Yolcu yolunda gerek

Siz bu satırları okuduğunuz sıralarda biz havaalanına doğru yol alıyor olacağız. 11 saatlik bir uçuşun ardından New York’a ayak basacağız Derin’le.

Hem gidiyorum, hem de çok gitmek istemiyorum diyordum, bu sabaha kadar. Sabah uyanında heyecan yaptığımı fark ettim. Gitmek istiyorum, evet. Değişikliğe ihtiyacım var.

Deniz’i bırakmak ağır geldi sadece. Ona Ankara’ya gidiyorum dedim ya… Dün bavulu topladığımı görünce “Ama ben de gelmek isterdim, hiç gelmedim Ankara’ya…” dedi. İçime oturdu.

Deniz bana bir tane oyuncağını verdi yanımda taşıyayım diye. Küçük, plastik hayvanlar var ya, onlardan biri. Aslan. Ona bakınca Deniz’i hatırlayacakmışım, özlemeyecekmişim. Canım benim.

Neyse, gidiyoruz işte. Hepi topu 6 gün zaten.

Derin n’apacak, çok merak ediyorum. En son uçağa bindiğimizde iki aylıktı, koliğin doruklarındaydı, burnumdan getirmişti. Şimdiki ümidim, gidişte uyumasa bile (uçak 12’de kalkıyor, son birkaç saate kadar az uyur gibi geliyor) dönüşte geçe yolculuğu yapacağımızdan bütün yol uyuması yönünde.

Umarım her şeyi almışımdır. Derin’in puseti, katlanır yatağı, sling, ihtiyacı olanın iki katı kadar kıyafet, ateş düşürücü de aldım n’olur n’olmaz, bana üç beş kılık, başka da bir şey almadım. Bavulun dörtte üçü Derin’in eşyalarıyla doldu.

Çok fazla beklentim yok bu yolculukla ilgili. Biraz kitap okuyabilmek istiyorum, yolda bile okusam yeter. Hafta sonu arkadaşları görmekle geçecek. Diğer üç gün de müze ve kitapçı gezerim diye düşünüyorum. Zaten hava da kötü. MoMA‘ya kesin gideceğim bu sefer. Century 21’a (ucuzcu mağaza) yolumu düşürürsem giderim, yoksa öyle alışverişte falan gözüm yok.

Oradan düzenli yazmamak istiyorum. Biraz boş takılasım var, yapar mıyım bilmem. Keşke yapsam. Ama kesin yazarım yine. Duramam.

Böyleyken böyle. Kalınız sağlıcakla.

28 Yanıt

  1. Iyi yolculuklar.. Keyifli bir 6 gun gecirmenizi dilerim..

  2. NY’e gidip Woodbury’e uğramadan dönmeyeceksin di mi ? 🙂

  3. İyi yolculuklar. İyi dinlenin ve kafanıza göre takılın.

  4. Beni de götür ben de çok sıkılıyorum, valla ağlamam uçakta…

  5. İyi yolculuklar bu arada, su gibi gidip gelin….

  6. Yatıcaz kalkıcaz, yatıcaz kalkıcaz, yatıcaz kalkıcaz, yatıcaz kalkıcaz, yatıcaz kalkıcaz, yatıcaz kalkıcaz. Blogcu annemiz geliceek 🙂 İyi yolculuklaarr

  7. Hayırlı yolculuklar..Mutlu gidin ve mutlu kalın…

  8. iyi yolculuklar ve iyi tatiller Elifcim

  9. Yolunuz açık olsun…

  10. merhabalar,

    yorum yazmak bugüne kısmetmiş, blogunuzu begeniyrum ve uzun zamandır takip ediyorum.

  11. Ahh ahh, ben de ozlemisim, ama sadece yemeklerini, esi zor bulunur restoranlarini ve belki biraz da sokak aralarinda bos bos dolasmayi…

    Yolunuz duserse Vermicelli’yi tavsiye ederim siddetle,
    (77th & 2nd)
    1492 2nd Ave, New York, NY 10075
    (212) 288-8868

    Bir lemongrass chicken’lari var, tadi hala damagimda 🙂

    Iyi yolculuklar,

    • ya cok ozur dileyerek sormak istyorum sevgili seda,
      bende yurtdisinda yasiyorum ama helal dir yazisini goremedigim yerden yemek yemek degil onunden gecemiyorum aslinda cok cok dindar biri degilim fakat boyle bir tarafim var. helal olmayan restorantlara gittiginize ne yemekler istiyorsunuz? vallahi artik evde yemek yapmaktan fenalik geldi birazda disarda yemek yiyeyim istiyorum canim, 3 sinif lokanta ascilarina dondum!!!

      • Acikcasi simdiye kadar restoran tercihlerimde hic dusunmedim helal mi degil mi diye, onun icin ne kadar yardimci olabilirim bilemiyorum. Boyle bir hassasiyetim olsaydi vejeteryan yemek secenekleri bol olan mutfaklari (Guney Hindistan mesela, ya da Italya, ne de olsa bir suru vejeteryan makarna ve pizza secenekleri var) tercih ederdim herhalde. Zira vejeteryan olmayan her turlu yemekte, helal olmamanin otesinde domuz yagi kullaniliyor olabilir. Ozellikle Cin mutfaginda (ve elbette Alman mutfaginda) domuz yaginin lezzeti artirmasi icin siklikla yemeklere (tavuklu, kuzulu olsalar bile) eklendigini biliyorum. Icinizi acacak bir cevap olmadiginin farkindayim, ama maalesef durum bu.

        • cok tesekkur ederim sevgili seda, eh duruma gore bu huyumu degistiremeyecegime gore bana turk kebaplari ve ortadogu yemeklerinden baska secenek kalmiyor:)))) neyse yine de yardimin icin cok tesekkur ederim, sevgiler…

  12. Selametle… Lakin kıskandım be ya!

  13. ilşk olmanın acemliği yarım kaldı. benimde 4 yaşında Denizden 2,5 ay küçük EGE adında bir oğlum var, okuyunca içim acıdı, zaten anne olduktan sonra en çok yaşadığım duygu kalp sızısı zaten:( keşke Deniz i de götürseydiniz..neyse sizi de üzmeyim şimdi,güzel günler geçirmeniz dileğiyle, iyi tatiller..

  14. İyi yolculuklar 🙂

  15. Elifcim iyi yolculuklar dilerim :))

  16. iyi yolculuklar elif,
    keske deniz`e deniz`de sizinle olsaydi:(

  17. iyi yolculuklar dilerim..

  18. iyi yolculuklar sevgili blogçu anne ama bizi oralarda ihmal etme yazı bekliyoruz

  19. iyi yolculuklar. eğlenmeye ve dinlenmeye bakın 🙂

  20. bu sabah bolca yagmur var..insaallah havalar duzelir oglusunu parklara goturursun….iyi yolculuklar..

  21. Ah, ah… Canım ablacığımın yakınlarına gidiyorsun. Ona kocaman sevgilerimi ilet desim? Gidince “Banu’nun ablası, Banu seni çok özlüyor,” diye fısıldar mısın rüzgara? 🙂

  22. Simdiden hosgeldin Elif. Hafta ici bir aksam, kahve icimligine, bulusalimmi gene…
    Sevgiler,
    Feryal

  23. Umarim cokcok guzel bir yolculuk olur, sevgiler.

  24. have safe and nice trip!

  25. iyi yolculuklar bence sana
    çok iyi gelecek

Bir Cevap Yazın

