Hediye ürün: Blackspade Termal İçlik

Bu haftaki hediye ürünümüz havaların bir ısınıp bir soğuduğu şu günlerde pek faydalı olacağını düşündüğüm bir şey: Blackspade Termal İçlik.

Neymiş bu termal içlik? Özel üretimli iplikler ve kumaş yalıtım bölgeleri sayesinde soğuğa karşı koruyan bir ürünmüş. Nefes alıp verme özelliği sayesinde deri üzerinde oluşan nem, kumaşın kılcal bölgeleri arasından havaya karışırmış. Çocuklar koştur koştur gezerken bile vücutları sıcak ve kuru kalırmış.

Blackspade, 2001 yılından beri dünya pazarına iç giyim, termal giyim ve pijama üretimi yapan Narkonteks firmasının markası. Yurt içinde YKM ve Boyner mağazaları da dahil birçok noktada bulunabiliyormuş. Firmanın tüm ürünleri Oeko-Tex 100 standartları belgesine sahipmiş. Türkçesi: ürünlerde kullanılan tüm hammadde ve malzemeler insan ve çevre sağlığına zararsızmış.

Bu içliği atlet niyetine kullanıyor, altına herhangi bir şey giydirmeden doğrudan tenine giydiriyorsunuz. Özellikle de Deniz’in dışarıda aktif olacağı, mesela parka oynamaya indiği zamanlarda giydiriyorum. Uzun kollu olduğu için üzerine kısa kollu t-shirt giydiriyorum, fazla kalın olmaması için.

Deniz de pek beğendi bu içliği. “Çünkü… çok güzel. Böyle… yumuşak yani”ymiş.

Blackspade Termal İçlik ile ilgileniyorsanız yorum kısmı kapanana kadar yorum bırakmanız yeterli. Kazananı yine yorumlarda açıklayacağım.

110 Yanıt

  1. birinç 🙂

  2. e bende ikinç diyeyim.

  3. ege ve ben bizi unutmayın 🙂

  4. Guzelmiss.. Sansimi deneyeyim dedim

  5. süper diyorum tek kelimeyleeee
    herkez denemeli

  6. üçünç=)

  7. oğlum için inşallah

  8. oglum için isterim denemek

  9. kızım 7 yaşında ama çok terleyen bi çocuk hemen hasta oluyo inşallah onun için kazanırım

  10. Harika bir ürünmüş.Ben de kızımın şansına katılmak isterim.

  11. hem kızım hem oglum:)ama kızım daha şanslıdır bakalım:)

  12. Çok yumuşak ve kaliteli kızımda alıştı tek kelimeyle
    süper herkeze tavsiye ediyorum.

  13. bizde varız ikizlerimin şansına katılıyorum…

  14. ben de kızımın şansına katılmak istiyorum

  15. bizde istiyoruzzz

  16. gerçekten güzel bir ürün yeni duydum kazanamazsam bile bundan mutlaka almalıyım.

  17. bnde oğlum için talibim 🙂

  18. çok hoş…

  19. bizde talib olduk bile (:

  20. bizde variz:)

  21. bende ikiz kızlarımın şansına katılayım…kızlarım şanslıdır..inşaallah..bize çıkar…çok üşüyorlar çünkü…

  22. bizde denemek isteriz bu üründen…nida-nisa-ve yiğit ali…üçlüsü…

  23. bende oglum icin istiyorum

  24. Bende arkadaşımın oğlunun şansına katılayım,belki çıkar:)
    Çok terleyen çocuklar için harika…

  25. bir defa daha şansımızı deneyelim…

  26. Harika bir içliğe benziyor.Keşke bende kazanabilsem :)).

  27. geceleri soba sönünce soğuk oluyor.tulum istemiyor.yorganı açıyor.sıkı giydirsem terliyor.belki böyle bi ürün içimi rahatlatır.aklımda olsun bi bakayım. pek şanslı değilim çünkü

  28. yepyeni hamileyim,yupppiiiii !! inşallah bana çıkar… :))

  29. bakalım bakalım ne kadar şanslıyız 🙂

  30. Azram için…:))

  31. iki kaymak oğlan annesi olarak bende talibim 🙂

  32. Tuna için.

  33. İrem’im için istiyorum 🙂

  34. kızım aşırı derecede terliyor çok işimize yarar umarım berrayla bana şans güler çıkmazsa satın alalım fiyatı ne kadar acaba

  35. deneme 1 2

  36. Ben de kizim icin istiyorum

  37. pek faydalı…

  38. Bizde talibiz..

  39. Bende katılıyorum:))

  40. Bize de bize de:)

  41. ipek kızım için

  42. çıkmıyor ama du bakalım…

  43. ben de katılmak isterim.

