Hediye Kitap: Arkadaşım serisi

Bu haftaki hediye kitaplarımız Gün Yayıncılık‘tan.

Kitaplarımız diyorum, çünkü bu kitapların her biri avuç içi kadar ve toplamda altı sayfa. Bir tanesi kesmez. Dolayısıyla beş tane birden hediye edeceğim.

Bu kitapların en çok 0-2 yaş grubunu tatmin edeceğini düşünüyorum. Derin’i oldukça ediyor. Henüz sayfalarını tek tek açamasa bile çiğnemek çok hoşuna gidiyor! Kitapların boyunun küçük olması yanınızda taşımaya da çok elverişli kılıyor. Dışarı çıkışımızda yanıma 3-4 tanesini alıyorum, sıkıldıkça yenisini veriyorum eline…

Kitapların her biri farklı bir hayvanı tanıtıyor. Kitaptaki hayvanın ne olduğu ve neler yapabildiği resimlerle ve gerçekçi bir dille anlatılıyor. Çocuklar hem hayvanları tanıyor, hem de onları sevmeyi öğreniyor. Daha doğrusu öğrenecek. Çiğnemeyi bırakıp okumaya başlayınca.

Arkadaşım serisi, M. Twinn adlı İngiliz yazarın Child’s Play yayınevinden sunulan, birçok hayvandan oluşan Pocket Pals serisinin çevirisi. Çevirisi de gayet güzel, hiç öyle kulak tırmalayıcı kullanımlar yok. Altı sayfa deyip geçmeyin, neler yapılabildiğini gördük.

Arkadaşım Fil, Arkadaşım Kedi, Arkadaşım Penguen, Arkadaşım Yunus ve Arkadaşım Fare ile ilgileniyorsanız yorum kısmı kapanana kadar bu yazının altına yorum bırakmanız yeterli. Kazananı yine yorumlarda açıklayacağım.

Gün Yayıncılık’a teşekkürler.

107 Yanıt

  1. Bayıldıııımmmmmmmm, şans bu sefer bizden yana olsun:))

  2. ben yine talip olsam ayıp olur mu? 🙂

  3. Biz de çok sevdik 🙂

  4. kesinlikle bizim olmalı kitap kurdu 3,5 yaşında bir kızım var inşallah şans bize güler

  5. bende talibim yine 🙂 inşallahhhh 😀

  6. kızımın çok seveceğinden eminim.

  7. Eee bu süpermiş 🙂

  8. bize çıkar mı acaba 🙂

  9. kitap bu sonuçta istemezmi insan

  10. Filler Duru’nun favorisidir! 🙂 Herkese bol şans!

  11. bizde istiyoruz…

  12. umarım bu sefer ela ve uzayın kütüphanesine gelir bu kitaplar:)

  13. Çok güzel eminim Atila Paşa da bayilacaktir bu seriye 😉

  14. lütfen benim kızım kazansın

  15. mrb bende bu kitaplardan rica edebilir miyim ?iki kızım var ikiside küçük büyük kızım iki ,küçük kızım 5 aylık kuzularım için lütfen

  16. biz de istiyoruzzzzzzz:)))))))

  17. bebeğim bayıldı bu cici kitaplara inşallah bize nasip olurda bebişimde sevinir

  18. Ben de minik Hiranin sansina katiliyorum 🙂

  19. biz de talibiz…

  20. bizde varız.

  21. tam benim oğluma göreee bana çıksın lütfennn..

  22. bu sefer 4 aylık kızımın şansına diyorum

  23. Lara’da istiyormus:)

  24. seyyaf için de biz isteyelim bari 🙂

  25. 10 aylık kızım için bende istiyorum. eminim bebişimde bi kenarından zevkle çiğneyecek:)

  26. lutfen bu sefer sans bize gulsuuun

  27. benim oğluşların yaş grubuna uygun. talibim 🙂

  28. keyifli görünüyor 🙂

  29. kitap delisi küçük cadım için kazanmayı ben de çok isterim:)

  30. bakalim bizim sansimiz nedir

  31. Çok şirinler. Biz de çekilişe katılalım bakalım 🙂

  32. Cok guzel bir seri anlattigina bakilirsa, burda cikmasa da almak iyi olur bambinoya 🙂

  33. bunlar tam bize göreymiş yakında çıkacağımız küçük seyahatte benim kurtarıcım bile olabilir, şansımı denemek istiyorum.
    Sevgiler

  34. yaşasın yine çekiliş var..bizde varız…

  35. çok güzel bir kitap bayıldım inşallah nehirin olur

  36. cem oglus kismetiyle mi gelecek acaba? 😀 deneyelim 😀

  37. hadi bakalim kime cikacak 🙂

  38. Bayılır oğluşum bu hayvanlara. Şansımızı deneyelim bakalım

  39. Biz de şansımızı deneyelim:)

  40. kızım kitaplara bayılıyor.umarım bıze çıkar…

  41. Herkese bol şans. Bana dahada bol şans 🙂 İnşallah bize çıkar 🙂

  42. Sevgili Elif,

    Bu tür kitapları nereden satın almayı tercih ediyorsun? (daha önce yazmış olabilirsin ama hızlıca baktığımda göremedim:( )

    • Ozellikle bu kitabi soruyorsan bunlari Gun Yayincilik temin etti. Ancak ben kitap alisverisimi genellikle bagimsiz kitapcilardan yapiyorum. Daha once bahsettigim Dusevi basta olmak uzere Iyi Cuceler, Remzi Kitabevi, … Hicbirinde bulamazsam D&Rlar son tercihim oluyor.

  43. Oğlumun şansına bakalım…..

  44. ne olur bu sefer benim olsun….

  45. Herkese bol şans…..

  46. Biz de varız 🙂

  47. bu sefer şans bize de gülsün :))

  48. Elifcim tanıttığın bütün kitapları kızım için almak istiyorum ama inşallah bu kitap bizimm olur :))

  49. yeni dogmus kizim icin bende istiyorum.

  50. Elif bayilir kitaplara sansimiza

  51. yine talibiz hadi bakalım

  52. Tam oğlumun tarzı bir kitap serisiymiş bu; eh artık iki yaşında ya kemirmekten öte okuyup anlatır da:)

  53. yine talibiz..

  54. Hiç umudum yok ama yine de biz de varızzz ipek böceğimleee 😉

  55. Poyraz’da daha kemirme aşamasında ama olsun bizim olsunnn

  56. biz de henüz bulduğumuz herşeyi ağzımıza götürme aşamasındayız ama ben de istiyorum bu güzel kitapçıktan:)

  57. Bu arkadaşlardan biz de istiyoruzzzzz.

  58. Kazanan talihliye şimdiden keyifli okumalar…

  59. biz de istiyoruz 🙂 hem de tam yaşımıza göre …

  60. biz de tâlibiz. mustafa ali ve annesi merve….

  61. kızım bugün 8 ayını doldurdu. ne tür kitaplar okumam gerektiğini bilemiyorum. resimlilerden mi başlasam acaba :)))

  62. elif mercan balığı kitapları ve sizi çok seviyor.

  63. Lütfen bize çıksın …

  64. 11 aylik Tuna’min sansina …

  65. 8 aylık kızım da istiyor:)

  66. bizede elif…

  67. yine yeni yeniden istiyoruzzzzzz 🙂

  68. Biri çiğnemek mi dedi…

  69. elifçim bende istiyorum yaaa, oğlum tam 6 aylık oluyor 24ünde yarım yaş hediyesi olsun hı ne dersin:)

  70. Tuna için..

  71. bize çıkacakkk:)

  72. bizde talibiz

  73. Cok guzel kitaplara benziyorlar.

  74. en sevdigimiz konu hayvanlar, biz de variz…

  75. Okunmamis kitaplar var… Okunmayi bekleyen ama benim goxum yenilerinde hala:)) bakalim can kus da sevecek mi benim gibi okumayi

  76. bu kitapları istiyoruz, önce çiğnemek sonra da okumak için 🙂

  77. bizde adayız

  78. Bu aralar kizima okuyacak kitap bulmakta zorluk cekiyorum. Bize ciksa ne guzel olur 🙂

  79. biz de katılmak istiyoruz.

  80. yoruma kapanmamış ben de şansımızı deniyim…

  81. Biz de sansimizi denemek istiyoruz.

  82. amalütfen bu sefer bize çıksın

  83. Henüz yolda olan Kerem için ben de talibim.

  84. Talibiz 11 aylik kizimla

  85. Bizim !

  86. bu sefer bize çıkar mı acaba?

  87. bu kez de şansımızı deneyelim 🙂

  88. Oğlumun favori hayvanları: Penguen ve Fare.. Umarım bize çıkar:)

  89. bende şansımı bıkmadan yine denemek istiyorum

  90. Fingers crossed XD Yeniden…

  91. bizde sansımızı denemek istiyoruzzz:))

  92. ecenin şansına katılıyorummm belki bize çıkar. neden olmasın:D

  93. Bize çıkar belki de 😉

  94. Süperler…

  95. Oglum 1 yaşında ve kitaplara bayılıyor. Şimdiden kutuphane yapmak lazım 🙂

  96. Yas grubu Zeynep’e uydugu icin sansimizi denemek istiyorum. Belki de sira bizde…

  97. Merhaba Elif,

    Sayende 5 aylık oğlum Can’ında Elmer’leri, The Very Hungry Caterpillar’ları oldu. ( Kocaman bir kadın olmama rağmen Elmer’in ağaç soyutlamalarına bayılıyorum, Aç Tırtıl’ın da finger puppet book’unu ve pop-up book’unu aldık. Puppet book şimdiden Can’ın ilgisini çekmeye başladı Pop-up book’un sayfalarını açarken de oluşan sahnelerin şahaneliği karşısında niye bizim çocukluğumuzda böyle güzel kitaplar yoktu diyerek hayıflanıyorum) Bu kitaplar Can’dan çok beni mutlu etseler de Can’a şimdi kitap okumalı bir uyku rutini oluşturmaya çalışıyorum ama nasıl olması gerektiğiyle ilgili senden detay almak istiyorum. Can’ın uyku problemi yok akşam 9 gibi ben yatağına yatırmasam bile olduğu yerde bayılıyor. Bizim yatakta Can’ı koluma yatırarak kitap okumak benim kolayıma geliyor ama bizim yatakta uyumaya alışmasını istemiyorum, onun beşiğinde ise hem resimleri gösterip hem de sayfaları çevirmek bir kaç dakikadan sonra yorucu oluyor bu konuda bana tavsiyede bulunursan çok sevinirim. Bir de daha çok kitap tavsiyesi istiyoruz. Bu arada çocukluğumuzun kitapları “Ayşegül” serisi YKY tarafından tekrar basılmaya başlanmış, çok duygulandım, darısı “Cin Ali”lerin başına…

  98. bende oğluma kitap okuyorum bunlarda olsa hiç fena olmaz:)

  99. bende

  100. ben de istiyorum,benim 5 aylık kızımın da ismi Derin Su….

  101. Hadi bakalim…

  102. Yine şansımızı denemek istiyoruz 🙂

  103. Arkadaşım serisinin sahibi Bengi Gençer. Tebrikler!

    Kendisiyle iletişime geçiyorum. Diğer herkese ilginiz için teşekkür ediyorum.

  104. […] Kitap konusuna gelince… Yine bu yaş çocukları sabır konusunda biraz fakir oldukları için öyle oturup da kitap okumaya gelemiyorlar. Onların eline göre kitapları önüne koyacaksın, bırakacaksın sayfalarını açıp kapamaya çalışsınlar. Ağızlarına soksunlar. Dişlerini kaşısınlar. Dolayısıyla kağıttan değil, daha kalın olan kitapları tercih etmeli. Bir de boyut olarak minik ellere uygun olursa ne ala. Daha önce bahsettiğim Arkadaşım serisini tavsiye ederim. […]

Yorumlar kapatıldı.

