Hediye Kitap: Güle Güle Kakalar

Bu haftaki hediye çocuk kitabımız Altın Kitaplar‘dan.

Bu kitapla maalesef Deniz’in tuvalet eğitimini hallettikten sonra tanıştık. Gerçekten çok sevimli, çok eğlenceli bir kitap. Özellikle de kaka yapma sorunu, daha doğrusu kakasını tuvalete yapma sorunu yaşayan çocuklara yardımcı olacağını düşünüyorum.

Anne olmadan, daha doğrusu kaka konusu gündemimizde bu kadar fazla yer kaplamadan önce bu konuda bir kitap okuyacağım, “anne kaka”, “minik kakacıklar” ifadelerini komik bulacağım, saat takan ya da inşaat işçisi kılıkllı kakalara güleceğim aklıma gelmezdi. Ama özellikle de bez bırakma döneminde o kadar içli dışlı oluyorsunuz ki bu konuyla, battı balık yan gider hesabı kitabını da okuyorsunuz, resmini de çiziyorsunuz.

Deniz -yaş icabı- bu aralar kaka, çiş, pipi, popo, pırt gibi kelimeleri a-hah-hah-ha çok komik buluyor! Dolayısıyla bu kitabın adını duyunca da gözleri parladı. Yaşasın, o kadar komik bulduğum ama ağzımda sürekli gezdirmeme müdahale edilen bu kelime üzerine bir kitap okuyacağız! diye sevindi sanırım. Hatta Doğan bana “Elif, oldu mu şimdi bu, tam da kaka mavrasını gündemimizden çıkarmaya çalışırken?!” bile dedi. Neyse ki korktuğumuz başımıza gelmedi. Okuyoruz, gülüyoruz, geçiyoruz.

Yine de 4 yaş çocuklarının kaka konusunu ne kadar ti’ye aldıkları düşünülünce 4 yaş altı için daha uygun bir kitapmış gibi geliyor bana.

Kitabın sonunda, Altın Kitaplar’ın diğer Miniklerin Dünyası serisinde olduğu gibi bir de ebeveyn rehberi var.

Bu kitapla ilgileniyorsanız yorum kısmı kapanana kadar yorum bırakmanız yeterli.

Güle Güle Kakalar için Altın Kitaplar’a teşekkürler.

(Söylemesi bile komik!)

123 Yanıt

  1. yine yine varım 🙂

  2. Ben ilgileniyorum… hele de Çınar, okuduğumuz bir tuvalet kitabını benimseyip, bu sabah bana “anne ben bez bağlamak istemiyorum, hepsini çöpe atın” dedikten sonra :)) Haftasonu da, ilk kez kakasını tuvalete yapıp, sifonu çekip, “bay bay kakalar” dedi; ama devamı gelmedi 😀

  3. Bu kitabı istiyorum , çekiliş için bekliyorum bana çıkmazsa hemen gidp alıyorum ben de ne zamandır bu tarz bi şey istiyordum fakat vakitsizlikten bakamıyordum

  4. merhaba 39+3 günlük hamileyim son günlerim kızımın doğmasına az kaldı daha kızım doğmadan ona kitaplar almaya başladım sizin önderdiğiniz kitaplarıda özellikler alıyorum teşekkürler elif hanım.yazılarınız çok güzel sizi hergün takip ediyorum.

  5. bende istiyorum:)

  6. bende bendee:)

  7. Biz de variz, sans bize gulene kadar 🙂

  8. yine yeni yeniden:)

  9. durmadan yılmadan varız

  10. bu sefer bıze çıksın..=)

  11. bende istiyorummmm 🙂

  12. Çok hoş bir kitaba benziyor 🙂

  13. umarım bu kez şanslı biz oluruz…

  14. inşallah bizim olur……

  15. katılmaya sonuna kadar devam…:)

  16. denemeye devam…

  17. Ben de istiyorummmmmmm

  18. bizde variz:)

  19. yurt dışınada gördere biliyormusunuz eğer öyleyse BENDE VARIM :))

  20. biz yine burdayız oğlumla :))

  21. süpermiş!

  22. yine adayiz..

