Aç “1” Tırtıl

Fotoğraf: Simge Tuğçe Mertoğlu

Benim iki numaram, aç tırtılım, Derin oğlum bugün bir yaşında.

Bir sene önce bugün bu saatlerde evde derin derin nefes alıp veriyor, esneme hareketleri yapıyordum.

Bahar gibi bir Mart sabahına annesinin karnında uyanan Derin, ayın 23’ünü görünce asıl gelmesi gereken tarih olan 23 Nisan’a kadar sabredememiş, bir ay erken doğmaya karar vererek hepimizi şaşırtmıştı.

O günden beri de her şeyi kendi bildiği gibi yapmaya devam ederek hayatımıza renk katıyor.

Derin’e minik bir kutlama yaptık dün. Salı gününe denk gelen oyun grubumuza rekor bir katılımla 15 bebek-çocuk geldi. Çok şamatalı, bol bağırtılı, çok eğlenceli bir kutlamaydı.

Bırakayım da fotoğraflar konuşsun.

Detaylara gelince… Pasta, daha önce Deniz’in de doğum günü pastasını yapan Deniz Butik Pasta‘dan. Pastacı Deniz’e “Derin hep tırtıl gibi geziyor, hem de sürekli yemek yemek istiyor. O Aç bir Tırtıl!” diyerek siparişini verdiğim pasta kesme-de-yanında-yat kıvamında bir şahesere dönüştü. Deniz’in emeğine sağlık. Deniz’in pastalarını Facebook sayfasından da takip edebilirsiniz.

Fotoğraflar ise doğumve bebek fotoğrafçısı Latife Tunç‘un objektifinden. Latife bir yandan partinin etkin elemanlarından oğlu Ozan’la ilgilenmesine rağmen nefis kareler yakaladı. Ellerine sağlık.

Derin’e Pazar günü bir de aile partisi yapacağız. Güya kutlama yapmayacaktık. Bir de yapsaydık neler olacaktı, düşünmek istemiyorum.

İşte böyle… Erken doğumuyla, koliğiyle, kardeş kıskançlığıyla, jetlag’iyle bir seneyi geride bırakıp sağ salim bugüne geldik. Benim minik oğlum bile büyüdü, BİR yaşında oldu.

Dünden beri mail atan, Facebook’ta, Nurturia’da yazan herkes “Nasıl yani? Daha geçen gün ‘doğuma gidiyorum’ diye yazmamış mıydın?diyor. Vallahi ben de anlamıyorum nasıl olduğunu.

Şu zaman denen şey ne tuhaf…

***

Derin’in bir sene önceki doğum hikayesi burada

66 Yanıt

  1. Ben ilk defa 23 Nisan’da karşılaşmıştım Derin’le, 1 aylık bir minik olarak korteje katılmıştı 🙂 Nice mutlu yaşları olsun Derin’in, bu sene yine görmek isteriz kendisini 🙂

  2. biz de dün yazmışsın geliyor ya Elif… İlk yaşın kutlu olsun Derin oğlanın, nice sağlıklı, mutlu, huzurlu yaşlara…

  3. İyi ki doğmuş kuzucuk,yoksa benim senden ve yazılarından hiç haberim olmayacaktı,anne olduktan sonra bütün çocukları ben doğurdum zannediyorum,hepsine ayrı bir kaynıyo kanım,içime sokasım geliyor,bu yüzden Derin de benim kuzumdur bilesin,yerim ben onu,elemsiz geçsin bütün yollardan,iyi yaşasın,huzurlu,mutlu bir yaşamı olsun yakışıklımın…

  4. iy ki doğdun Derin, nice güzel yaşlara, partilere sağlıkla ve mutlulukla..

  5. Allah sağlıklı, huzurlu, mutlu bir ömür nasip etsin. Çok güzel bir doğum günü olmuş Elif Hanım . Nice doğum günlerini hep böyle neşeyle kutlamanızı dilerim

  6. sevdikleriyle nice yıllara

  7. iyi ki doğdun Derin. Ömrün uzun bahtın güzel olsun tırtılcık 🙂

  8. Tebrikler Elif! Derin’e nice saglikli yaslar olsun, bence de cok cabuk gecti, butun cocuklar daha hizli buyumuye, yas almaya basladilar…yavaslasin zaman 😉

  9. İyi ki doğdun ŞANSLI BEBEK…

  10. Mutlu yıllar Deriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin 🙂

  11. nice mutlu sağlıklı yaşları olsun!

