Hediye ürün: Narponum

Bu hafta hediye kitap uygulamasında bir değişiklik yapmaya karar verdim. Aslında bugünün ürünü teknik olarak bir kitap. Kitap şeklinde basılmış bir kuponlar topluluğu. Daha doğrusu bir kupon kitabı. Kısaca Narponum.

Narponum’u hazırlayan yine bir girişimci anne. Eczacı Eda Uğurlu Nazlı, aktif olarak mesleğini yapmaktan vazgeçince kendine farklı bir iş alanı yaratmış ve Narponum’u çıkarmış ortaya.

Şöyle anlatıyor Narponum’u:

Narponum Türkiye’nin ilk ve tek hamile-bebek-çocuk odaklı İndirim Kupon Kitapçığıdır. Gıda, giyim, oyuncak, kırtasiye, bebek ve çocuk mobilyası, elektronik, sanat, spor, kostüm tasarım, parti evi,çocuk kuaförü, doğum fotoğrafçısı, butik pasta hizmetine kadar çok çeşitli sektörlerden 55 kurluşa ait 119 adet indirim kuponu içerir. Kuponlar sadece İstanbul’da ve 31.12.2011’e kadar geçerlidir. NARPONUM aynı zamanda çocuklarıyla aktivite planlarken ailelere rehber niteliği de taşır. Özellikle sömestr tatili yaklaşırken hem aktivite seçiminde yardımcı olur hem de seçilen aktiviteden indirimli yararlanılabilir. www.narponum.com üzerinden ve sitede belirtilen satış noktalarından 25 TL’ye satın alınabilir. Bir kupon kullanılarak bile hemen kendini amorte ederek tasarruf edilmesini sağlar. Her kuruluşun kendi kuponu kendi merkezinde üzerinde belirtilen koşullar dahilinde kullanılır.
Kuponların heeeeepsini kullanacak olursanız, yani bebek odası, doğum fotoğrafı, sanat atölyeleri, çocuk kuaförü gibi hizmetlerin hepsinden yararlanırsanız bir yıl boyunca en az 5000 TL tasarruf edebilirmişsiniz.

Benim merak ettiğim kısmı kitabın sadece İstanbul’la sınırlı olup olmadığı ve kuponların online kullanma imkanı olup olmadığıydı. O da şöyleymiş:

İnternet üzerinden satışı olan bazı kuruluşlar kendi kuponlarının internet sitelerinde kullanımına olanak verdiler, bu bilgiler ilgili kuruluşun kuponunda yer alıyor (örn. kidomino, tırtıl kids, özellezzetler.com gibi kuruluşların kuponları kendi sitelerinde geçerli). Ancak her kupon online kullanımda geçerli değil.

Kısacası İstanbul’da yaşamıyor ya da buraya sık sık gelmiyorsanız şahsi kullanımızın için çok fazla anlam ifade etmeyebilir Narponum. Bana en çok bebek odası düzme aşamasında olan hamile aileler için kullanışlı geldi. Nitekim bebek mobilyası üreticilerinin ciddi indirimleri söz konusu.

Bir de, çok güzel bir hediye olur aslında Narponum’dan. Özellikle de, çok yakın olmadığınız ve ne alacağınızı bilemediğiniz bir arkadaşınızın baby shower’ına davetliyseniz, ya da çok yakın bir arkadaşınıza hediye almış ama onu biraz daha şımartmak isterseniz güzel bir alternatifmiş gibi görünüyor.

Narponum’la ilgileniyorsanız yapmanız gereken yorum kısmı kapanana kadar bu yazıya bir yorum bırakmak. Kazananı yine bu yazının altına yazacağım yorumla açıklayacağım.

55 Yanıt

  1. güzel bir fikirmiş

  2. fikir çok güzel , yakında doğum yapacak arkadaşıma hediye edebilirim.

  3. Narponum. cok guzel bir girisimcilik ornegi 🙂

  4. muthiş bir proje, talipliyim tabiiki de 🙂

  5. Ciddi anlamda yaratıcı bir fikir. Hem çok güzel bir hediyelik olarak kullanılabilir, hem de bireysel kullanımla avantajlarından yararlanılabilir.

  6. umarım ıhtıyacı olan kazanır …

  7. biz de istiyoruz efem…

  8. çok dahiyane bir fikir…özellikle bebek odası hazırlama aşamasında çok yardımı dokunur.burda şansım yaver gitmesede alınması gereken bir kitap ,hemde çok uygun fiyata.

  9. tebrikler! kadın girişimcilere hayranım!

  10. valla eşim çok beğenmiş,şansımı arttır dedi:)

  11. bende talibim bendee

  12. aa supermis bu sefer bize cıksın ya :((

  13. çok güzel bir kitapmış hediye olarak verilmesi fikri ayrıca güzel şansımı deneyeyim bende

  14. belki bu defa şans bizden yanadır.

  15. İlginç bir deneyim olacak..Bol şansım olsun:)))

  16. ben de ben de ben de…

  17. çok ilginç bir fikir.

  18. merhaba,çok güzel bir hediyeymiş.inşallah çıkar…

  19. çıkmaz demeyelim, şansımızı deneyelim 🙂

  20. Bir süredir indirim yapan sitelerden sonra bu kupon uygulaması da degisikmisYurtdisinda olduğunu biliyordum burada da olması guzel

  21. Muhteşem yaratıcı bir fikir. Tebrik ediyorum bu anneyi. Ve ben de henüz bebek odası yapması aşamasında olan bir anne adayı olarak talip oluyorum. İnşallah bize çıkar. 🙂

  22. Biz de talibiz…

  23. öğrendim, bir şans!

  24. Deneyelim biz de sansimizi

  25. Çocuklu tanıdıklarım için harika bir hediye. Katılayım bakalım. Ya tutarsa!

  26. ben de katılmak isterim.

  27. Çok güzel düşünülmüş.Bende oğlum için katılmak isterim.

  28. bizde varız…

  29. enteresan bir şeymiş, hadi bakalım

  30. ben de katılmak istiyorum

  31. şansımı deniyorum

  32. şansımızı deneyelim 🙂

  33. çok güzelmişş buu.. ben de talibim

  34. çok güzel bir fikir

  35. Bende bende bende. Hatta bana çıkmazsa kendime alcam bitane. Çünkü 4 aylık hamileyim eminim içindeki kuponlar çok işime yarar.

  36. talibim 🙂

  37. gerçekten yaratıcı bir fikir 🙂 ben de talibim 🙂

  38. Çok yaratıcı ve kullanışlı bir ürüne benziyor.

  39. İkizlerimin şansına ben de katılayım dedim 🙂

  40. beğendim, isterim de isterim.

  41. zamanlama guzel.

  42. bende beğendim

  43. Güzel bir fikir,kızımın odası için düşünebilirim…

  44. biz de isteriz

  45. Parmak kaldiriyorum…

  46. ilginçmiş…bizim de içinde bulunduğumuz sürece uygunnn:))

  47. Bizde talibiz:)

  48. dördüncü bebişimle kullanmak üzere bende talibim

  49. Biz de istiyoruz

  50. geçen haftaki kitabın sahibi kim oldu ki, duyurmadın elif 🙂

  51. orijinal bir fikirmis

  52. ilginçmiş..

  53. Oğlumun şansına…

  54. Bu sefer bize çıksınn ne olur:)

  55. Kazanan: Simla! Kendisiyle iletişime geçiyorum.

    Katılan herkese çok teşekkürler!

Yorumlar kapatıldı.

