Anne itirafları

Slingo Mom, Sulidin‘i ebelemiş. Sulidin de beni.

Hemen yazdım.

  1. Derin’in demir ilacını vermeyi bazen atlıyorum. Günde üç kere ilaç mı verilir, el insaf be kardeşim!
  2. Emzirmeyi sevdiğimden çok, çocuğum için faydalı olduğunu düşündüğümden yapıyorum.
  3. İlk doğumumu ilaçsız neysiz yaptığımda, Deniz’e takmak için ALL NATURAL (tamamen doğal) yazılı bir önlük  almıştım. Bir iki taktım, sonra görgüsüzlük yaptığımı fark edip utandım.
  4. Bazı (!) geceler uyumayı sekse tercih ediyorum.
  5. Yemek yapmaktan hiç hoşlanmıyorum. Keyif için, misafir için yapacaksam neyse, ama her gün görev gibi yapmak… I-ıh, bana göre değil.
  6. Doğan’ın beni eleştirmesine gıcık oluyorum. Haklı çıkmasına daha da gıcık oluyorum.
  7. Bazen sesimi fazla yükseltiyorum. Özellikle de Deniz’e.
  8. Bazen… sadece bazen… yolda el ele yürüyen 50’li yaşlardaki çiftlere bakıp, Doğan’la yeniden baş başa kaldığımız günleri hayal ediyorum.
  9. Mıç mıç oyun oynamayı sevmiyorum. Bana kalsa Deniz’e tüm gün kitap okurum.
  10. Sırf üşendiğimden çocukları birkaç gün yıkamadığım oluyor. Nasılsa kış değil mi, idare ediyoruz.

Ben çok sevdim bu itiraf işini. Gerisini getireceğim.

44 Yanıt

  1. bu ebeleme nasil oluyor?? benide ebeleseniz de ben de rahatlasam Elif hanim 🙂

  2. bu ebeleme nasil oluyor?? benide ebeleseniz de ben de rahatlasam Elif hanim 🙂

  3. ben haftada bir yikiyorum, eski usül :))))

  4. 2 çocuğa rağmen eşine hala bu adar aşık olmana hayranım. Nazar değmesin.
    Kimse çocukla ne alakası var demesin hepimiz sorumluluklar altında ezilmenin ve en sevdiğinizin bile bunlardan köşe bucak kaçtığını görmenin aşkı nasılda öldürdüğünü biliyoruz.

  5. Ohhh çok rahatladım.Ben de birşey var sanıyordum ohhh hanımlar iyi ki yazmışsınız.İkizlerden sonra hayatımız çok değişti ben hep kendimi suçluyordum..İyi ki varsınız….

  6. Bu kadar da tesadüf olmaz.İki dakika önce sabahtan beri mızmızlanan oğlumu babasının kucağına verip bi taraftan bilgisayarı açarken bir taraftanda eşime ‘acaba bebek için acele mi ettik’ dedim. (bu arada dört yıldır evliyiz,Tuna’ da henüz üç aylık) Aylardır içimden geçiyordu da dile getiremiyordum.Belli ki bugün itiraf günü..

  7. Bu akşam yemek yerken eşim dedi ki “biz Nil’i ne zamandır yıkamıyoruz” 🙂 Aaa baktık ki 1 haftayı geçmiş farketmemişiz koşuşturmadan 🙂

  8. yazılarını okumaya doymuyorummmm ;))

  9. Bende bazen gece mızmızlandığında 5 dk duyduğum halde uyuyor numarasını yapıyorummm sonra yanına gidiyorum

  10. Gorevlerden nefret ediyorum, gorev olan herseyden :sex, yemek, temizlik, kocaya guleryuzlu davranmak ve pohpohlamak ve bakimli olmak..
    Dogal olmak ve dogal karsilanmak istiyorum..

  11. allah bilir benden ne itiraflar çıkar ???

  12. demir ilacımı bir kerede 3 damla veriyorum.yanlış mı yapıyorum

    • pardon bu d vitaminiydi.ama demir damlasını kansız olduğu için dr.umuz 15 dmlayı bir seferde veriyorum.oğlum 8 aylık.

  13. ELİF BIR KITAP YAZSANA SEN HAYATIM DIYE EMINIM ALANI COK OLUR (BENDE DAHIL)

  14. bende banyo yaptırmaya usenen bir benimdir sanıyordum valla vizdanım rahatladı 🙂 ayrıca bende esim tarafından elestirilmeye ve onun benim konusmamı yada yaptıklarımı taklit edip beni ti’ye almasına sinir oluyorum ay bende mi üstüme alınsam acaba bu sobeyi daha ne cok itirafım var…

  15. haftada 1, hatta bazen istemedigi icin yikanmayi 10 gunde bir banyo. cok pisiz :DD

  16. :):):)

  17. ayy bu aralar yıkanmak istemiyor bir de idrar yollarından biraz rahatsız yıkanmayalı iki hafta oldu dünkü olayımız buydu ben yıkanması için çabalıyorum ama kız arayı uzattığımız için banyodan soğudu istemiyor artık .Halbuki yazın banyoda abartısız 1 saat bazen 1.5 saat kalırdı.Ne yapsam da soksam diyorum ağlayarak yıkıyorum artık.