  12. iyiki doğdun minik tırtıl 🙂 resimler süper,bebek defilesi gibi:)))

  13. bir elin Deniz oğlanın başında, diğer kolunda ise Derin oğlunla çok güzel bir annesin Elif…

    Derin’ciğin de ilk yılı kutlu mutlu olsun…

  14. Nice mutlu yaşlara 🙂

  15. sevdikleriyle geçireceği mutlu,huzurlu,sağlıklı ve de uzuuuuuuuun bir ömrü olsun inşallah!:)

  16. Cidden cok supermis! İlk okudugumda onca cocukla bu is nasil super olur diyordum, bu karelerden sonra anladim. Derin’e cokk guzel bir yil diliyorum sevimli minik tirtil seni 🙂

  17. nice senelere… fotoğraflar çok güzel.. derin çok tatlı.. sağlıklı ve mutlu bir hayatı olsun hem derin in hem de denizin..

  18. Sanırım kolik problemleri zaman karşılaştım Derinle ve sizinle.
    Mutlu yaşları olsun,neşesi daim olsun minik tırtılın;)
    Benim oğlum da en çok tırtılını seviyor,pastayı görünce hoşuma gitti:)

  19. nice güzel seneler diliyorum Elif, sağlık mutluluk ve huzurla hep birlikte olun.

  20. Hayatta herşeyin gönlünce olmasını, istemediği hiçbirşeyi yapmak zorunda kalmamasını dilerim…Mutlu yıllar minik tırtıl 🙂

  21. Derin’in yeni yaşı hayırlı olsun…Sağlıkla mutlulukla güzel güzel büyüsün.Annesini babasını ve abisini hiç üzmesin…Mutlu yaşlar minik adam:))

  22. İyi ki doğdun Derin!

  23. Nice mutlu yıllar minik Tırtıl:))

  24. pasta ve derin çok güzeller. yeni yaşın hayırlı olsun derin 🙂

  25. resımler ve sen guzel gorunuyorsunuz … nıce yıllara tekrar

  26. Nice mutlu yıllar. Sağlıklı bir ömür diliyorum Derin’e ve ailesine.

  27. Nice senelere Derin’imize!!!
    Sizin oyun grubuna bayıldım! Çok kıskandım!! 😉 Hele o koltukta dizili çocuk fotosu süper olmuş!!

  28. Ne güzel kalabalık ve eğlenceli bir doğum günü geçirmişsiniz. Fotoğraflar o günün ışıltısını yansıtıyor. Mutlu yaşları olsun Minik Tırtılın 🙂 Hayatındaki her dönemi ilk yaş günü tadında geçsin. Sevgiler.

  29. iyiki doğdun Derin nice mutlu sağlıklı yaşlara,ailenle birlikte.

  30. Derin oğlanın ilk yaşını seninde annelik yıldonumunu kutlarım Elifcim İki oglusun ve esinle mutlu mutlu seneler geçirin insallah.

  31. Nice yaşlara Elif! Derin’in doğumgününü tüm içten dileklerimle kutlarım…Gerçekten de bir yıl ne çabuk geçmiş.

  32. Parti gerçekten kıskanılası=) Bende aynısından ıstıyorumm=)
    Derin umarım yeni yaşın yeni yaramazlıklarla,güzel, eğlenceli sağlıklı günlerle gelir…çok sevıyorum sizi..

  33. iyi ki doğmuşsun derin! 🙂

  34. nice mutlu yillara! evet yaa, daha dun gibi hastaneden canli yayin yaptigin zamanlar 🙂

  35. tırtıl olayına çok güldüm, harika bir benzetme ve harika yerinde bir seçim…oldukça özel olmuş elif…nice mutlu yaşlara hepiniz birlikte, mutluca…

  36. Nice mutlu yılları olsun, iyiki doğmuş Derin…. Bahtı açık olsun, sağlıkla büyüsün..

  37. Derin’in dogum gununu kutluyor,tombik yanaklarindan opuyorum.

  38. Doğum günün kutlu olsun Derin, nice mutlu, sağlıklı yaşlara!!!

  39. Derin’in ilk yaşı kutlu olsun, nice güzel yıllar, mutlu yıllar yaşasın.. İki çocuk annesi bu güzel ve başarılı kadının da iki minik veletle ilk yılı kutlu olsun, mutlulukları hep daim olsun..

  40. iyi ki doğdun Derin bebek, iyi ki doğurdun Elif:)
    sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar hepberaber inşallah
    ne çabuk geçiyor zaman..
    ama ne kadar güzelsiniz…

  41. Sevgili Kuzenim!
    Kucağıma aldığım ilk bebek 1 yaşında! Dünyanın en güzel, en iyi annesinin ve gözlerime ilk baktığında gözlerimi yaşartan derinimizin doğum günü kutlu olsun! Mutlu, sağlıklı bir yaşam diliyorum hepinize! Sizleri çok seviyorum!

