Misafir yazar olmak ister misiniz?

Efenim, Blogcu Anne’nin yeni yüzü tamamlandı ve fakat bir iki teknik meseleden ötürü açılış haftaya kaldı. O zamana kadar kendim bakıp kendim seviyorum, ama itiraf ediyorum, birkaç kişiye de gösterdim hani. Hepsi pek beğendi. Bakalım sizler ne düşüneceksiniz.

Yeni sitede yapacağım yeniliklerden biri de Misafir Yazar uygulaması olacak. Bu uygulama, blog yazarı olsun olmasın, Blogcu Anne okurlarıyla bir şeyler paylaşmak isteyen herkese açık olacak. Blogu olup da buradan benim okurlarıma seslenmek isteyen diğer blog yazarları, blogu olmayıp da içini dökmek isteyen, paylaşımda bulunmak isteyenleri misafir edeceğim.

Bir iki ricam var sadece:

  1. Yazı, Blogcu Anne okurlarının ilgi alanına giren konularda olmalı. Nedir bu konular?
    Çoluk Çocuk: Yedir, içir, giydir konuları. Uyku muamması. İki yaş sendromu. Üç yaş krizi. Dört yaş cinneti. Okul problemi, …
    Sağlık Sıhhat: Doğum, emzirme, spor, organik gıda, …
    Aşk Meşk– Çocuktan önce, çocuktan sonra. Keşfedilenler, özlenenler, geride bırakılanlar, …
    Oku Anlat, özetini yaz – Kitap, film, müzik ve diğer entel dantel konularda değerlendirmeler, paylaşımlar…
  2. Yazının uzunluğu 400 kelimeyi geçmemeli.
  3. Yazı düzgün Türkçeyle yazılmış olmalı. (Yazım hatalarını düzeltmekle uğraşmak isteyen bir kişi değilim)

Yazıyı yayınlayıp yayınlamama konusunda son söz benim olacak.

Aslında bu bir süredir yer verdiğim bir uygulama. Nilü’nin Gebelik Günlüğü, Uygar’ın çocuklu-çocuksuz hayat karşılaştırması, Blogcu Anne okurlarından Selen’in Anneliğe Alışmak başlıklı (ve mutlu bana ki Lohusa Hikayeleri‘nin doğumuna katkıda bulunan) yazısı hep bu kapsamdaydı.

Şimdi de açık davette bulunuyorum: Sizin de yazmak istedikleriniz var ancak paylaşacak yeriniz yoksa, ya da hali hazırda kurulu bir blogunuz var ancak Blogcu Anne okurlarına da seslenmek istiyorsanız yukarıdaki özelliklere uyan yazınızı bana gönderin: blogcuanne@gmail.com. E-mail’in konu kısmında MİSAFİR YAZAR yazın lütfen, ayırmam kolay olsun.

Haydi, bekliyorum. Çok eğlenceli olacak!

27 Yanıt

  1. Evet iyi fikir 🙂

  2. bende merakla bekliyorum, herkese kolay gelsin.. iyi anlatıcı ve iyi bir dinleyici olmama karşın kalemim o kadar iyi değil i am out :o)

  3. harikaymışş. heyecan yaptım bile. teşekkürler bolgcu anne 🙂

  4. Ben bu fikre bayildimmmmmmm :)))))

  5. çok güzel fikir, şimdilik misafir okuyucu olma hakkımı kullanıyorum 🙂

  6. Fikir harika blogcuanne yazılarını okumak çok keyifli ama bu çeşitlilik de siteye renk katacaktır eminim:)
    Sevgiler..

  7. Maasala, her zaman yeni fikir, her zaman hos fikir… Hiç durmuyor musun ? 😀
    Üzüldüm ama :o) “Yazı düzgün Türkçeyle yazılmış olmalı. (Yazım hatalarını düzeltmekle uğraşmak isteyen bir kişi değilim)”… Tüüü :o)
    Blogça kal !
    Charlotte

    • Charlotte – buradaki düzgün Türkçe uyarısı, ana dili Türkçe olan insanlara yönelik. Seni gibi durumlar istisna oluyor, üzerine alınma.

      Yani sen yaz, ben seninkini düzeltirim 🙂

  8. uf ya… daha güler yülzlü smiley eklmel istedim, ama böyle çiktiler, neyse anladin gerçekten üzülmüyor, hatalarile ugrasmayan birisi bulurum !

  9. elif gerçekten seviyorum seni….

  10. Süper fikir. Tebrikler. Sabırsızlıkla yenilikleri bekliyoruz. 🙂

  11. merhaba, bu fikir çok güzel. Benim beş buçuk yaşında kızım var. Hamileliğim oldukca sakin geçmesine rağmen kızım oldukca huzursuz, hareketli,söz dinlemeyen asi ruhlu bir çocuk. Hamileliğim sırasında uzanıp tv.izlerken karnımın üstüne kumanda koyuyordum, hızlı bir hareketle karnımdan kumandayı düşürürdü. İlkinin raslantı olduğunu düşünmüştüm daha sonra defalarca kumandayı fırlattığını yaşadım.bunun gibi bir sürü anımız var.

  12. Çok iyi fikir Elif, çok iyi düşünmüşsün….

  13. mesela misafir yazar yazısını kaleme aldı. Tam da o yazıyla alakalı her şeyi özetleyen bir video buldu. Söz konusu videoyu da yayınlamak mümkün mü?

  14. ne kadar güzzzzel bir fikir bu!
    ben şahsen destansı uzunlukta yorumlar bırakan biri olarak çok sevdim bu fikri:)
    şu an en çok düşündüğüm şey 400karakter nasıl acaba, bilemedim şu an yazıp görmek lazım ne kadar olduğunu:)

  15. waaooooww! beğendim bu fikri! ben de isterim!!!

  16. Elifcim,

    Ben bir cok Turkce cocuk sarkisini unutmusum. Bir arkadas Kucuk Ayse kucuk Ayse sarkisini soyledi de kizina, aaaa sahi bu sarki da vardi ve ben bayilirdim oldum. Kim bilir dagha ne guzel cocuk sarkilarimiz vardi da ben unuttum gittiiiiiii. Sana zahmet bir yazi yazsan, herkes aklina gelen sevdigi sarkilarin sozlerini yazsa cookkkkkk sevinirim. Gurbet ellerde buyuyor kizim bari bol bol turkce sarki dinlesin. Bir 10 ay daha beklemesin annesinin yeni bir sarkiyi daha hatirlamasini.

    Simdiden tesekkurler.

  17. Çok güzel bir fikir , misaifrlerinin yazacakları yazıları merakla bekliyorum…

  18. çok heyecanlandım:))

  19. Bence güzel bir fikir. Bu siteyle daha yeni tanıştım; ama çoook beğendim.

  20. 400 kelime saçma olmuş. Yani yazımızın her kelimesini sayacak değiliz ya.

    • Elbette kelimeleri saymak imkansız. Microsoft Word’ün kelime sayımı aracı var. Onu kullanmanızı tavsiye ederim.

  21. daha önce başka bir yerde mesela kendi blogumuzda yayınladığımız bir yazı olabilir mi mesela? ben kitap yazılarımı göndermek isterim diye düşündüm ama yayınladım onları

Bir Cevap Yazın

