Kocadan alınacak 20 mükemmel intikam

Evlilikte her şey güllük gülistanlık gitmiyor elbet. İnişler çıkışları, ateşli geceler soğuk savaşları izliyor.

İşte bu soğuk savaş günlerinden birinde yine tepem attı Doğan’a. En son böyle tepem attığında saçımı kestirmiştim. Ama bu sefer kestirecek saçım kalmadı. Daha doğrusu var da, o kadar kısa kestirmem için şöyle bir 7 kilo daha vermem lazım.

Kadınların, kocalarına kızdıklarında yaptıkları şeylerin başında alışveriş geliyor sanırsam. En azından kadın dergileri bizi böyle olması gerektiğine inandırmaya çalışıyorlar. Ama ben alışveriş yapmayı da sevmiyorum. Peki bu durumda ne yapmalı, nasıl intikam almalıydım tepemi attıran kocamdan?

Facebook, Twitter ve Nurturia‘da sordum.

Yanıtlar oldukça yaratıcıydı:

  1. Kendi saçını kesemiyorsan çocukların saçlarını kes.
  2. Kocanın saçını kes. O uyurken tabii.
  3. Bütün sülaleyi akşam evde oturmaya çağır. O da olmadı, yatıya çağır.
  4. Bol bol kitap al.
  5. İstanbul’da hâlihazırda sürmekte olan gözde konser, gösteri ve benzeri etkinliklerin en ön koltuklarından, VIP biletler al. Hatta mümkünse üç-beş arkadaşına da hediye et.
  6. Konuşmamak en güzel intikam. Onu öyle cezalandır, kendi içinde bağıra bağıra şarkı söyle.
  7. Akşama yemek yapma.
  8. Ya da gir mutfağa, aklına geleni pişir.
  9. Bir mail döşe, içindekileri kus.
  10. En sevdiği gömleği ütülerken yak.
  11. Çocukları bakıcıya bırak, çık, güzel bir kahve iç. Al yanına da sevdiğin bir kitap ya da gazete, accık kafa dinle.
  12. Çocukları al, koca bir bavulla kapıya kadar gidip “ben annemin evine gidiyorum” de. Ve git.
  13. Spa, masaj, sauna, etrafta ne varsa yaptır.
  14. Asık suratla gez. Erkekler için en büyük ceza asık suratlı bir hatun.
  15. Tek bir geceliğine lüks bir otelde dinlen.
  16. Yemeğine müshil koy.
  17. Birkaç gün sonra da kabızlık yapıcı bir şeyler karıştır.
  18. Bloga yaz, ver veriştir.
  19. Ezeli rakip takımın marşlarını, tezahüratlarını çocuklara ezberlet.
  20. Yolculuğa çık.

Eklemek isteyen? 50’ye tamamlayabilir miyiz acaba?

Ekleme: Gelen yorumlardan sonra bir ekleme yapma ihtiyacı hissettim. Bu bahsettiğim soruyu yaklaşık üç hafta önce yöneltmiştim. Köprünün altından sular aktı, fırtınalar duruldu. İntikam olayına gelince… Derin fena jetlag şu sıralar. Ben de öyle. Haliyle sabah erken kalkıp Deniz’le ilgilenmek Doğan’a düşüyor. Yeterince ders oldu sanırım 🙂

40 Yanıt

  1. elıf bu blogu dogan bey okumuyor mu :))))

  2. o zaman bütün öneriler elinde patlamayacak mı:)

  3. Elifcim esinin suan bunlari okumasi bile bence en büyük intikam,adamcagiz potansiyeli görüyor,yetmez mi:))

  4. uzun bir aradan sonra tekrar merhaba ve hoşgeldin.
    Kendine yapılacak işler çıkarıp,çocukları ver yanına alışveriş merkezinin oyun alanına gönder,en 4 5 saat çocuk sesi ve makine uğultusuna maruz kalsın.
    Alıverişi de uzun vadeli,yüksek tutarlı taksitler şeklinde yapacaksın ki tadı çıksın.

