GrupGuru’dan Blogcu Anne takipçilerine hediye çeki

İnternetle biraz olsun haşır neşirseniz fırsat sitelerinden haberiniz vardır. Özellikle de anne topluluğu arasında gittikçe popüler oldu şu sıralar bu tür siteler. İtiraf ediyorum, benim de sabahları posta kutuma “falanca markada indirim var, filanca marka şu kadar ucuzlamış!” diyen bir sürü mail geliyor.

İşte GrupGuru, çeşitli sitelerdeki bu tür fırsatları takip eden ve derleyip, toparlayıp üyelerine ulaştıran bir web sitesi. Şöyle tanımlıyor kendini:

GrupGuru, sizin için tüm grup alışveriş sitelerini her gün gezer ve şehrinizdeki tüm fırsatları tek bir site üzerinden takip etmenizi sağlar. Böylece, ayrı ayrı servislere üye olmanıza, her biri için ayrı kullanıcı hesapları açmanıza gerek kalmaz. GrupGuru’nun her sabah e-posta kutunuza gönderdiği tek bir mail ile, şehrinize özel fırsatlardan kolayca haberdar olabilirsiniz.

Kısacası GrupGuru’ya üye oluyorsunuz. İlgi alanlarınızı ve ilgilendiğiniz şehri seçiyorsunuz. Seçiminize göre, ilgi alanınıza giren fırsatları size her gün gönderiyor.

Blogcu Anne takipçilerine bir de hediye çeki veriyor GrupGuru. Bu linke tıklayarak GrupGuru’ya üye olanların arasında yapılacak çekilişle bir kişi Panço’dan 40 TL değerinde hediye çeki kazanacak.

Yapmanız gereken tek şey önümüzdeki bir hafta içinde GrupGuru’ya üye olmak.

GrupGuru, bu noktada devreye girip, sizin için tüm grup alışveriş sitelerini her gün gezer ve şehrinizdeki tüm fırsatları tek bir site üzerinden takip etmenizi sağlar. Böylece, ayrı ayrı servislere üye olmanıza, her biri için ayrı kullanıcı hesapları açmanıza gerek kalmaz. GrupGuru’nun her sabah e-posta kutunuza gönderdiği tek bir mail ile, şehrinize özel fırsatlardan kolayca haberdar olabilirsiniz.
8 Yanıt

  1. supermişşş, hemen üye oldum. antalya olmasına da şaşırdım genelde girmez antalya böyle sitelerde sadece 3 büyük şehir olur ama sevindirik oldum görünce 🙂

  2. Ben de hemen üye oldum.Teşekkürler…

  3. hemen üye oldum teşekkürler hepimize bolşans 🙂

  4. hadi bakalım ben de üye oldum 🙂

  5. 😦 malesef Bursa yok ..

  6. bursa yok şekercim:(
    ankarayı işaretledim ben de.1 yıl sonra yaşayacağım şehir orası olacak ne de olsa:)teşekkürler elif….

  7. Ben de grupguru’ya üye oldum. Çok teşekkürler..

  8. Ben de uye oldum, firsat olayi bir hastalik ama ben tutuldum ordan biliyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

