekrandan taştı sevgi adeta buralara kadar geldi. Özlemin ve sevgin hiç tükenmesin, hep katlanarak artsın Elif. 🙂

  9. Anne olmak hem çocuğun uykudayken onu özlemek, hem de onu daha yeni yan odaya uykuya yatırmışken bilgisayarı açıp eski yeni tüm fotoğraflarına tekrar tekrar teker teker bakmak demek 🙂

  10. ne güzel yazmışsınız. İçim bi hoş oldu, bende tatmak istiyorum bu duyguyu, daha şimdiden bu kadar seviyorsam düşündükçe yüreğim kabarıyorsa kucağıma alınca nasıl olacak düşünemiyorum bile.. O kokuyu çok merak ediyorum….

  11. Ah bende Ada bir uyusada azicik dinlensem, diger islere baksam diyorum, ama sonra 5dk bile gecirse uykusunu ne oldu acaba deyip kendimi odasinda onu seyrederken buluyorum. Cocukcagiz uyusa kabahat cunku ozluyorum, uyansada opsem , miciklasam azicik diyorum, uyumasa kabahat hadi yoruldum ama uyu diyorum. Tam bir paradox halinde yasiyorum. Ama ona do-ya-mi-yo-rum. Aynen dedigin gibi Elif, o kokusu olmasa, onu icime cekmesem heralde hicbirgeceyi sabah edemezdim.. iyiki dogmus cocuklarimiz, iyiki anne olmusuz; tum zorluklarina ragmen.. bu bambaska cok buyuk bir ask! kizim canim neguzel uyuyorsun suan..

  12. bende aynı duyguları hissediyorum elif, eşime oğlumu uykudayken özlediğimi söylediğimde şaşırıyor,anlam veremiyor…

  13. Geçen gece oğluşu 2 saat uğraştan sonra zor uyuttum, uyuyunca rahat bi nefes aldım “kendime vakit ayıracağım” diye sevindim.
    Peki ne yaptım; doğduğundan beri çektiğim tüm fotoğraf ve videoları izledim, sonra da gidip mışıl mışıl uyurken onu seyrettim 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: