Romantizmin bittiği nokta

Bir şeyi çok istemeyeceksin.

Çok istememiştim aslında da, plan da yapmıştım hani.

Sabah 10’da iniyordu Doğan’ın uçağı. “Beni almaya gelme, ben taksiyle gelirim” demişti. Tamam demiştim ama aklıma da koymuştum, gidecektim.10 gündür görüşmüyorduk, “hasretiyle yanmıştı gönlüm.”

Sabah erkenden uyandı çocuklar. Kahvaltı ettik birlikte. Heyecanla hazırlanmaya başladım. Plan tamamdı: Derin’i yatıracak, Deniz’i okula bırakacak, oradan da havaalanına devam edecektim.

Doğan uçak yere indiğinde beni arayacak, “Ben indim canım” diyecek, ben de “Tamam, evde görüşürüz” diye cevap verecektim. Hâlbuki o sırada dış hatlar terminalinde bekliyor olacaktım.

O, pasaport kontrolünden çıkıp taksi çağırma niyetiyle çıkış kapısına yöneldiği anda karşısına dikilecektim.

Beni gördüğü anda heyecandan elindeki bavulunu düşürecekti.

İşte o anda zaman duracak, insanlar donacak, bizse Türk filmlerinde olduğu gibi ağır çekimde birbirimize doğru koşmaya başlayacaktık.

Kavuştuğumuz anda onun kucağına atlayacak, ayaklarım yerden kesilecek, tek ayağım dizden kırık bir şekilde ona sarılacaktım. O halde birkaç tur dönecektik. Aynen filmlerdeki gibi.

Sonrasında geriye çekilip birbirimizin gözlerinin içine bakacak, hasretle öpüşecek, sımsıkı sarılacaktık.

O an, sadece birkaç dakikalığına bir tek ben olacaktım Doğan’ın aklında. Ne Deniz, ne Derin. Ben. Sadece ben. Benim de o.

Birlikte arabaya yürürken el ele tutuşacaktık. İşte ancak o sırada çocuklardan bahsetmeye başlayacak, Deniz’in, babasının Star Wars legoları getirmesini nasıl heyecanla beklediğini, Derin’in üst dişinin de çıktığını anlatmaya başlayacaktım.

O birkaç dakikalık romantizm bizi uzun süre idare edecekti.

Olmadı.

Sabah araba çalışmadı.

Dün akşamüstü okul dönüşü arabayı Deniz kilitlemek istedi. Anahtarı verdim.

Arabayı kilitlemekle birlikte bagajın da düğmesine basmış. Bagaj lambası bütün gece açık kalınca akü bitmiş.

Sabah Doğan “Ben indim!” diye aradığında ben dış hatlar terminalinde falan değildim. Yola bile çıkamamıştım. Sitenin içinde güvenliğin peşinden koşturuyor, arabayı çalıştırmak için deli danalar gibi ara kablo arıyordum.

Doğan taksiye atlayıp eve geldiğindeyse bir buçuk saatlik bir macera sonunda Deniz’i okula yeni bırakmış, saçım başım dağılmış, yüzüm gözüm toz duman bir şekilde evin içinde dolanıyordum.

Kapıdaki anahtar sesini duyunca, henüz emekleme çağındaki çocuğumla yarışmak pahasına da olsa önce ben koştum kapıya. Sarıldım, öptüm.

İşte tam o sırada Doğan’ın kendisine doğru emeklemekte olan Derin’e yan gözlerle baktığını gördüm.

Olay bitmişti. Çocuklar birkaç dakikalık romantizmi bile bize çok görmüşlerdi.

61 Yanıt

  1. Elif 🙂

    Gerçekten gülümsettin beni :))

  2. puhahahahaha

  3. Yazini okurken herhalde havaalaninda karsilasamadilar diye dusunmustum. Belki bu daha sinir bozucu olabilirdi. Dusunsene oraya kadar gelmissin, sonra esin taksiye atlayip gidivermis:(

  4. Çok güldürdün beni Elif, çok hoş gerçekten 🙂

  5. Süper 😀

  6. bayıldımmmmm…

  7. Kıyamam ya…
    🙂

  8. Hayali bile güzel Elif :))

  9. Off allahim,tam bir kara mizah 🙂

  10. next time inşallah:)

  11. Normal bir durum,iki çocuk olunca hep böle işte 🙂

  12. hayalini kurdugun anın suya dusmesin uzuldum Elifcim. ama bunları dusunmek bile seni mutlu etmiştir herhalde. Neyse baska sefere insallah

  13. Hahahaha, çoluklu çocuklu kadınsın Elif, romantizm neyine!! :))

  14. ççoookkk tatlısınn;))

  15. kıyamam ya 🙂

  16. ya en azından artık birliktesiniz 🙂

  17. Süperdi, çok güzel anlatmışsın, çok eğlendim ama tabi senin için hiç de eğlenceli olmamış. Neyse kavuştunuz ya gerisi boş artık. Sevgiler…

  18. bir yandan gözlerim doldu, bir yandan güldüm:))

  19. Şu anda kahkahayı basmamak için kendimi zor tutuyorum. Süpermiş…

  20. Ne kadar tanıdık bir durum. Dün gece bizim sıpa uyudu ve romantizmin (! 🙂 doruklarına yolculuktayken içerden bir ses viyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak !
    hırrrrrrrrrrrr

  21. bende geçen hafta eşim askerden izne gelirken buna benzer romantik hayaller kurmuştum ama hiiçbirini gerçekleştiremedim 🙂

  22. fonda da “only youuu” diye şarkı duydum sanki:) çok sevdim çok güzel bir öykü. evet sonu pek gerçekçi ama olsun hayat film değil zaten.