  5. 1-Kilo al ya da aldığın kiloları vereme.Buna rağmen de git bir dolu kılık kıyafet al.Hemde en ucuzu Massşmo Dutti den sezonluklardan:)
    2-Bardak,çanak indir(çocuklar evde yokken)
    3-Herkesin içinde YOOOO ile başlayan deli bozucu cümleler kur….

  6. bu öneriler benimde çok işime yarayacak şimdiye kadar yazılanları uygularsam eşimin pek tınlayacağını sanmıyorum hanımlardan güzel fikirler bekliyorum

  7. Yaptığı hatayı her gün yüzüne vur, sürekli aynı şeyden bahset, bütün konuşmaları o konuya getir, hatta ilgili bir film bul, koy dvd’ye zorla izlettir, sürekli de yorum yap. Hatta bugüne kadar yaptığı bütün hataları da hatırlat, hepsini gündeme getir. Dır dır dır dır beynini ye. Gece uykusundan uyandırıp bir daha söyle, bir daha, bir daha…

  8. Elif idolümsün, 1 hafta boyunca Derin gece her kalktığında Doğan kalksın,Deniz ve Derinle akşamları o ilgilensin,çocukların banyoları,kıyafet değişitirmeleri,Derin’in altını da her seferinde o değiştirsin,mağdurum ben mağdurum şarkısı eşliğinde ,ayrıca bunlar ceza değil görevdir efem:)

  9. bir kez kocam sağolsun ikimize de masaj almış. tek masöz olduğu için önce ben girdim sonra kocam.. masöz sormuştu alınacak bir intikamınız varsa alayım mı diye.. o zaman yoktu, bazen pişman olmuyorum değil keşke peşin peşin aldırsaydım, kızdıkça rahatlardım düşünüpte :))

  10. Benim koca en cok 19. maddeye ifrit olurdu sanirim . Oğlum , “Yaaşaa Fenerbahçe” yerine “En büyük Cim Bom Bom başka büyük yok” dese deli olurdu 🙂 .
    Hasene

  11. Ya bunlar çok acımasız intikamlar. Bu adam bunları hakedecek ne yapmış olabilir. Kıyma sen kocacığına. Boşver. Ama kendini rahatlatacak ve kızgınlığını unutturacak şeyler yap kendine çok masrafa girmeden. Sonuçta yaptığın lüzumsuz harcamalar sonradan en çok seni üzecek.

    • anladim ki sevgili arzu sen daha yeni evlisin :)))))))))) bak 3-5 sene gecsin senin aklina ne intikam planlari gelecektir:)))) inan bizleri gecersin sekerim:))))))

      • 3 yıllık evliyim ama eşimle 11 + 11 yıllık bir geçmişimiz var. Ama ona kızgınlığım en fazla 3-4 saat sürüyor. Aklımda kalbimde hep ondan yana ve onu haklı çıkarmak için elinden geleni yapıyor.

        • ne guzel anlatiyosunuz arzu hanim:)))) Allah mutlu etsin hep insallah… Esimin icine biraz sevgi nasil gosterilir, onu cok seven esine nasil ozenle davranilir, iki kucuk guzel soz soylense bak onun icin neler yapilir, azicikta bencillikten uzak durmak eylemlerinden bir kokteyl yapip icine akitilabilse, yanlizca o an degil hayatim boyunca onu herseyde hakli cikararim… (iyi dusuneyim iyi olsun diyeyim insallah o gunude gosterir elbet Allahim….) bu arada bakmayin intikam sozlerime hepsi laf-i guzaf :)))) ama bazen intikam plan kurmak bile(beni inanilmaz kizdirdiginda) rahatlatabiliyor ne yalan soyleyeyim:))))))))))))

  12. Bence çiçek almasını iste…hem sana hem ona iyi gelir.. :)))

  13. on yıllık evliyim ,sizin gibi aynı duygulara zaman zaman kapılıyorum hafta sonu Ebru Tumay Üzümcü’nün ‘Bir ilişki 50 günde nasıl kurtulur adlı kitabını okudum evlilik ve ilişkiler ile ilgili bana yeni ufuklar açtı .arka sayfadaki sözü aynen yazıyorum …
    Mutlu bir aile şans eseri değil ,bilinçli çabanın eseridir……
    İlişkiler üzerine farkındalığı arttırabilecek güzel bir kitap naçizane öneririm ….
    intikam öneri ile ilgili aklıma bişey gelmiyor ….sakin günler diliyorum …..