  44. bizde varız denemek isteriz…

  45. bide biz katılalım bakalım…

  46. ben de katılmak istiyorum.

  47. sans..kismet..

  48. ben de kızım için istiyorum

  49. hadi bakalım 🙂

  50. tam bize göre

  51. biz de biz de istiyoz:)

  52. çok güzel bizde istiyoruz

  53. kısmet bakalım

  54. biz deeeeee 🙂

  55. ben de oğlumun olsun isterim …

  56. Çok güzel bir ürün….

  57. kuzum üşümesinnn… 🙂

  58. şans bize güler mi ki?

  59. bende 3 çocuğumdan birinin şasına katılıyorum.inş. çıkar

  60. biz de talibiz

  61. Foto uzay çağından gibi ama ürün süper.

  62. Haydi bakalım 🙂

  63. bizde denemek isteriz… 🙂

  64. yiğenim için istiyorum.

  65. gayet güzel bir ürüne benziyor 🙂

  66. bende istiyorum kızım için

  67. bizde varız.

  68. Imerim senin icin istiyorum

  69. bizde istioruzzz:)))

  70. Biz de isteriz;)))

  71. Bizde bizde:)

  72. bizde çok beğendik bunu bizde….

  73. ayy almak istiyordum ama bedenini bulamamistim cok uzulmustum. insallah sans bu sefer guler bakalim oglusa 🙂

  74. Ben de kuzum için istiyorum 🙂

  75. Bu kış termal içlik bulamadım bir türlü. 3-4 yaş grubu çabuk tükeniyor giyim grubunda.

  76. Oğlumun şansına tam da bu tarz ürünleri nereden bulurum diye düsünürken güzel bir tesadüf oldu:)

  77. ben de kızım için istiyorum…

  78. Hadi hayirlisi ben de varim 🙂

  79. Talih kuşu bize konar mı bu sefer?

  80. Ben de atletini almistim ogluma. Spor derslerinde giymesi icin

  81. Biz de varız!

  82. bende bende….

  83. bende neden istemeyeyimki ama kızım çok küçük hihihi büyüyünce giyer

  84. biz de isteriz..

  85. Supermis

  86. Buyusunde giysin ninni

  87. Bir an için eyvah kaçırdım mı yoksa diye düşündüm neyse kapanmadan yetiştim. Ben de şansımı denemek istiyorum.

  88. Biz de şansımızı denemek istiyoruz oğluşla.

  89. ben de merak ettim ve istiyorum. ayrıca kendi domaininizde güzel bir blog olmuş. isim de çok tatlı 🙂

  90. Şansım bol olsun artık:)))

  91. bende şansımı deneyeyim:)

  92. Oglusumun sansina…

  93. bende isterimmmm

  94. sansımız bol olsun:-)

  95. Van çok soğuk oluyor bizede lazım:)

  96. belki bu sefer çıkar

  97. oğluşumun şansına..

  98. Ben de hiperaktif oglum icin istiyorummm

  99. kizim icin talibim:)

  100. Bende taliibm

  101. zırt pırt hasta olan kızım ıcın bıcılmıs kaftan gıbı gorunuyor

  102. talibim:)

  103. bendee:)

  104. bizde deneyelim şansımızı..

  105. kismet

  106. şansımızı deneyelim..

  107. bize de lütfen:)

  108. biz de katılıyoruz.

  109. hadi bakalım içlik için şansımızı deneyelim

  110. Kazanan: Funda Setencioğlu. Tebrikler! Kendisiyle iletişime geçiyorum.

    Diğer herkese katıldıkları için teşekkür ediyor, bu tür ihtiyaçları olanlara Blakspade ürünlerine göz atmalarını tavsiye ediyorum.

Yorumlar kapatıldı.

