Anne Bebek dergisinde Blogcu Anne

Anne-Bebek dergisi, Dünya Kadınlar Günü’nün denk gelen Mart sayısında Türkiye’de Kadın Olmak başlıklı bir haber yaptı.

Bana da “Konuyla ilgili bir yazı yazar mısınız?” dediklerinde hem onore olmuş, hem de zorlanmıştım. Öyle sığdırılamayacak bir konu ki…

En nihayetinde bir şeyler karaladım, onlar da yer vermişler.

Beni böyle önemli bir konunun parçası yaptıkları için buradan da teşekkür ediyorum kendilerine. (Dergiyi alacak olursanız Ayşegül Aldinç’in güzelliğine bakın. Hayran olmamak elde değil.)

11 Yanıt

  1. seninle gurur duyuyoruz blogcu anne:)

  2. Ne kadar güzel bir yazı olmuş. Ne kadar güzel özetlemişsin. Bir çalışan anne olarak bayıldım. Ellerine sağlık.

  3. kalemine sağlık:) Bu arada dergi seni blogcuanne.com editörü yapmış:)) yazı işleri müdürü yazını okumamışlar mı ne???;)

    • Editöre itirazım yok. Yazı işleri EKİBİ beni çok güldürüyor, ki onu da tanımadan gönderen PR ajansları çok yapıyor.

  4. elinize sağlık. keşke title yerine titr, sıfat gibi kelimelerden birini seçseydiniz de titel olmak zorunda kalmasaydı :))

    • Aynen de titr demiştim. Onlar title olarak değiştirmeyi uygun görmüşler. Bir de yazım hatası olmuş değiştirirken ne yazık ki…

  5. Kadın olmak…Daha güzel nasıl anlatılırdı bilemedim…Elinize sağlık…

  6. dergide okudum seni elif, eline sağlık, harika olmuş.

Bir Cevap Yazın