  23. cok isteyince olmuyor iste 😦 bizim de bu romantik dakikalara o kadar cok ihtiyacimiz var ki..

  24. geçmiş olsun Elif, artık bir dahakine:)

  25. ben oturup ağlardım sanırım şu anki ruh halimle.

  26. üüff be
    içim titredi,
    hem güldüm hemde gözlerim doldu.

  27. :))) süper ifade 🙂

  28. sanki hikaye bana okumaktan zevk aldığım bir yazarı çağrıştırdı. Ne kadar çok Marian Keyes veya Sophie Kinsella tarzı yazıyorsunuz. Yani tam bir gülümseten romanlar serisi gibi. Çok hoş yaa…

  29. ne yalan söyleyeyim, son satırlarında gözlerim doldu… çok tanıdık geldi…

  30. ayyy ayni ben ve ozkan :))

  31. :))))

  32. ay ne güldüm:)

  33. çok güzel bir hikaye :))

  34. Evet, romantizmi içimizde söndürmemek lazım:) Kimi zaman da romantik bir gece olmasını beklerken, hiç de öyle olmaz. Çocuğu vakitlice yatırıp şarap, cips hazırlar salonun kapısını bir açarsınız ki adam maç seyrediyor salonda bir tribün havası:))

  35. maalesef bazıları şeyleri çok istememek gerekiyor sanırım..olmuyor çünkü…
    aynı zamanda ifadeleriniz tanıdık ifadeler…
    sevgiler

  36. Hah! Ama süper ! O durumunuzu gözümün önüne getirdim de onca seneden beri hala böyle romantizm düşünmen (düşünmeniz) bile harika bir şey. Çocuklarımız olmadan hayatın ne kadar anlamı olabilir ki değil mi? Hayat boyu mutluluklar dilerim

  37. bu yazıyı eşinizde okumuşmudur?

  38. Romantizim mi?? o ne arkadaşım ???

  39. Hepsi canlandi gozumun onunde. Bazen ben de daha cok romantizm istiyorum. Eve gelince hep opusurduk ama artik kendimizi oglana kaptirip birbirimizi unutuyoruz.

  40. süper ya, filmi olur bunun:)

  41. Daha bir hafta olmadi.. hemen hemen ayni seyi yasadim… o anda kavusmanin sevinci ile cok buyutmemistim ama bu hikayenin en vurucu ve bence sinir bozucu olan kismi… tam hosgeldin diyerek operken gozun yan tarafa kayip bir anda cocugun ilgi odagi haline gelmesi 🙂 … tamam ikimizin cocugu , tamam ilgili baba, oglunu ozledi anladik… ama 30 saniyeni dahi sadece esine ayiramaz misin be adam :)… yine de seviyorum iste, ne yapayim…”

  42. aaahh ahhh başıma gelmişçesine okudum ve içim acıdı. 😦

  43. acı ama tatlı gerçek:)

  44. Bu planın suya düşmesi seni yıldırmamalı. Hatta çok kısa süredir yazılarını okumama rağmen seni tanıdığımı düşündüğümden, yıldırmayacağını biliyor gibiyim. Bence başka bir planla bu romantizmi hayata geçirebilirsin.
    Bu romantizm beni de şevke getirdi. Sağolasın.

  45. yaa olsun, bu yazı da yeter 🙂

  46. Ayy kiyamam Elif sana… sabah sabah iyi geldi bu bana.. unuttugum seyleri hatirlattin sagolasin..

  47. Ayy kiyamam Elif sana… unuttugum seyleri hatirlattin sagolasin..

  48. aayyyy yazikk yaa gercekten cok üzüldüm. (:

  49. Hahhaha 😀 Çok bomba olmuş ama!
    Eve gelip bunu anlattığında yine ufak bi romantizm olmuştur heralde :/

  50. Ah Elif, çok üzüldüm ama ben… Face ‘acil araba’ yazman yeterliydi; unutulmaz olacaktı…
    Kocalara Her Daim Sürpriz Hazırlamayı Seven
    Doğuştan Romantikler Derneği Eş Başkanı RKD :))

  51. Çocuklarımın babası olan adam bir zamanlar benim de sevgilimdi değil mi?

  52. Harika bir yazi. Az gulmedim 🙂

  53. siz böyle yazın yazın,iyice korksun gözüm bir 5 yıl daha bekleyim anne olmak için:))

  54. bayıldım yazıya , nasıl güzel nasıl içten 🙂
    çocuklar hep ön plana geçmeyi başarıyorlar her durumda 🙂

  55. sadece gülebilir miyim:))))))))))))))))

  56. gülmekten öldüm Elif…

  57. Siz beni tanımazsınız Nafiz abinin kuzeniyim Nursen ablanın sayfasında gördüm yazınızı gerçekten çok hoş ve güzel bir yazı burdanda tebrik etmeden geçemedim.

  58. Canım yaaa. Çok kötüüü 😦

Bir Cevap Yazın

