Kaşla göz arasında

Hani derler ya, çocukları bir an yalnız bırakmaya gelmiyor diye… İşte şimdi öyle bir dönemde Derin.

Deniz kendini kurtardı. Yalnız başına oynayabiliyor. (Oynuyor mu, ayrı mesele!) Biliyoruz ki pencereden aşağı atlamayacak, ne bileyim, parmağını prize sokmayacak. Tabii ki ara sıra kontrol etmek gerekiyor ama en azından onu bırakıp tuvalete girebiliyorum.

Ya Derin? Na-mümkün! Bırak tuvalete girmeyi, başını çevirmeye gelmiyor. Doğrudan merdivenlere. Deniz’de hiç gerek kalmamıştı ama şimdi kapı yaptırmak zorunda kalacağız. Parmaklar prizlere. Etrafta dağıtılası ne var, ne yoksa Derin onun peşinde.

Mesela bu öğleden sonra. Derin’le salonun kapısındayız. Telefonum çaldı. Almak için masaya yeltendim. Telefon bilgisayara bağlıydı, kulaklık vardı falan, hemen alamadım elime. Derin o sırada kayboldu. Ödüm koptu merdivene gidecek diye. Koşarak giderken haşır huşur bir ses duydum. Koridora gittiğimde bu manzarayla karşılaştım:

Derin kaşla göz arasında ekmek poşetini indirmiş, bir güzel açıp dağıtıp her iki eline de aldığı dilimleri sırayla ısırıyordu.

Ben üzerine doğru gidince almaya çalışacağımı sanıp bana sırtını döndü.

Sonra da nispet yaparcasına yemeye devam etti.

Diyorum, çok yaramaz olacak bu çocuk. Çekeceğimiz var.

24 Yanıt

  1. Bizim evde var böyle bir canavar 🙂

  2. Eveet,sonradan olan çocuklar birazcık ”fırlama” oluyorlar.Dur biraz da korkutayım.Bunlar iyi günlerin 🙂 bekle biraz daha büyünler 🙂

  3. 2 gun once Sarp’la marketten geldik, posetler kapinin onunde, Sarp’da paketleri karistiriyor -bende bir yandan mutfaga goturup yerlestiriyorum;ancak bir baktim ki kasla goz arasinda kayisilarin durdugu posetten, kayisi posetini minik parmaklariyla delip, eline kayisisini almis kemiriyor… 🙂

  4. Aynısından bende de var aynılar ne yapacağımı bilmiyorum
    Aaaaaaafiyr bağırasım geliyor bazen

  5. Elif, şu yaramazı alıp gelsene birgün, tam yemelik duruyor şu haliyle! Madem ikinciyi yapamadım, bari yapanların etinden sütünden faydalanayım 😉

  6. çok şeker, 2 eliyle birden saldırmış bir de 🙂

  7. ay ne yaramazi masallah karni acikmis yavrumun:))))) afiyet olsun kuzuma:)))) masallah bak enazindan sunu dusunun derim yemek konusunda kendi isini halletmeye baslamis :)))))

  8. Elif, yalnız bu çok tatlı maşallah kara gözlüm bayıldım oğluna.
    Benim oğlum da inanılmaz yaramaz bugün bilgisayarda iş maillerime baktırmadı o küçücük parmaklar tam üç kere açtığım bilgisayarı kapattı, komikler vesselam.
    Atila (13ay)

  9. E aç bırakıyosun bu çocuğu ondan böyle oluyo evladıım :))) diyesim geldi. Tuna’nın aynı pozunu bütün bir ekmekle (biz somun ekmek deriz :)) görmüş müydün?

  10. ha ha ha 🙂 nasıl tanıdık bu hikayeler. Moralini bozmak istemem ama Derin Deniz’in yaşına gelince kendini kurtardı diyebilecek misin bilmiyorum. Benim var başımda bir tane (Allah eksik etmesin)
    Kolay gelsin Elifcim 🙂

  11. Elif hanim bende ayni sorundan dertleyim. Benim kuzum 9 aylik evde yardimcim da var ama inanin 1 dk bos birakmaya gelmiyor. Cooook canavar cok 🙂

  12. Son 1 haftada kırılan 2 borcam, 2 çay bardağı, 1 kolonya şişesi (hangi ara aldı buzdolabından görmedim bile), ve daha düşürüp de şans eseri kırmadıkları… Aynen dediğin gibi KAŞLA GÖZ ARASINDA, DUR DUR DEMEYE KALMADAN! Şükrediyorum ki kendine zarar gelmedi. Cam hiçbir şey bırakmadım yakınlarda.

  13. Cok tatli bir cocuuukkkk!

  14. Çok şeker, tam yemelik olmuşş.. Çok dikkat etmek gerek, çakttırmadan neler yapıyor:))

  15. ama bi çocukta aç bırakılmaz ki :-)aynı benim oğlum 9.5 aylık

  16. Çocuğu aç bırakmışsınız annesi!

  17. ama çok tatlıııı
    çocuk yese dert, yemese dert 🙂

  18. bence kesinlikle kendini kurtarmis cocuk modelini simgeliyor Derin. Basinin caresine bakmis, olur ya emegi alinirsa diye tedbirini de almis. Olmus Derin artik olmus 🙂 Masallah

  19. yaaa ben yemek istiyorum bunu yaaaaaa….

  20. Ne zaman Ege ‘den ses çıkmazsa “acaba bu sefer nasıl bir süpriz hazırladı ” diye düşünüyorum.Hoş onun bütün süprizlerini de çok seviyorum o da ayrı:) En son ben mutfakda iken yanakları al al olmuş heyecanla geldi “Anne senin için çok güzel süpriz yaptım” dedi.Ben de merakla salona gittim.Evet benim için şok ile süpriz arası bir şeydi.Salon duvarlarını çıkmaz kalem ile boydan boya resimler yapmıştı.Ne diyeceğimi bilemedim.Önce bir yutkundum.Birkaç saniye düşündüm.Sonra “Egecim ne güzel resimler yapmışsın.Bana neler yaptığını anlatır mısın ?” deyip onun heyecanına ortak oldum.
    Meğerse doğum günü partisi resmi çizmiş:) Şimdi her gelene resmini anlatıyor büyük bir gururla..

  21. birden oğlumu gördüm sanki şu karelerde…

  22. konuyla ilgisi yok ama birşey soracağım. su şişelerini gördüm. eve suyu böylemi alıyorsun? bir arkadaşım dediki yakın zamanlarda, damacana su almıyorum artık. temizliğine inanmıyorum. 5 lt lik sular alıyorum. damacanaların kullanım ömrü var sonra atılması lazım. ama sanmıyorumki atsınlar, sonuçta plastikler ve bir süre sonra bize zarar getireceğini düşünüyorum diyerek kafamı karıştırmıştı. şimdi senin resimmde de bu şişeleri görünce sormak istedim sen sularını böylemi alıyorsun diye?

    • Aynen de öyle. Biz de damacana alıyorduk. Yakın zamanda arkadaşının söylediği sebepten bıraktık. Şimdi 5 litrelik suları alıyoruz.

Bir Cevap Yazın

