Ece Bilmece

Bugun benim kardesimin, CANIMIN, YARIMIN, Ece Bilmece’min dogum gunu.

Hem de oyle boyle degil, 30. dogum gunu.

Dogumunu hatirliyorum. Ben dort bucuk yasindaydim. Gece uyandigimda halam bizdeydi. Yoksa teyzem miydi? Her neyse… Annemler nerede diye sormustum. “Hastaneye gittiler, kardesin oluyor” demislerdi.

Cok kiskanmisim Ece’yi. Bizim ailenin alisilageldik kara kasli, kara gozlu bebeklerinin aksine, sarisin, mavi gozlu bir bebek cikmisti ortaya. Icerlemisim cok. Babama “oglunuz olsun isterdiniz, di mi?” deyip durmusum. Babam is gezisine giderken “sana ne getireyim?” diye sordugunda “Oyuncak bebek, ama sarisin mavi gozlu olmasin” demisim.

Hatirlamiyorum hic bunlari. Hic yer etmemis aklimda.

Ece simdi benim en yakin arkadasim.

Hayatim boyunca ikinci bir cocugun gerekliligine inandiysam, Ece’nin benim hayatimin vazgecilmezlerinden olusundandir.

Evet, benim kucuk kardesim artik 30 yasinda bir kadin. Yakinda evlenecek.

Iyi ki dogdun Ece Bilmecem. Hayatinin bundan sonrasi ilk 30 yilindan daha da guzel olur umarim.

15 Yanıt

  1. Çok tatlısınız 🙂 Okurken gözlerim doldu. Ben de iki abladan sonra gelen küçük kardeşim, birden onlar geldi aklıma, onların benim için yazdıkları… Hep mutlu olun kardeş kardeş…

  2. O kadar isterdim ki bir kız kardeşim olmasını. imrendim size. nice yıllar canınıza.

    bu arada siz elif kardeşiniz ece, kreş müdiremizin iki kızı var biri elif biri ece, kızım elif ece. çok seviyorum ben bu iki ismi.

  3. nice yillara insallah, abla-kardes birlikte yaslanmaniz dilegiyle 🙂

  4. Eliifff, ofisin ortasında şakur şukurum..

    iyi ki varsın, benim ablam, kardeşim, arkadaşım herşeyimsin.. benim başıma gelebilecek en güzel kardeşsin, bir nokta daha fazlasını bile istemezdim..

    seni çok seviyorum, hep birlikte olucaz zaten..

    (aşkolsun sana, bütün makyajım gitti..)

    hemen gel..

  5. nice yıllar kardeşinize, sizinle birlikte… “kesinlikle düşünmüyorum 2. çocuğu” dememe rağmen, bu anlattıklarınızdan sonra bir kez daha “kötülük mü ediyorum acaba kızıma?” diye düşünmeden edemiyorum! off off, evet kardeş gerekli mutlaka da; bende o yürek yok galiba 😦

  6. kıskanılacak bir sevgi; ama Allah daim etsin muhabbetinizi. Birlikte yaşlanın.

  7. Iste ben de buyuzden iki kizim olsun istiyorum!!!

  8. benim tam 4 tane kızkardeşim var.en küçüğü ile 13 yaş var.iyi ki varlar : )

  9. mutlu seneler eceye allah herkezin sevdiklerine uzun sağlıklı ömürler versin

  10. benim de 1,5 yaş büyük bir ablam var, aynı zamanda en yakın arkadaşım o, biraz da annem belki o benim…
    iyi ki var 🙂

  11. Çoook mutlu olun, hep yan yana,dip dibe, diz dize olun 🙂 iyiki doğmuş ece.

  12. bir “tek çocuk” olarak ben de imrendim gerçekten..

    Umarım çocuklarımız da böyle güzel kardeşlikler yaşarlar..

    Ece’nin de doğum günü kutlu mutlu olsun.

  13. biz dört kız kardeşiz ve kızkardeşimin kıymetini çok iyi bilirim.eşimin bir tanecik kızkardeşi var onlara bakınca kendi ailemin kalabalığına bayılıyorum ve buna binaen biraz zorakide olsa 3. çocuğumu dünyaya getirdim. büyükle küçüğüm kız ileride birbirlerine iyi arkadaş olucaklarına inanıyorum helede bir çocuk düşünenlere şaşırıyor hatta çocuklarının yalnızlıkları adına üzülüyorum bir kere daha düşünün……..

  14. Üç kız annesi olarak kızlarımın da bu duygularla olmasını çok isterim Elifcim.
    Melis anne gibi olacak ileri de Maya Su ile Miraya. Ama çok duygulandım yazını okurken.
    Mutlu mutlu yaşlara Ece Bilmece 🙂

Bir Cevap Yazın