  23. buyuk oglum bu kitap icin buyudu sanirim. ama gobusumdeki icin katiliyorum. herkese ve tabiki once kendime iyi sanslar 🙂

  24. 🙂

  25. herkese bol şans 😀

  26. güzellll

  27. umarım şans bize güler bu defa..

  28. deneyelim sansımızııı

  29. Çok ilginçmiş…Ben de merak ettim.

  30. bunu bulamıyorum ve çok istiyorumm

  31. şansımızı bidaha deneyelim bakalımm..

  32. kitaba talibiz

  33. Kuzuşumla beraber biz de varız:)

  34. bakalım bu sefer olacak mı?

  35. şansımızı bir daha deneyelim…

  36. BENİM ŞİMDİ GEÇEN HAFTAKİ KİTAP HEDİYEM GELDİ.MAHALLENİN EN MUTLU YUMURCAĞI.TEŞEKKÜR EDERİM.SİZLERE BAŞARILAR.ELİF HANIM BEN BU HAFTA ÇEKİLİŞE KATILMIYORUM .KOLAY GELSİN.

  37. Bende cekilise katilmak istiyorum tskler

  38. Az kaldı biz de kullanıcaz inşallah:))

  39. Hadi bakalım bize gelsin… 🙂

  40. Şansımı deneyeyim 🙂

  41. çok beğendim harikaa

  42. hadi bakalım gene deneyelim şansımızı…

  43. blogcu anne bize de kitap ver.

  44. hadi bakalım şansımızı gene deneyelim…

  45. aaaaaaaaaaaa

    her yerde aradığım, bulamadığım, sorduğumda kahkaha ve tuhaf bakışlarla karşılandığım kitap.

    internette hiçbir yerde stok kalmamış olan kitap.

    çok istediğim kitap. çoooook.

    e ama sen bu güzel kitapları vrirken Derin’e lazım olacak diye endişelenmiyor musun?

  46. YINE DENIYORUZ…..SEVGILERR

  47. ahh ahh en onemli sorunumuz keşke bize çıksa..

  48. biz bu konuyu bahara ertelemiştik.biz de bu kitabı istiyoruz.

  49. bizde varızz 😀

  50. bizde varizzz

  51. denemekten vazgeçmeyeceğim…. 🙂 🙂 🙂

  52. Bende varım

  53. Bizde varız:)

  54. ilk kez katılıyorum bende varım.

  55. Hala bezi bırakmamış bir 2,5 bebesi olarak biz de talibiz :))

  56. Bayıldım ismine 🙂

  57. bana ciksin bana ciksin bana ciksinnnn

  58. Cok komik bize çıksın :))

  59. bir türlü ayrılamıyoruz kakadan. beni de yazın lütfen…

  60. biz de varız.. Yiğit oğlum için.
    sevgiler
    gorki

  61. mrb blogunuzla yeni tanıştım güzelmiş 🙂

  62. kesin bana çıkacak,garanti:)

  63. Bizim için tam zamanı :)))

  64. Bizim için de tam zamanı.. İlk kez katılıcaz kitap çekilişine..Kısmet..

  65. OFF OF ÇİŞ İ HALLETTİKTE KAKA HALA KÜLOTA,ORAYA YAPILMASI GEREKİRMİŞ ÇÜNKÜ…BİZE ÇIKSINNN….

  66. Biz de şansımızı deneyelim.

  67. elif hanım sizi uzun süredir takip ediyorum.ve bu kitabı dün işyerinde bir arkadaşım söylemişti akşam iş çıkışı bir iki yere baktım ve bulamadım.

    evet bizde istiyoruz.

  68. belki bize çıkar

  69. […] This post was mentioned on Twitter by Selin Biçer, Blogcu Anne. Blogcu Anne said: Hediye Kitap: Güle Güle Kakalar: http://wp.me/py3ib-2S0 […]

  70. ÇOK KOMİK, BANA ÇIKARSA SERENİN OĞLU CEME HEMEN HEDİYE EDECEĞİM:)

  71. eğlenceli bir kitap ,umarım bize çıkar

  72. boynuma sarılıp ağlaya ağlaya kaka yapmasını engelleyecekse bana çıkmasa da gider alırım ben bunu 🙂

  73. ÇOK EĞLENDİM, KİTABIN RESMİNİ GÖRÜNCE. bİZE GELSİN….