  14. Emin ol 2 hafta içinde bütün bunlara gülüp geçeceksin 🙂 Dolayısıyla lütfen daha sonra seni suçlu duruma düşürecek bir sey yapma!!!

  15. Mac merakı varsa beklenen Derby gunununden önce veya o gün Digiturk iptal ettir 🙂

  16. facede son yazan yorum bana ait:)))))))))))
    aslında intikam soğuk yenen bir yemektir:)sen o yemekten vazgeçmişsin,yoksa ayıp da olsa buraya yazardım yaniii:)))

  17. yıllar yıllar sonra arkana baktığında bakımlı ve güzel bir bahçe bulmak istiyorsak bunun için özen ve sabırla çalışırız. bahçemizi her gün yabani otlardan temizleriz. işte böyle gül ekene de eninde sonunda gül verilir. sizin aile de pek çok gülle dolu maşallah.
    allah hepimizin yuvasını , çocuklarını güllerle donatsın, bizi iyilikten, sabırdan yana cömert yapsın.
    benim de çok kızdığım zamanlar oldu, o zaman duygularımı söyledim açık açık, çok faydası oldu mu bilemiyorum da bana faydası oldu, bir de dayanamayacak hale gelince duşa girip yarım saat suyun altında beklerim. çıktığımda sanki hiç birşey olmamışa yakın gücüm geri gelir.
    bu arada bir hafta tatil fikri de herkesin için çok güzel bir imkan. yeni enerjiyle dolarak zaten çok olumlu ve medeni bir tatil verilmiş ilişkiye. bize de kısa kısa çok iyi geliyor böyle tatiller.
    eşlerimiz bakımından bence şanslıyız. onlar da sıkılıyor bunalıyorlar üstelik serde erkeklik var çoğunda ses edemiyorlar.
    benim fikirlerim de böyle…

  18. anlamadım, alışveriş yapmanın, lüks, pahalı şeylere, vip biletlere para harcamanın neresi kocadan intikam almak? harcananın ”kocanın parası” olduğunu neden bu kadar doğal kabul ediyoruz? ya da eğer kendiniz kazanmıyorsanız kocanın binbir emekle kazandığı parayı gereksiz şeylere harcamak, sırf onu değil, kendinizi, hatta çocuklarınızı da cezalandırmak olmaz mı?
    hele bol bol kitap almak? ceza, intikam konularında nasıl bir öneridir bu? ne demektir? kitap nasıl bir intikam olabilir???

    • tam da bunu yazacaktım… parası olmayan için intikam da kısıtlı sanki.

    • kesinlikle katiliyorum sanki giden yan komsunun parasi nasil bi zihniyettir anlamadim kocayi madden cezalandirmak. ayni butceyi paylasmiyormusunuz yada esiniz maasi alinca ikiye boluyorda siz ona dusen paydanmi bol bol alisveris yapiyorsunuz kendi paranizla yapsaniz zaten ese etkisi olmaz galiba alisveris biraz zengin tesellisi veeeee caresiz kalan kadin kendini alisverise atar eee nolmus

    • Alışveriş konusu birçok kadın dergilerinin diline dolanmış klişe bir öneridir ya. Güya kadınlar alışveriş yaparak mutlu olur-muş.

      Kitabı öneren arkadaş da sanırım benim alışveriş yapmayı sevmediğimi bildiğinden böyle bir öneride bulunmuştu.

