Neler olacak neler…

Bir seneyi aşkındır WordPress.com’u kullanıyorum. Yetti. Daha doğrusu yetmedi. Yetmiyor. WordPress.org’a geçiyorum.

Bu ne demek? Özgürlük demek. Ne zamandır aklımda olan şeyleri hayata geçirebileceğim demek.

Öncelikle tasarım değişecek. Fenalık geldi bu pembeli, cici bici, incili kızdan. Bu ben değilim kardeşim. Bu kadar cici değilim ben.

Navigasyonu kolaylaştırmak istiyorum. Etiketler almış başını gidiyor. Zart demişim tag’lemişim, zurt demişim etiketlemişim. Kategoriler desen bin tane. Gereksiz gelmeye başladı hepsi. Topunu yok edesim var. Yolunu bulur di mi herkes? Yoksa bulamaz mı? Hm?

En büyük değişiklik, ya da yenilik diyeyim, forum olacak. Okurlardan ne zamandır gelen bir istek bu. Yazılarıma gelen yorumlarda da sadece bana değil, birbirlerine de laf atıyor okurlar. Belli ki konuşmak, danışmak istiyor insanlar. Forumda yapabilecekler bunu. Bir yandan da, bana “katı gıdalara geçeceğim, tavsiye edeceğiniz tarifler var mı?” şeklinde gönderilen soruları da oraya yönlendirebileceğim. Çünkü her soruya cevabım yok. Keşke olsaydı.

Bunlar arka planda oluyor şu anda. Yakın zamanda gün yüzüne çıkacak. Ama tamamlanmadan sizin de fikrinizi almak istedim. Ne de olsa benden çok siz okuyorsunuz! Yukarıdakilerle ilgili düşünceleriniz nedir? Özellikle de navigasyon konusunda: Nasıl geziniyorsunuz bu blogda? Etiketleri, kategorileri kullanıyor musunuz? Başka eklemek istediğiniz, şunu şöyle yapsan, bunu böyle değiştirsen ne güzel olur diyeceğiniz şeyler var mıdır? Yorumlara yazabilir ya da bana özelden mail gönderebilirsiniz: blogcuanne@gmail.com

28 Yanıt

  1. hergün bi kaç kez bakıp okuyorüm.belki sizden bile çok hatırlıyorumdur neler yazdığınızı.siz en iyisini bilirsiniz.

  2. en çok anasayfanızdaki başlıklardan konuyu seçip okuyorum.yan taraftaki etiketleri hiç kullanmadım şimdiye kadar. zaten çok karışık oralar 🙂 Bir de konular kısmınız iyi. Oradan da hangi konuda beslenmek istiyorsam orayı seçiyorum. Yalnız “kim ne dedi” kısmında neye göre takipçilerin isimleri çıkıyor onu anlamadım.

  3. Bence anasayfada her yazının kısa kısa halinin alt alta sıralanması olayı çok güzel. Bunu koruyun derim. Diğer bloglarda yazıların tümü ilk sayfaya konuyor.Şöyle tüm yazılara bir anda bakabilmek güzel oluyor.

  4. forum fikri güzelmiş,sohbetler daha derli toplu olur hem…

    • BUNADA KATILIYORUM BEN CE ARTIK Bİ FORUMDA BULUŞMAMIZIN ZAMANI GELDİ. BUNUDA EN İYİ ELİF YAPAR 🙂

  5. Etiketleri ben de kullanmıyorum, ben o gün ne yazmışsan onu okuyorum. Bu resmi ben sevmiştim, cicili bicili incili kız şirindi doğrusu ama sen öyle değilsin, saçı başı dağınık, pasaklı birini bul dermişim. 😛 Kimse ciddiye alıp cevap yazmasın tamamen şaka.

  6. etiketleri kesinlikle kullanıyorum ben. mesela derin’i uyutma çalışmalarını okurken bir sürü siteye göz attım senin etiketlediklerin sayesinde. bir önceki deneyimlerine, başka bir annenin konuyla ilgili yazdığı blog sayfasına kadar senin sayende okudum. lütfen aynı şekilde devam et yenisinde de. çünkü tek tek incelemek çok zor. çok vakit alır. ama ilgilendiğin konuyla ilgili bir yazı okurken, aynı konuyla ilgili başka bilgilere yazının içindeki etiketlerden ulaşmak çok yardımcı oluyor bize 🙂

    • ben de navigasyonda etiketleri cok kullanan birisiyim. Etiketlemenin (tagging) faydalari saymakla bitmez:):
      1. kati konu kategorizasyonu, senin gibi cok yönlü yazan biri icin cok zor, tagler daha flexible bir kategorizasyon sagliyor. Kolayca yeni kategoriler yaratmani sagliyor.
      2. bir yazi bir kac konu icerebilir, etiketlemeyle bunu belirtmek cok kolay.
      3. yandaki etiket bulutundan, hangi konularda ne kadar cok yazdigin anlasilabiliyor.
      Kisacasi etiketlerle aradigina ulasmak daha kolay. Tek dikkat edecegin sey, etiketlerini istikrarli bir sekilde kullanip, ayni anlamda iki etiket yapmamak, bir konunun hep sabit bir etiketinin olmasi.
      Forum fikrini de cok begendim, yorumlardan daha rahat bir tartisma ortami olur. Cok kolay gelsin, merakla yeni dizaynini bekliyoruz:).