  74. Benim bir isteğim olacak belki ilginç gelecek ama ben meraklı minik dergisini yeni keşfettim ve çok beğendim. Sizin yolunuzla siteyi ziyaret eden arkadaşlardan bir isteğim olacak.Derginin eski sayıları elinde olan arkadaşlar var mı acaba?

  75. Ben de bu kitabı duymuş ama aramış aramış bulamamıştım. Bana çıksa ne güzel olur. 2 yaşını doldurmuş kızıma baharda vereceğim tuvalet eğitiminden önce :))

  76. Hosgelsin kakalar kitabi Kutuphanemizeeee:))

  77. Çok merak ettim.Umarım bize çıkar…

  78. Hmm, tam başucu kitabı 😛

  79. ben de varim

  80. bizde varız denemeye devam..

  81. Kakali bezini saklamasi icin annesine aglayan yigenime yardim eder umarim. 🙂

  82. işte tam bizlik bir kitap hadi bakalım inşallah işe yarar:)

  83. ben de varım,her zaman 🙂

  84. bu sefer talih bize güler inşallah 🙂

  85. bizde varız…

  86. canım ….34aylık olup hala tuvalet alıskanlıgı kazandıramadıgım oglum ıcın bu kıtabı bu sefer ıstıyorummmm…lutfennn

  87. bu tam bize göre 🙂

  88. biz de variz

  89. bu sefer bize çıksın:(

  90. Güle güle kakalar 🙂

  91. Şans meleğimiz bizi bulsun…

  92. Öncelikle tebrik ederim. Çok hoş bir kitaba benziyor. en kısa zamanda tedarik etmek gerekir diye düşünüyorum. saygılar

  93. Ben de şansımı denemek istiyorum, minik kuzenim için 🙂 Teşekkürler…

  94. son yorum belki şans getirir 😉

  95. Benim olsaa…

  96. şansımı deneyim

  97. ben de varım

  98. bu cok guzelmis acaba bize cikarmi tamda Gizel’imi tuvalet kullanmaya nasil ikna edecegimi dusunuyorken karsima cikti… harika

  99. 34 aylık bebem icin cok acele lazim bana:))

  100. Hadi bakalim yine yeniden sansimizi deniyoruz Ada kiz adina 🙂

  101. bize çıkmasını çok isterim

  102. Minik kızımında kakasını yapamama sorunu var,kaka yapacağı zaman kendini öyle bir sıkıyor ki çıkmasına izin vermiyor.sanırım korkuyor.Çıkarsa sevinirim yani kitap:))

  103. galiba bu defa bize çıkacak:)))

  104. Defnenaz için katılıliyorum bende…

  105. şansımı deniyorum…

  106. biz de istiyoruzzzzz:))

  107. Tekrar deneyelim şansımızı değil mi?

    Herkese iyi şanslar

  108. 🙂

  109. kızımın çşansına bende istiyorum kitabı

  110. Biz de varız 🙂

  111. biz yine yılmıyoruz…..

  112. yine deniyoruz şansımızı…

  113. ben de:)

  114. bizde varız..tam da tuvalet eğitimi vermeye çalıştığım şu dönemde süper olur..

    sevgiler..

  115. Şansımızı deniyelim.

  116. tekrar deneyelim

  117. 🙂 Deneyelim şansımızı bir kez daha elbet birgün şans yüzümüze gülecek 🙂

  118. bende isterim

  119. 19 aylık oğlum için, şansımızı deyelim

  120. yaşasın yorum kısmı daha kapanmamış…inşallah bu sefer şanz yüzümüze güler…

  121. ‘Bay bay bezim’ bizde pek işe yaramadı. Bakalım bu nasıl etki edecek?

  122. bizde kaka sorunu yasayanlardaniz biz de istiyoruz…….

  123. ben de bir arkadasima hediye etmek icin istiyorum 🙂

Yorumlar kapatıldı.

