“Erkek dolu bir evde yaşamanın anahtarı” bu olabilir mi?

Bu kitabı okuyorum. Ve nasıl oldu da daha önce okumadım diye hayıflanıyorum.

Hep duyduydum da, sıra gelmediydi bir türlü. Sırası batsın.

“Ben kızların arasında, kızlarla büyüdüm. Oğlan çocuğu nedir, nasıldır, ne ister bilmem. Birisi bana anlatsın!” çığlıklarıma yanıt oldu bu.

“Bu kitap sadece oğlumu değil, kocamı da daha iyi anlamamı sağladı” demiş bir okur.

Darısı başıma.

7 Yanıt

  1. Türkcesi var mıdır acaba

  2. Elif kitabı nerden bulabiliriz?

  3. […] şeyi anlıyor. Her şeyi biliyor. Dün, kitaptan bir bölüm okuyorum babasına: “… boys are more active and slower to develop impulse […]

  4. mrb elif hanım bu kitabı merak ettim açıkcası ama şu sıralar oğlum çok vaktimi alıyo vakit ayıramıyorum kitap okumaya siz okurken ilginizi çeken ipucu niteliğindeki bilgileri aktarırsanız memnun olurum..Her gün takip ediyorum bloğunuzu iyi günler…

  5. […] Raising Cain adlı kitabı okuyorum demiştim. Ne zamandır, daha doğrusu çok uzun zamandır, daha doğrusu “erkek annesi” olduğumdan beri okumak istediğim kitap buymuş meğer. (Maalesef Türkçesi henüz yok. Geçen gün kitapçıda Oğlumu Yetiştiriyorum ve Kızımı Yetiştiriyorum adlı iki kitap gördüm. Çeviri değil, yazarı Mine İzgi. Okumuş olanlar varsa yorumlarda görüşlerini belirtirlerse sevinirim) […]

Bir Cevap Yazın