    • KESİNLİKLE KATILIYORUM. O YAZIDA BEN DE SAATLERİMİ GEÇİRMİŞTİM.

  7. hım simdiki haline gore gelisme adina zorlasip karmasik hale gelecekse sahsen hic istemiyorum bu haliyle basit yorucu degil ve doyurucu elifim..

  8. biz seni her halinle okuruz.

  9. ben de etiketleri ve kategorileri beğeniyorum..

    yine de her halinle okurum seni 🙂

  10. Bence de etiketler kesinlikle kalmalı, ben ihtiyaç duydukça bakıyorum, çocuklarımız büyüyor, şimdi ihtiyaç olmazsa yarın olabiliyor. Günlük yazıları elbette okuyoruz ama etiketler olmazsa olmaz bence…

  11. kesinlikle anasayfanızdaki tema değişmemeli, yani başlıklar altında kısa anlatımların olması tüm konuları görebilmemizi sağlıyor tek sayfada. etiketler için olmasa da olur demeyeyim o zaman ama, acaip karışık görünüyor ve göze hitap etmiyor bu durum da. düzenlenebilir, daha görsel olabilir.

  12. bende aradigimi bulmak icin zaman zaman etiketleri kullaniyorum.ama ana sayfanin temasi degismesin lutfen,cunku yazilari cok net ve rahat gorebiliyoruz.simdiden kolay gelsin

  13. ben de her gün takip etmeye çalıştığım için anasayfada en son yazdıklarınızı okuyorum, Birde takıldığım konuda arama butonunu kullanıyorum. Ama mesela derin ve deniz ilgili geçmiştede ay ay neler yazıldığını okumaktan acayip keyif alırdım şuan bunları bulmakta çok zorlanıyorum:)) ama yinede her soruma bir cevap buluyorum burada:))

  14. bence geç bile kaldın değişim için.blog olayı daha amatör bence.etiketler falan çok yorucu,fazla kalabalık..sonuna kadar destekliyorum.değişim gelişimdir…

  15. ben yeni üye oldum sayılır, kızımdan dolayı çok takip edemiyorum ama fırsat bulupta bilgisayarı açtığimda direk bloğunuza yöneliyorum sıraladıklarınızın hepsini bi şekilde tıklatıp merakla okumaya çalışıyorum ve gerçekten birçok soruma yanıt buluyorum ve ilk defa bir blogda yorum yapıyrum genelde okur ve geçerdim biraz bu konularda pasif biriyimdeo yüzden.samimiyetinizden ve doğallığınızdan olsa gerek ;))

  16. HAYCANLA YENİLİĞİ BEKLİYORUM….

  17. Elif wordpressle ilgili yardım konularını bulabileceğim Türkçe bir site biliyor musun? Ben birçok basit şeyi keşfedemedim hala.

  18. Bookmarklarimda ilk siradasin, senden daha cok giriyor olabilirim 🙂 anneligin ilk zamanlari 10-15 blog vardi, bir sen kaldin bir de nurturia. Yaaani ne yapsan olur 🙂 forum moderasyonu cok zor olmayacak mi senin icin? Bir suru baslik, yazilar. Sonunda birilerini ise alman gerekebilir 🙂 reklam alsan bile olur vallahi!

  19. cok güzel bir fikir (: SIKI takipciniz olarak sabirsizlikla bekliyorum.

  20. Ben aslında senin takip ettigin blogları da merak ediyorum. Hatta İngilizce hangi blogları takip ediyorsun diye soracaktım. Bahaneyle simdi sorsam 🙂

  21. Heerkese çok teşekkürler. Hepsi çok önemliydi bu yorumların. Hepsini dikkate alacağım.

    BERNA – listeyi toparlayayım, öyle yer vereyim.

  22. bide sey olsa genellikle cocuklarin uyuma saatlerine denk gelen “chat” bölümü. günlük üzerine konusmak/yazmak/danismak/fikir alisverisi yapmaca gibi bi yer olsa (: ama sadece anneler icin tabiki

Bir Cevap Yazın