  42. DErin’in ilk yaşının gösterdiği sayının ardına bol 0’lar eklesin her biri bir nitelik güzellik olan ve derin bunları ekledikçe büyüyen sayı kadar çok mutlu olsun…

  43. Allah,nice hayırlı senelere eriştirsin sizi hep beraber..
    *DoĞum günün kutlu olsun Derincik!..* Pastanız çok güzel olmuş!.. Resimlerden de çok eğlenceli bir gün olmuş belli oluyor.. Nİce Sağlıklı,Mutlu senelere…

  44. çok güzel geçmiş doğumgünü, fotoğraflardan belli. derin e hep böyle güzel günler göstersin allah. hep ailesiyle mutluluk içinde olsun.

  45. Mutlu, sağlıklı ve her daim ailesiyle güzel bir yaşam diliyorum Derin’e.
    Kucağınızda Derin ve kanatlarınızın altında Deniz olan kare ne güzel öyle 🙂

  46. inanmıyorummmmm!!!!
    nasıl da atladım Derin’in doğum gününüüü!!!
    hep böyle gülün ve eğlenin… çok çok çok mutlu ve sağlıklı yaşları olsun Derin’in!
    En büyük tebrik de sana Elif! iyi ki o küçük tırtılı doğurmussun ve buradasın 🙂

  47. Mutlu yillar Derin!

  48. çocuklarınızla daha güzel ve mutlu günlere…

  49. Mutlu, saglikli, uzun ömürlü nice güzel yaşlar diliyorum.
    Sevgiler

  50. Nice mutlu yaşlara Derin, iyi ki doğdun!!!

    Püren & Arda

  51. Doğum günü kutlu olsun Derin bebeğin..Nice sağlıklı ve mutlu senelere büyüsün inşallah…

  52. tirtil derin,
    nice nice yillara,saglikli ,sansli uzun yillar senin olsun.yeni yasin kutlu olsun canim,
    sevgilerimle..

  53. güzel bir ömür nasip etsin allahım ona :))

  54. Allah uzun omur versin. Saglikla mutlulukla ailecek mutlu olun insallah Elif hanim 🙂

  55. Merhaba Elif
    Derin’in doğum hikayesi ile seninle tanışanlar arasında olmaktan mutluyum… ve takip ettiğim, sunduğun onca paylaşım ardından ;
    Şimdi 2 aylık kuzumu sarmalıyorum kollarımda ve sen o mminik aç tırtılının yaşgününü paylaşıyorsun.
    Çok derin hislerdeyim.
    Allah Derin’in abisi , annesi ve babası ile birlikte ömrünü uzun, sansını bol,mutluluğunu daim etsin :

  56. mutlu yıllar Derin! hep mutlu hep sağlıklı ol inşallah

  57. fotolardan birinde bir koltukta 9 bebek saydım…ayaktakiler hariç…masanın üzerindeki afacan Deniz mi?

  58. Mutlu yillar Derincim! Sen benim ilacimdin Cem ve senin ilk aylarinizda. Beraber agladiniz, beraber buyudunuz beraber olmadan. Ikiniz de kendinize hassiniz. Ve sen cok tatlisin. Hep boyle tatli ol, hep boyle basina buyruk 😉

  59. mutlu yıllar Derin, pasta ve yan yana dizilmiş minik insanlar çok güzel görünüyor

    Nice yılları sağlıkla geçirmenizi dilerim

  60. Mutlu yıllar Derinnnnnn

  61. Harika resimler.Belli zaten cok eglenceli gözüküyor:)
    hep gülsün,hep güldürsün minik Derin.
    Dogum gününüz kutlu olsun.

  62. Derin’e nice mutlu,huzurlu, sağlıklı ve başarılı yıllar dilerim….Doğum günü kutlu olsun tatlı Derin’in 🙂

  63. Herkese çok çok çok teşekkür ederim. Bir insanın kendi doğum gününün kutlanmasından daha güzel bir şey varsa o da çocuğununkinin kutlanmasıymış. Sayenizde geçen seneye geri döndüm. Tüm çocukların sağlıkla, mutlulukla büyümeleri dileğiyle…

  64. İyi ki doğdu Derin bebek. Uzun, sağlıklı, ailesi yanında, başarılı bir ömür dileriz.

  65. yakışıklı oğlunun doğum gününü kutluyor,abisi ve anne-babasıyla birlikte nice mutlu yıllar geçirmesini diliyorum..
    ben oğlumun ilk doğumgününde çok heyecanlanmış ve duygulanmıştım..Allah hep sağlık,mutluluk versin evlatlarımıza..

  66. iyiki doğdun, mutlu yıllar derin bebek 🙂 (hani kutlama yapmıycaktınız 🙂 ) fotoğraflar süper, pastayada bayıldım. eskişehirde böyle güzel pasta yapan bir yer var mı acaba ? haziranın 19’unda kızımda 1 yaşına giricek inşallah.

Bir Cevap Yazın

