Bir dolap dolusu kitap sahibini buldu

İyi Cüceler’deki Bir Dolap Kitap çekilişine gittik bugün.

Dolabı yazmaya başladıklarından beri keyifle takip ettiğim, her gün okuduğum Banu ve Yıldıray çiftiyle de tanışma imkanı buldum böylece.

Çekiliş, katılımcıların çoğunluğu küçük çocuklu olduğundan ve geç geldiğinden olsa gerek, planlanan saatten biraz daha sonra başladı. Masanın üzerindeki “dolap dolusu” kitap ve Banu’nun elleriyle yaptığı, üzerinde Moli ve Olaf’ın resimlerinin olduğu bez torbalar dikkat çekiciydi.

Yıldıray ilk talihliyi Banu’ya çektirdi.

Ardından oradaki hemen herkes bir isim çekti. Tabii Deniz de…

Derin’e de çektirmek istedim ama o sırada boya kalemlerini gözüne sokmaya çalışmakla meşguldü.

Derin’in çok eğlendiğini gören Deniz de boya kalemlerine ortak olmak isteyince ortalık biraz karıştı.

Bu sırada çekiliş devam ediyordu.

Maalesef biz sonuna kadar kalamadık. Babaannemin ölümünün birinci senesiydi bugün.  (Ne çabuk geçti bir sene, inanamıyorum.) Evde mevlüt, yemek, bir sürü bir şeyler vardı, ona yetişmemiz gerekiyordu. Zaten hareket de Derin’e fazla gelmiş, mızırdanmaya başlamıştı. Biz de İyi Cüceler’den ayrıldık.

Ayrılmadan hemen önce bize bir sürpriz yaptı Derin. İyi Cüceler’in tam ortasında, sürünerek kitap raflarına ulaştıktan sonra önce dizlerinin, sonra da ayaklarının üzerine kalkarak kendi alanında bir ilki (tutunup kalkma) gerçekleştirdi. Aşağıdaki fotoğraf, bahsi geçen andan az önce çekildi.

Her ne kadar dahil olduğumuz okul öncesi çekilişinde şans bize gülmediyse de, çok güzel bir zaman geçirdik İyi Cüceler’de. Bir Dolap Kitap sayesinde.

Banu ve Yıldıray’a, önce dolabı açtıkları için, sonra da bu güzel günü organize ettikleri için teşekkürler. Darısı her seneye.

Kitap kazananların tüm listesi ve diğer ayrıntılar yarın Bir Dolap Kitap‘ta olacakmış, kaçırmayın. Ben birkaç tanıdık ismi yakaladım, ama söylemem.

12 Yanıt

  1. ne güzel orada olabilmişsiniz,umuyorum ki bir sonraki çekilişi başka bir ilde yapabilirler ve bizlerde Banu ve Yıldırayı tanıyabiliriz.

  2. Kitap çıkmasa da o ortamda olup sanal olarak tanıdığım insanları görebilmeyi isterdim. İnşallah bir daha ki sefere…

  3. Ada’nın ikiye on dakika kala uyumasından dolayı kaçırdık maalesef bu buluşmayı 😦 Orada olabilmek çok isterdik.

  4. Offf ne büyük şans. Senin ve çocuklarının adına çok sevindim.

  5. Güzel bir gündü. 🙂

  6. benim bu Derin’i yiyesim geldi,ne kadar tatlı olmuş sıpa::)

  7. Çok teşekkür ederiz!!! Hem seni tanıdığıma, hem de Deniz ve Derin ikilisini kanlı canlı gördüğüme çok sevindim Elif. 🙂

  8. Banu ve Yıldıray, varsa sanal nazarlık diye bir kavram, takmaları gereken bir çift. Dolap’ta verdikleri pozitif enerjinin kat be katını yüzyüze görünce alıyor insan.

    Çiğdem’e katılıyorum. Dolap bu sene büyüsün, kocaman olsun ki seneye başka illere de gidebilsin. Ne güzel olur.

  9. Biraz alakasiz olacak ama: tokana bayildim :-))

    • Ha ha! Ben de çok beğendim, ne yalan söyleyeyim. Koton’dan aldım, yüzde 50 de indirimdeydi üstelik. Üçlü bir set bu, ama en güzeli buydu 😉

  10. Elif bizim ufaklıkları da ünlü yapmışsın 🙂

    • Fotoğraf makinemi evde unutunca çok az resim çekebildim. Yoksa çok daha fazla resim çekmek istiyordum.

Bir Cevap Yazın

