Şarap gibi erkekler

Bilgisayardan uzaktım gün boyunca. Şimdi, bir yandan neler olup bitmiş diye gezinirken göz ucuyla da Altın Küre ödüllerine bakıyorum.

Amerika’dayken bunu, ama özellikle de Oscar’ları kaçırmazdık hiç. Hatta, boş adamız ya o zamanlar, kazanmasını istediğimiz bir film varsa, onun aday olduğu daldaki filmlerin hepsini seyretmeye çalışırdık ki “tarafsız” bir karar verelim. Bir nevi sinema eleştirmeni olmaca, kendini Atilla Dorsay sanmaca durumları.

Her neyse… Gelelim konumuza… Az önce ödül töreninde Robert Downey Jr.’a takıldı gözüm. Geçenlerde, Turist filmini seyrettikten sonra Facebook’ta Johnny Depp için sarf ettiğim “Şarap gibi adam mübarek. Yaşlandıkça güzelleşiyor” sözlerimi tekrarladım onun için. Sonra da oturup diğer şarap tadındaki aktörleri geçirdim aklımdan. Benim listem, önem sırasıyla, aynen de şöyle çıktı ortaya:

  1. Johnny Depp
  2. George Clooney
  3. Matt Damon
  4. Robert Downey, Jr.
  5. Tabii ki Chris Noth. Ve hayır, bana martini ısmarlamış olsa da listede daha ön sıraya geçemiyor maalesef.
  6. Ve hatta Leonardo Di Caprio. Titanic zamanındaki çıtır sarışın görüntüsünü korumaya devam etseydi [babannemin deyişiyle] “sarı çıyan”dan öte gidemeyecekti benim için. Ama o da yaşlandıkça güzelleşiyor. Oyunculuğu da cabası.
  7. Jeffrey Goldblum – bence bu adama hak ettiği değer verilmiyor, yazık oluyor.

Yabancı aktörleri ön plana çıkarırken milliyetçi duygularımızı bir kenara bırakmayalım. Amerikalının canı can da, bizimkisi patlıcan mı? Bizim de var şarap gibi erkeklerimiz, yok mu? Hatta bunlardan biriyle fotoğraf bile çektirmiştim bundan birkaç sene önce.

Selvi Boylum, Al Yazmalım‘dan beri hayranıyımdır kendisinin. En yakın arkadaşlarımdan birinin düğününde nikâh şahidi olmuştu, bu fırsatı kaçırır mıydım?

Sizin “şarap gibi erkek” listenizde kimler var?

29 Yanıt

  1. Yavuz Bingöl…

  2. Bak, Fikret Kuşkan’ı unuttum. Gerçi Hanım’ın Çiftliği’nden sonra bayağı bir sarsıldı gözümde ama… Yine de hakkını yememeli.

    • ahhh evet nasıl ezdi o rol onu, oysa Mustafa Hakkında Hertşeyi izlerken nasılda aşık olmuştum Fikret Kuşkana.

  3. bir derin ahhhh çekerek yazayım ben de 🙂

    1) her daim liste başım Mehmet Günsür…
    2) josh holloway, tekila mübarek.
    3) joaquin phoenix, severim yara izlerini ben çünkü 🙂
    4) jude law
    5) richard gere
    6) veee eduardo noriega, çok dahiyane bir “keşif”tir bu da!

  4. Tarık AKAN
    Erol EVGİN
    Uğur DÜNDAR

    Bu saatte ilk aklıma gelenler bulanlar 🙂

  5. jon bon jovi;
    gençtim gençti, yaşlandım , o eskisinden de genç!!!!

  6. johnny depp, hugh jackman (nasil unuttunuz ya- bi icim su), jude law, george clooney, mehmet gunsur, xavier bardem.

    brad pitt su gozluklerle iyice jack nicholson’un izinden gitmeye basladi, olmuyor, ayip oluyor.

  7. Sean penn 🙂 hastasıyım

  8. Johnny depp, jude law, leonardo dicaprio bi de bruce willis derim ben ilk aklima gelenler. Ah heath ledger ah, yaslanabilseydi belki en sahane sarap o olacakti…

  9. cok uzgunum ama benim favori aktorumu benden baskasi bilmiyor:)))) canimin ici birtanecik esimmm:)))) hergun daha da bir yakisikli oluyor:)))))))) ciddiyim evliligimizden bu yana (alti ustu 3 sene oldu ama ) tum arkadaslari da ayni fikirde:))))

  10. Robert De Niro kesinlikle, fotonuza da bayıldım, bayıldım…

  11. kesinlikle
    1.johny deep
    2.ben affleck
    3.xavier bardem

  12. Mehmet Aslantuğ 🙂

  13. ben bunlara kısaca ‘küsel adam’lar diyorum :)) benim son zamanlardaki favorim mete horozoğlu.

  14. Keanu Reeves ve tabi ki Tom Cruise…

  15. bütün isimlere katılıyorum efem:)

    not: Elif kocan bu yazıyı okudu mu acep:)

  16. Mehmet Günsür tabiki..

    Gülmek bir adama bu kadar mı yakışır yaaaaaaaaaaaaaa:-)))))))))

  17. Ashton Kutcher

  18. Orlando Bloom tabii ki

  19. Mehmet Aslantuğ

  20. o değil de, türkiye’de robert downey jr.’ın adaylar hakkında söyledikleri bir altın portakal’da ne zaman söylenebilecek?

  21. Sean Connery kimsenin aklına gelmemiş anlaşılan 🙂 James Bond filmleri döneminden günümüze kat ettiği yol müthiş!

    • hah Pelin, benden uzun yaşayacaksın.. ben de şan kaniri severim.. the Rock’taki herif o gençliğindeki tıfıllığına beş basmakta..
      beri yandan, bu aralar en büyük aşkım Robert Downey Jr.. geçenlerde ara tara “bak şu köpeğe” filmini bile buldurup izledim.
      adam iyi bir jön, yüz, hele ki o sürmeli gözler etkileyici mi etkileyici.
      ama tv roportajlarını, yani gerçek halini sevmedim. ben sanırım esasen Tony Stark’ı seviyorum :)))
      Ve tüm zamanların en yakışıklısı da Alain Delon’dur bunu da bildirir kaçarım …

Bir Cevap Yazın