  18. ben de itiraf etmek istiyorum…
    1-kızımı benim tarafım severken hoşuma gidiyor; ama eşimin tarafı severken görmeye nedense birtürlü alışamadım.
    2-eğer gece uyandıysa, acaba tekrar uyuyuverir mi diye bekliyorum 1-2 dakka, baktım yatmıyor, anca kalkıyorum ve zoruma gidiyor 🙂
    3-haftasonu yemekle fln uğraşmak zoruma gidiyor
    4-çocuktan sonra eşimle aramıza bebiş girdi, tüm önceliğim artık bebiş ve eşim kaçıncı planda bilemiyorum 😦
    5-kızım başkasının kucağında sevimlilik yaparsa kıskanıyorum, bozuluyorum, almaya çalışıyorum 🙂
    6-kızımın babaannesinden çok ananesini sevmesini istiyorum. ve halasından çok teyzesini sevsin istiyorum…………..
    7-eşimin eleştirilerine gıcığım.
    bla bla bla

  19. Kelime kelime aynı itirafları yapabilirim…..
    :)))))

  20. 1)Defne’yle yalnız başıma sokağa çıkmaktan nefret ediyorum, haftasonları da eşim edışarı çıkalım diye yalvarmaktan nefret ediyorum.

    2)Kuzey’in inatçılığına karşı doktorumun önerisi olan n+1 kuralını uygulayamıyor oluşumun tek sebebi eşim ve annem, yalnız kalmak istiyorum oğlumla!

    3)Çocuklarım olmadan yalnız başıma tatile gitmek istiyorum.

    4)Dolaptaki bütün çamaşırlar ütüsüz, giyeceğimiz zaman ütülüyorum ve pişkin oldum artık, kendimi kötü kadın hissetmiyorum bu konuda.

    5)Eşimin benimle dertleşmediği kadar annesiyle dertleşmesine gıcık oluyorum.

    • :)) Dolaptaki utusuz camasirla kotu kadin olma arasinda nasil bir iliski var yahu? :))

      • eğer sizin de annenizin dolabındaki çamaşırlar hep ütülü, renk sırasına göre dizilmiş olsaydı, çoraptan nevresime kadar her şey ütülü olsaydı evlenene kadar, çocuğunuz olana kadar siz de her gün ütü yapsaydınız, yapamadığınızda kendinizi benim gibi hissederdiniz 🙂 işte böyle bir alaka var :)))

    • n+1 kuralını çok merak ettim açıkçası, biraz ipucu alabilimiyim?

      • n=hoşunuza gitmeyen, düzeltilmesi gereken ya da sizin yapmanız gereken davranış

        1=aynı hareketi ya da hareketsizliği sizin yapıyor olmanız.

        örnek: çocuğunuz her kaka yapmaya gittiğinde üstünü çıkartmak istiyorsa, onun ısrar ettiği kadar siz de çıkartmamakta ısrar edin.

        örnek2: eşiniz çoraplarını başucunda biriktiriyorsa, almayın, bırakın çorap tepeciği olsun.

  21. Hem Elif’in itirafları hem de hanımların yorumları muhteşem… Ohh be… Tek değilim :))

    Eşime ‘Size aktivite hazırladım. Gidin banyoda su savaşı yapın” dediğimde bu sadece ve sadece Ege’yi yıkamaya üşendiğimden :))

  22. Elif sayende bugün demir ilacını da D vitamini damlasını da düzenli verdim hahhaha :)))

  23. Güzelmiş 🙂

  24. Herkes gibi bende bayılıyorum sizin yazılarınıza bi arkadaş yazmış ya kitap yazsanız çok alan olur diye bende alırım mutlaka 🙂 oyun oynamaktansa kitap okumayı tercih ederim bende, yemek yapmayı da sevmiyorum….. bu liste uzar gider ama şimdi kızımla resim yapacağız , ha oyun oynamaktansa resim yapmayı boyama yapmayı da tercih ediyorum 🙂

  25. yazılarını okudukca rahatlıyorum yorumları okuyuncada benden olan benim gibi olan insanlar var diye biraz daha rahatlıyorum senin yazılarınıokuyana kadar ben hep kendimi tek sanıyordum 🙂

  26. 1, 2, 4, 8, 10. maddelerin altına imzamı atıyorum

  27. ohhhhh çok rahatladım siz benim için önemli bir annesiniz ve sizden bunları duymak çoooookkkkk rahatlatıcı…. niye çocuğumla oynamaktan zevk almıyorum acaba diye kendimi suçluyordum bende… 🙂 🙂

  28. İyiki siz varsınız ve yazılarınız var.. Kendimi iyi hissetmemi sağlıyorsunuz.. Yanlız olmadığımı bilmek bir çok konuda daha güçlü olmamı sağlıyor.
    İtiraf etmeliyim ki benim ipek böceğim de 1 haftadır yıkanmadııı 🙂 Ve itiraflarınızın hepsine katılıyorummm..

Bir Cevap Yazın

