Vatan Gazetesi’ni aldınız mı?

Vatan Gazetesi’nin Bizim Kahve ekinde tam sayfa Emzirme Reformu haberi var bugün.

Vatan Gazetesi yazarı, Ayşe’nin İkizleri‘nin Ayşe Aydın’ı geçenlerde bizimle yaptığı röportaja yer verdi.

Emzirme Reformu gönüllülerinden Tuğçe Erdemli Fişek (ve bebeği Atlas’la) birlikte soğuğa, buluta aldırmadan Taksim Gezi Parkı’nda düzenlediğimiz iki kişilik mini toplu emzirme etkinliğini takip eden sohbetin ayrıntılarına buradan ulaşabilirsiniz. Gerek arşivinize koymak, gerekse fotoğrafların geri kalanını görmek için bir zahmet gazeteyi edinin.

Aşağıda ise Vatan Gazetesi’nde bile bulamayacağınız fotoğraflar! Ayşe Aydın, Derin Doğan’la Taksim Gezi Parkı’nda göz göze görüntülendi! 

İşte Blogcu Anne farkı! Hiçbir paparazzinin yakalayamadığı bu görüntüler Blogcu Anne kamerasından kaçmadı. Nı nı nı nıııın!

Derin’in “bu da kim?” bakışlarını nasıl açıklamalı bilmiyorum. Bir 18 sene sonra görürüm seni Derin’ciğim. O zaman hayıflanırsın taş gibi kadının kucağında böyle taş kesildiğine.

Evet, ne diyorduk? Emzirme Reformu. Vatan Gazetesi. Haber burada. Okuyun, okutun.

Ayşe Aydın’a konuya verdiği önem için, bize vakit ayırdığı için ve keyifli sohbeti için çok teşekkür ediyorum.

13 Yanıt

  1. bunlar çok güzel haberler 🙂

  2. Çok güzel haber..:)

  3. Cok guzel bi roportaj olmus. Fotograflar da super:)) tebriklerrrr.

  4. Önce o bebeğin Derin olduğunu anlamadım. Niye öyle bakmış ki diye düşündüm sonra okuyunca anladım. Sahiden ne kadar şaşkın bakmış öyle. Çok şeker, tam ısırmalık…
    Hımm ne diyordum, evet çok güzel bir röportaj olmuş…

  5. elif şahanesin.

    var ya sayende gümbür gümbür çıkacak yasalar.merak etme bu yolun sonunda ışık var kesin.attığın attığımız hiçbir adım boş değil.

    röportajı bir solukta okudum ,ayşe hanım çok da duyarlı biri zaten bu mevzularda.umarım asıl okuması gerekenlerin gözüne gözüne girer tüm satırlar.

    bilhassa “Emziren anne şehirlerde tuhaf köylerde normal karşılanıyor”lafın öyle doğru ki.medenileşirken gerileyen bir toplum mu oluyoruz anlamış değilim:(

    emzirme reformu sobesiyle ilgili bir yazı yazmıştım blogumda.http://sitare-sevgidensevgilerle.blogspot.com/2011/01/nihayet-emzirme-sobesinde-ebeyim.html
    bir göz atarsan çok sevinirim.
    tüm annelere daha güzel yarınlar dileğiyle…

  6. süper.. alkış!

  7. süper, yazılı ve görsel basında daha da çok yer bulması dileğiyle… umarım yasalaşır ve yaşayacağınız manevi hazzı tahmin dahi edemiyorum.

    bir süre önce emzirmereformu.com ‘da paylaşmıştım başımdan geçen bir emzirme olayını.

    tenha bir avm’deki kahvecide, gayet kuytuda bir masada bebeğimi emziriyordum. ne bir yerim görünüyordu ne de aslında emzirdiğim pek belli oluyordu.. bebeğim sadece 2 aylık kadardı, ufacıktı çünkü.

    ne yazıkki birkaç masa ilerideki 3 tane bayan duyabileceğim kadar yüksek sesle “burada olacak iş mi bu, böyle yerlerde emzirme odaları oluyor, hayret bi şey ayıp yaa” şeklinde beni ayıpladılar.
    işin en ilginç tarafı ise 3 bayanın da yanında 1-2 yaşlarında değişen kendi bebekleri vardı!!!

    her anne dilediği yerde bebeğini emzirebilmeli, sonuna kadar destekliyorum. unutulmamalı ki süt kalitesi ve üretimi keyfinizin yerinde olmasıyla da son derece doğru orantılı… ben avm’lerdeki idrar kokan,havasız minicik odalara tıkmak istemiyorum kendimi ve bebeğimi. hic kimsenin bir yere saklanmak gibi bir zorunluluğu olmamalı…

  8. Derin çok tatlı,konu harika…Tebrikler!

  9. çok mutlu oldum hepimiz adına tebrikler

  10. 36 haftalık bir gebe olarak röportajı bir solukta okudum. ben kamuda çalışıyorum. bu nedenle bebeğimle daha çok vakit geçirebilmek için doğum izni bitiminde ücretsiz izin almayı düşünüyorum. ancak özel sektörde çalışan bir sürü anne için süt izni, ücretsiz izin başlı başına sorun haline getiriliyor. Umuyorum ki röportajda da dile getirdiğiniz gibi sağlık bakanlığının bebeklerin ilk 6 ay anne sütü ile beslenmesi konusundaki teşviki çalışma bakanlığı ile yapılacak ortak bir çalışma ile 6 ay ücretli izin haline getirilirse çok muhteşem bir şey olur.
    Çalışmalarınızı sonuna kadar destekliyorum.
    röportaj için ayrıca tebrik ediyorum.

  11. Sevgili Elif,

    Senin Super guclerin olduguna inanmaya basliyorum. 🙂
    Bu kadar seye nasil yetisiyorsun? valla bravo

  12. süper 😉

  13. tebrik ederiz. daha güzel haberler de duymak umuduyla

Bir Cevap Yazın

