Erdemli insan Alpay Erdem

Uykusuz dergisi yazarı Alpay Erdem, iki hafta önce emzirmeyle ilgili yazdığı yazısının ardından bu haftaki köşesinde bir özür yazısı yayımladı.

Sadece özür yazısı yayımlamakla kalmadı, “Emzirme Reformu’ndan da bahseder misiniz?” ricamı dikkate alarak Emzirme Reformu’nun web sitesine yer verdi.

Okuyamayanlar için, Erdem yazısında şöyle diyor:

Son olarak, bundan iki hafta önceki köşemde arabada bebek emziren bir anneyle ilgili bir cümle yazmıştım. Anneleri incitmiş o cümlem. Her ne kadar dikkat de etsem bazı hassasiyetleri gözden kaçırabiliyorum. Başta anneler olmak üzere kırdığım herkesten özür dilerim. (http://www.emzirmereformu.com)

Bizleri kulak verdiği için kendisine çok teşekkür ediyorum.

6 Yanıt

  1. yakışır 🙂

  2. Kizarken kizdik, simdi takdir ve tesekkur etme sirasi 🙂 Tesekkurler Alpay Erdem :))

  3. Özür dileyebildiği için insanları takdir ediyoruz yahu! O derece kötü insani durumlar demek ki…

    Alpay Erdem hakkında yazdıktan sonra gelen tepkiler dolayısıyla ben özür diledim bir yazıyla! Adama yazık etmişim…

    • Özür dileyebilmek gerçekten bir erdem bence. Herkes dileyemez ki… Benim yakın çevremde bile hatalı olduğunu bildiği halde “özür dilerim” kelimelerini sarf edemeyen bir sürü insan var. Halbuki ne iyi geliyor insana. Ve özür dileyen kişiyi küçültmediği gibi, tam tersi, büyütüyor.

  4. Tebrik ediyorum hicbir bahane bulmadan ozur dilemek en buyuk “Erdem”.

Bir Cevap Yazın