      Ne benim bu sorum, ne de öneriler ciddiye alınası şeyler değildi, biliyorsunuz değil mi? Eğlence olsun diye sorulmuş bir soruya aynı maksatla verilen yanıtlar bunlar.

  19. en sevmedigi diziyi. cok buyuk heyecanla popcorn eşliginde ve yuksek sesle seyret.

  20. En guzeli cocuklarin ikisini de ona birakin. Ve bunu oyle bir iki saatligine degil, boyle min. 2 tam gun seklinde falan yapin. :)))
    Haa bu arada yardimciniza da izin verin:))

  21. Bu yaziyi esimle paylastim da, kendisi soyle bir yorum getirdi. ‘Ne kadar acimasizsiniz ya. Dogan Bey de bir blog acsin blogcu baba diye de bari de biz de okuyalim’
    🙂

  22. HErhangi birşeye tek kuruş harcayarak ceza vermem kocamdan intikam değil, aile bütçemi rayından çıkartmam anlamına gelir, para içinde yüzülüyorsa o başka, o zaman da intikam olmaz zaten. Çoğu erkek için yaptıkları hatanın oturulup mantıklı şekilde konuşulması bile( biraz uzatarak konuşmak lazım:) yetiyor sanırım. Olmadı kahveye YANLIŞLIKLA! tuz, çorbaya yine yanlışlıkla biber, bebek ağlarken kucağa atma, gece uyandırma, katılara geçen bebeğin altını değiştirtme, maç saati uyduda hata!! gibi küçük jestler de tatmin yaratabilir 🙂

  23. Ya benimki bunlara tinmaz sanirim. Bu arada, para harcama intikam degil de kadinsi bir rahatlama olabilir. Mutsuz oldugum bir gun avm’ye gittim ama alisveris etmek bile gelmedi icimden. Konu cocuk olunca insan rahatlatamiyormus kendini, bunu anladim ben. Ne acaip bir aşktir bu!

  24. bavulunu topla akşam gelince eline ver.

  25. yorumlar acimasiz.ne belli senin hakli old.birde onu dinlemek gerek.zaten kavgadan sonra ask tazeleniyor.hepsi gerek….

    • her kavgadan sonra aşk mı tazeleniyor? her kavga benim sevgimden, aşkımdan tüketiyor. aşkı zaten geçtim, eşime aşık değilim artık (zaten aşkın çok kısa süreli havai bir duygu olduğu inancınayım da…) ama her kavgada sevgim de azalıyor bence. tahammülüm, toleransım, eşime olan merhametim ve şefkatim de azalıyor. artık tatlı kavgalar etmiyoruz ki biz…. ama kesinlikle aşkım falan tazelenmiyor.

  26. intikam çok sert bir kelime ama eğer bir şey yapacaksam onun yapmış olduğu şeyi tercih ediyorum.

    beni önemsememişse ben de onu önemsemiyorum, istediğim bir şeyi yapmamışsa ben de onun istediğini yapmıyorum. hiç tepki vermeyeceğim bir şeyse bile o ne yaptıysa aynısını ona yapıyorum. yani “misilleme” yapıyorum. hiç tarzım değildi ama eşimin en kötü özelliklerinden birinin bu olduğunu keşfettim ve bunu da sırf o yaptığı için yapıyorum. fakat bu kavgayı, tartışmayı derinleştirmekten öteye gitmiyor. bazen barışmak istemiyorsam, çabalamaktan vazgeçtiysem yapıyorum bunu.

  27. Elif, sırf bu yazı tüm yorumları da eklersen harika bir intikam yolu bence. Eşinin bu yazıyı okuduğu anda intikam için onlarca seçenek sunulmuş olması seçeneklerin gerçekleştirilme olasığı harika bir huzursuzluk kaynağı haline gelecek. fırtına öncesi sessizliğin gerilimi bu yazı ile artı da arttı. Bir gönderme de yapayım, en büyük intikam henüz alınmamış olandır.

Bir Cevap Yazın

